Przetargi.pl
Termorenowacja budynków: Szkoły Podstawowej i remizo- świetlicy w Starym Bidaczowie oraz termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Woli Dereźniańskiej

Gmina Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 88
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882830 , fax. 84 6863584
  • Data zamieszczenia: 2015-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biłgoraj
    ul. Kościuszki 88 88
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882830, fax. 84 6863584
    REGON: 95036903700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termorenowacja budynków: Szkoły Podstawowej i remizo- świetlicy w Starym Bidaczowie oraz termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Woli Dereźniańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadań, pn: a) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Woli Dereźniańskiej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - wymianę pokrycia dachu; - przedłużenie krokiew części dydaktycznej; - montaż łat i kontrłat z folią paroizolacyjną; - impregnację czterofunkcyjna elementów drewnianych dachu; - wymianę elementów odprowadzających wody opadowe; - obicie ścian kominów blachą trapezową; - wykonanie podbitki z blachy trapezowej; - zmycie ciśnieniowe elewacji; - docieplenie elewacji; - wykonanie tynku mozaikowego na cokole; - wykonanie okładzin na balkonie; - rozbiórkę ścianek działowych, wykonanie nowych z montażem stolarki; - montaż nawiewników higrosterowalnych; - rozbiórkę i wykonanie nowego komina dymowego; - roboty remontowe kotłowni. - wymianę istniejących grzejników wraz z montażem zaworów termostatycznych z głowicami; - wstawienie automatycznych odpowietrzników na istniejących pionach odpowietrzających; - całkowitą wymiana rurociągów c.o. w obrębie pom. kotłowni; - zamianę miejsca lokalizacji kotłów (projektuje się podłączenie 1 kotła wcześniej nie pracującego) ; - wymianę naczynia wzbiorczego wraz z rurociągami zabezpieczającymi; - wymianę urządzeń technologicznych kotłowni: pomp, zaworów, urządzeń towarzyszących; - dostosowanie pomieszczenia kotłowni do obowiązujących przepisów i norm; - wykonanie studzienki schładzającej; - montaż komory gospodarczej (zlewu) w pom. kotłowni wraz z doprowadzeniem wz i c.w.u oraz odprowadzeniem ścieków poprzez agregat pompujący do istniejącego zbiornika kanal. sanitarnej; - doprowadzenie c.w.u do pomieszczenia wc oddziału przedszkolnego wraz z dostosowaniem urządzeń sanitarnych (umywalek) do projektowanych zmian budowlanych; - wykonanie rurociągów kanalizacji tłocznej odprowadzającej ścieki z projektowanych urządzeń sanitarnych w pomieszczeniu kotłowni; - wykonanie wentylacji w pomieszczeniu kotłowni oraz pom. składu opału; - remont instalacji elektrycznej i instalację odgromową b) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania: Termorenowacja budynku Szkoły Podstawowej i budynku remizo-świetlicy w Starym Bidaczowie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - wymianę pokrycia dachu z płyt bitumicznych na blachę trapezową; - wymiana pokrycia dachu z blachy płaskiej na blachę trapezową, - przedłużenie krokiew części remizo-świetlicy; - montaż łat i kontrłat z folią paroizolacyjną; - impregnację istniejących elementów drewnianych konstrukcji dachu; - wymianę rynien i rur spustowych; - ocieplenie i obicie kominów blachą trapezową T7; - wykonanie podbitki z blachy trapezowej; - izolację cieplną stropów nad ostatnią kondygnacją, - docieplenie ścian fundamentowych w gruncie, - docieplenie elewacji metodą lekko-mokrą; - wykonanie tynku mozaikowego na cokole; - wymianę drewnianej stolarki okiennej na okna PCV z wywietrzakami higrosterowanymi, - wymianę istniejących drzwi zewnętrznych drewnianych na aluminiowe, - wymianę bramy garażowej, - wymianę opaski wokół budynku oraz ciągu pieszo-jezdnego, - wymianę elementów ogrodzenia (furtka i brama wjazdowa), - remont sali zajęć ruchowych, - remont sali widowiskowej, - wymianę istniejących zaworów grzejnikowych na zawory z głowicami termostatycznymi; - wymianę instalacji odgromowej, -remont wejścia do budynku remizo-świetlicy (schody, barierka i zadaszenie), 2.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ. UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń, oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne w stosunku do towarów, materiałów, urządzeń, rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP to towary, materiały, urządzenia, rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary, materiały, urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, materiały, urządzenia, rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego; Wykonawca, który powołuje się na towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. Złożone przez Wykonawcę dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 35.000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PEKAO SA, Nr konta bankowego 21 1240 2816 1111 0010 3394 2987; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Termorenowacja budynków: Szkoły Podstawowej i remizo- świetlicy w Starym Bidaczowie oraz termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Woli Dereźniańskiej 5.W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. 6.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach