Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektu Ratusza w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Żary o statusie miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, pl. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 470 83 13 , fax. (068) 470 83 90
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary o statusie miejskim
    pl. Rynek 1-5
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. (068) 470 83 13, fax. (068) 470 83 90
    REGON: 97077054000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektu Ratusza w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja obiektu Ratusza w Żarach”, w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Zakres rzeczowy został podzielony na 2 (dwie) części realizacji, które obejmują: 1) Część 1 – opracowanie dokumentacji projektowej i dokumentacji formalno-prawnej, uzyskanie niezbędnych decyzji i uzgodnień wraz z dokumentem formalno-prawnym uprawniającym do realizacji prac budowlano – montażowych, 2) Część 2 - wykonanie robót budowlano – montażowych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i formalno –prawnej. 3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować z uwzględnieniem wymagań określonych w: 1) Audycie energetycznym, 2) Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), 3) wydanych zaleceniach konserwatorskich: - z dnia 09.02.2016r., znak: ZN.5142.76.2015 [mZar], - z dnia 14.10.2016r., znak: ZN.5142.63.2016 [mZar], 4) opracowanej ekspertyzie technicznej - oceny stanu technicznego filarów i sklepień w pom C1 budynku Urzędu Miejskiego w Żarach z 12.2018r., stanowiącymi odpowiednio załączniki 2, 3, 4, 5, 6 do umowy, a także z wymaganiami określonymi w uzyskanym dokumencie formalno-prawnym, który Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na podstawie opracowanej przez siebie, uzgodnionej z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Zielonej Górze (LWKZ) sprawdzonej przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także spełnienie przez Wykonawcę wszystkich wymagań wynikających z wydanych zaleceń Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 09.02.2016r., znak: ZN.5142.76.2015 [mZar] i z dnia 14.10.2016r., znak: ZN.5142.63.2016 [mZar], w tym uzyskanie na etapie opracowania dokumentacji projektowej decyzji w zakresie: a) zapewnienia badań konserwatorskich, badań archeologicznych, badań stratygraficznych, badań restauratorskich oraz badań architektonicznych wykonanych przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, w tym zapewnienie na koszt Wykonawcy prowadzenie tych badań. b) uzyskania przed rozpoczęciem robót budowlanych pozwolenia LWKZ na prowadzenie badań konserwatorskich, archeologicznych, stratygraficznych, restauratorskich oraz badań architektonicznych. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie odkrywek posadzki przy filarach i badań geotechnicznych pod posadzką w pomieszczeniu BOM C oraz ponoszenie przez Wykonawcę kosztów z tym związanych. 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie kanałów kablowych dla instalacji elektrycznej 230V, 50Hz pod posadzką w pomieszczeniu BOM C. Na etapie opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca uzgodni trasy kanałów kablowych pod posadzką z Zamawiającym. 7. Zakres przedmiotu zamówienia w części 2 obejmuje również: a) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wynikających z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej; b) wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Tablica powinna być wykonana zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. Szczegółowe informacje oraz znaki logo znajdują się na stronie internetowej: http://rpo.lubuskie.pl/poznaj-zasady-promowania-projektu, lub www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja. Tablicę należy zamontować niezwłocznie po przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy przed rozpoczęciem jakichkolwiek robót; c) przeszkolenie personelu przyszłego użytkownika obiektu w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń wbudowanych w obiekcie; c) prowadzenie prac/badań konsertwatorskich, archeologicznych, stratygraficznych, architektonicznych, geotechnicznych zgodnie z zobowiązującymi przepisami, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej, audycie energetycznym, PFU, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 45.000,00 PLN (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych, 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach i na zasadach określonych w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem oferty, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca składa następujące dokumenty: a) Zobowiązania wymagane postanowieniami ust. 7 pkt. 2 IDW, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. c) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 700, 730, 848 i 1590), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku Nr 3, Rozdział II SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach