Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej z rocznika 2008/2009

Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Powstańców 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4852721 , fax. 077 4852721 wew. 12
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Powstańców 2 2
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4852721, fax. 077 4852721 wew. 12
    REGON: 53058959000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej z rocznika 2008/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej z rocznika 2008/2009 spełniającej następujące parametry techniczne: 1/silnik wysokoprężny 16-zaworowy chłodzony cieczą o mocy min.96KM przy max.momencie obrotowym 400Nm, spełniający normy emisji spalin TIER 3, automatyczny rozruch przy zimnym silniku 2/tylne koła duże przednie koła małe 3/napęd na obie osie z możliwością wyboru na jedną oś, blokada mechanizmu różnicowego 4/skrzynia biegów automatyczna lub półautomatyczna min. cztery biegi do przodu i min.dwa biegi do tyłu 5/możliwość przełączania biegów pod obciążeniem 6/wspomaganie hydrauliczne układu kierowniczego 7/układ hydrauliczny - dwie pompy zębate o wydatku min.160l/min, system hydrauliczny zapewniający całkowitą równoczesność wykonywania wszystkich manewrów niezależnie od obciążenia i od obrotów silnika 8/układ hamulcowy działający na jedną lub dwie osie z możliwością hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu 9/sterowanie łyżką ładowarkową przy pomocy jednej dźwigni 10/układ równoległych siłowników na ramieniu ładowarki z samopoziomowaniem łyżki/wideł 11/sterowanie łyżką koparkową przy pomocy dwóch dźwigni mechanicznych 12/hydrauliczny sterownik prędkości łyżki koparkowej 13/system regulacji luzów na ramieniu teleskopowym i podporach 14/podpory hydrauliczne 15/kabina operatora wyposażona w ogrzewanie i nadmuch powietrza spełniająca normy bezpieczeństwa ROPS/FOPS, drzwi z obu stron kabiny, poziom hałasu wewnątrz kabiny kabiny max.77dB 16/sygnał dźwiękowy cofania, dwa lusterka zewnętrzne, wycieraczki i spryskiwacze przedniej i tylnej szyby, otwierana tylna szyba, uchylne boczne szyby, roleta przeciwsłoneczna 17/światła drogowe, oświetlenie robocze z przodu i tyłu koparko-ładowarki oraz światło ostrzegawcze (kogut) 18/system przesuwu ramienia kopiącego 19/łyżka ładowarkowa 6 w 1 z zębami, o pojemności min.1,0m3 na dwóch siłownikach z wymiennym nożem na lemieszu 20/widły paletowe zintegrowane z łyżką 21/system automatycznego poziomowania łyżki załadowczej, powrót do kopania 22/system stabilizacji maszyny podczas przejazdu 23/błotniki przód i tył 24/pamięć powrotu łyżki ładowarkowej 25/min.głębokość kopania przy zsuniętym ramieniu 4500mm, min.wysokość załadunku łyżki kopiącej przy zsuniętym ramieniu 3800mm, udźwig łyżki kopiącej przy max.zasięgu 1400kg, 26/min.wysokość wysypu łyżki ładującej przy przechyle 450 - 2600mm 27/min.udźwig przy max.wysokości podnoszenia - 3400kg (max.wysokość podnoszenia do sworznia obrotu - 3400mm) 28/szybkozłącze do wymiany łyżki kopiącej 29/hak (zawiesie) na ramieniu koparkowym 30/zawory bezpieczeństwa na podporach, wysięgniku i ramieniu koparkowym 31/gumowe podkładki pod stabilizatory 32/dwie łyżki kopiące 400mm i 600mm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000,00zł winno być wniesione w jednej z niżej wymienionych form w terminie do 15.07.2009r. do godz.9.00: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz.253,Nr 66 poz.596 i Nr 216 ,poz.1824 ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Dostawcy, spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe : 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. nr 19 ,poz.177 ) Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia 2.dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową pozwalającymi na sfinansowanie zamówienia. Spełnienie tego warunku zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonej informacji banku, wydanej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3.zrealizowali w ostatnich trzech latach, tj. w okresie od 07.07.2006 do 07.07.2009 jako dostawca co najmniej 3 koparko ładowarek odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Spełnienie tego warunku zamawiający oceniał będzie na podstawie złączonego do oferty wykazu, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz i przedłożonych dokumentów potwierdzonych przez odbiorców, że ww. dostawy wykonane zostały z należytą starannością ; 4na dostarczoną przez siebie maszynę dostawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż ujęto w cz. II pkt.3 ; 5.wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 6.Oświadczenie o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VI SIWZ: 1)Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z treścią określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 2 2)Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a)Oświadczenie Dostawcy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 b)Dokument potwierdzający dopuszczenie Dostawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c)aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, d)aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności e)Potwierdzenie wniesienia wadium f)Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostarczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 zgodnie z warunkami punktu 1.3) cz.III. Do wykazu należy dołączyć min. 2 referencje potwierdzające, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. g)Dokument potwierdzający, że Dostawca jest autoryzowanym przedstawicielem producenta (marki) oferowanej koparko ładowarki. h)Informacja banku w zakresie określonym w punkcie.1.2) cz.III ; i)Parafowany wzór projektu umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 1 ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glubczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną