Przetargi.pl
Termomodernizacja Zespołu Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Szansa w Brzegu

Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych "Szansa" ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Poprzeczna 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 416 21 11 , fax. 0-77 416 21 11
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych "Szansa"
    ul. Poprzeczna 3 3
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 0-77 416 21 11, fax. 0-77 416 21 11
    REGON: 00021093800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) www.biuletyn.abip.pl/zpow_szansa@op.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza (Opieka społeczna)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Zespołu Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Szansa w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia ścian płytami styropianowymi, naprawa pokryć dachowych styropapą oraz wstawienie drzwi zewnętrznych wg. przedmiaru robót oraz dokumentacji technicznej stanowiących załączniki do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców zaproszonych do składania ofert wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). Formy w jakich wykonawca będzie mógł wnieść wadium zostaną określone w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jedn. Dz.U.2007 nr 223 poz.1655 z póżń. zm.) tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek uzna się za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a)Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 roboty budowlane o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł. każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a)Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada Polisę wraz z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujące ubezpieczenie szkód powstałych w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania oraz ubezpieczenie szkód wyrządzonych przy wykonywaniu zobowiązania przez podwykonawców ubezpieczonego (o ile zamierza on wykonywać zamówienie przy pomocy podwykonawców) na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jedn. Dz.U.2007 nr 223 poz.1655 z póżń. zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił w/w warunki. Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w liczbie nie mniejszej niż 5. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania warunków udziału według następującej zasady: za każdą wykazaną wykonaną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł. każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (ponad wymóg minimalny) Wykonawca otrzyma 1 punkt. W przypadku, gdy Wykonawcy otrzymają taką samą ilość punktów, wyższą pozycję w rankingu zajmie Wykonawca, którego łączna kwota wszystkich wykonanych robót budowlanych będzie wyższa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wniosek o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, wniosek podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy (wzór dokumentu na stronie internetowj (BIP) Zamawiającego), 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy (wzór dokumentu na stronie internetowej (BIP) Zamawiającego), 3)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy (wzór dokumentu na stronie internetowej (BIP) Zamawiającego), 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa niniejszy dokument odrębnie; 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa niniejszy dokument odrębnie; 6)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa niniejszy dokument odrębnie; 7)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa niniejszy dokument odrębnie; 8) Wykaz wykonanych, robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł. każda. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku wykonawców dokument może być złożony przez któregokolwiek z podmiotów występujących wspólnie (wzór dokumentu na stronie internetowej (BIP) Zamawiającego), 9) Polisę wraz z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmujące ubezpieczenie szkód powstałych w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania oraz ubezpieczenie szkód wyrządzonych przy wykonywaniu zobowiązania przez podwykonawców ubezpieczonego (o ile zamierza on wykonywać zamówienie przy pomocy podwykonawców) o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł 10) Certyfikat na znak jakości I.S.O. lub dokument równoważny dotyczący jakości wykonywanych robót. 11)Wykonawcy wspólnie składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zobowiązani są przedłożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść Pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszystkie pełnomocnictwa składane wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. W przypadku załączenia do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego dokumenty takie nie będą oceniane przez zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór i zaproszenie Wykonawcy do złożenia oferty. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy - wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnianiu od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r. nr 153 poz. 1503, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub formularzu oferty (na etapie składania ofert) W przeciwnym razie cały wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem (tajemnica przedsiębiorstwa), lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Forma składanych dokumentów: Zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz. 605 z późn. zm), dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty składane przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach