Przetargi.pl
Termomodernizacja placówek publicznych na terenie Gminy Chęciny - budynek Szkoły Podstawowej w Wolicy

Gmina Chęciny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-060 Chęciny, Pl. 2 Czerwca
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 151 006 , fax. 413 151 085
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chęciny
    Pl. 2 Czerwca 4
    26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 151 006, fax. 413 151 085
    REGON: 52766400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja placówek publicznych na terenie Gminy Chęciny - budynek Szkoły Podstawowej w Wolicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej w Wolicy w zakresie obejmującym głęboką termomodernizację budynku oraz przebudowę pomieszczeń i klatki schodowej. W skład głębokiej termomodernizacji wchodzą: ocieplenie przegród zewnętrznych, wymiana okien i drzwi zewnętrznych, wymiana instalacji centralnego ogrzewania, montaż źródła ciepła w postaci kotłów gazowych i powietrznej pompy ciepła, zamianę wentylacji grawitacyjnej na wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła oraz wymianę oświetlenia na oprawy ledowe. Roboty związane z przebudową polegają miedzy innymi na przebudowie klatki schodowej, remoncie i przebudowie pomieszczeń sal lekcyjnych i sanitariatów, wydzieleniu sal dla przedszkolaków, zaplecza gastronomicznego oraz jadalni. Wymienione zostaną instalacje sanitarne, elektryczne i teletechniczne. Przewidziano przystosowanie budynku do korzystania przez osoby niepełnosprawne. W ramach robót zewnętrznych przewidziano: wymianę części ogrodzenia, wykonanie opasek i chodników. Po wykonaniu termomodernizacji obiekt powinien się charakteryzować znacząco zmniejszonym (o 60%) zapotrzebowaniem na energię. Prace należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz innymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) dokumentacja projektowa budowlana i wykonawcza ; b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, c) wytyczne inwestora, d) wytyczne dotyczące szczelności i izolacyjności budynku. Wyposażenie zaplecza gastronomicznego, stołówki i szatni przedszkola należy wykonać zgodnie z STWiORB "Technologia punktu przedszkolnego" W miejsce opisanej w dokumentacji projektowej wykładziny podłogowej PCW grubości 3,2mm należy zastosować wykładzinę przeznaczoną do obiektów edukacyjnych o następujących parametrach: - grubość całkowita - 2,0mm; - grubość warstwy użytkowej - 2,0mm - klasa użytkowa wg ISO 10874 (EN 685) - komercyjna 34, przemysłowa 43; - reakcja na ogień wg EN 13501-1 - Bfl s1; - właściwości elektrostatyczne wg EN 1815 - <2kV; - antypoślizgowość wg DIN51130 - min R9; Kolorystykę wykładzin należy ustalić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa. W sali zajęć ruchowych pomieszczenie nr 1.8 należy przyjąć wykładzinę zgodnie z dokumentacją projektową. Dla stolarki okiennej i drzwiowej należy przewidzieć demontaż nieniszczący. Zamawiający zagospodaruje na własne potrzeby część zdemontowanych okien. Zestawienie okien przewidzianych do wykorzystania przez Zamawiającego zostanie przekazana wykonawcy w dniu przekazania placu budowy. Uzyskany odpad w postaci złomu z demontażu kotła, stalowych elementów instalacji c.o., wod-kan, stalowych kominów, balustrad, opraw oświetleniowych itp. należy zutylizować i przekazać Zamawiającemu karty przekazania odpadów. Wartość tych elementów należy zbilansować z wartością robót budowlanych tj. uwzględnić w cenie kosztorysowej zysk Wykonawcy z tytułu dysponowania odpadem złomu stalowego. Dokumentacja projektowa zakłada wymianę stolarki zewnętrznej, instalacji c.o., opraw oświetleniowych oraz wykonanie drobnych prac remontowych w użytkowanych mieszkaniach stanowiących cześć budynku. Mieszkania na czas realizacji inwestycji będą udostępnione Wykonawcy w zakresie możliwym do wykonania robót. Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia mieszkań wraz z wyposażeniem meblowym (podczas przekazania mieszkań strony sporządzą dokumentację zdjęciową utrwalającą stan mieszkań podczas przekazania). Wykonawca skutecznie zabezpieczy meble oraz elementy mieszkań nie podlegające remontowi przed zniszczeniem. UWAGA! 1. Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek: - określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń , - oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny. Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 87 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków przez wykonawcę oraz że nie otwarto jego likwidacji Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach