Przetargi.pl
Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach

Powiat Słubicki ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, Piłsudskiego 20
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słubicki
    Piłsudskiego 20
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    REGON: 210967366
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych oraz wykonanie prac budowlanych w zakresie przebudowy, remontu i termomodernizacji istniejącego budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach w zakresie zadania pn. „Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach” (realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj).2. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych oraz wykonanie prac budowlanych w zakresie Modernizacji sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach w tym m. in.:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, zwanym dalej PFU (zał. Nr 6 do SWZ) zawierającej m. in.:a) wykonania projektu koncepcyjnego proponowanych rozwiązań projektowych,b) uzyskanie mapy do celów projektowych, c) uzyskanie wymaganych przepisami opinii i uzgodnień o ile będą konieczne w tym np. odstępstwa od warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie: w tym odległości ściany budynku do granicy działki i przepisów przeciwpożarowych (każda procedura dotycząca odstępstwa od warunków technicznych powinna zostać zakończona ostateczną decyzją organu udzielającego zgody na odstępstwo),d) uzyskanie warunków przyłączeniowych na zwiększenie zapotrzebowania na media,e) opracowanie ekspertyzy technicznej konstrukcji budynku/dachu,f) opracowanie projektu budowlanego zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;g) opracowanie projektów wykonawczych (oddzielnie dla każdej z branż), zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego uwzględniający ewentualne zabezpieczenia lub usunięcia kolizji istniejącej sieci infrastruktury technicznej z projektowanym zagospodarowaniem terenu ;h) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (dalej STWiORB) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;i) opracowanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,j) opracowanie przedmiaru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym , k) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ) uwzględniającej wszystkie występujące branże;m) uzyskanie w imieniu na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia w tym uzyskanie przez Wykonawcę opinii / decyzji konserwatorskiej przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszeniem robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę uzgadniającej przyjęte rozwiązania projektowe w budynku oraz uzyskanie na etapie wykonawstwa wszelkich dodatkowych uzgodnień niezbędnych do przedłożenia w procedurze odbiorowej.n) uzyskanie akceptacji Zamawiającego w zakresie ww. dokumentacji przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych,o) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) w tym uzyskanie pisma o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę; 2) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU, a w szczególności: a) wykonanie i remont dojść z kostki betonowej z obrzeżami do budynku bez progów i schodów - wykonanie chodnika do nowoprojektowanych drzwi ewakuacyjnych z sali gimnastycznejb) wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej z obrzeżem ze spadkiem od budynku - ukształtowanie terenu w sposób umożliwiający odprowadzenie i retencjonowanie wód opadowych i roztopowych – wykonanie opaski wokół budynku celem odprowadzenia wodyc) wykonanie oświetlenia parkowego wraz z instalacją doziemną zasilaną z wewnętrznej rozdzielnicy obiektud) posadowienie małej infrastruktury (ławki i kosze),e) zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach w tym m. in.: wyburzenia ścian i zastosowanie podciągów, zamurowania otworów istniejących, wykonanie sufitów podwieszanych systemowych i na sali gimnastycznej 2x G-K, wykonanie nowych posadzek z wykładziny PCV winylowej z dociepleniem, wykonanie nowej posadzki sportowej z poliuretanowej elastycznej bez spoinowej z dociepleniem, wykonanie sanitariatów dostosowanych dla osób z niepełnosprawnościami, zamurowanie drzwi wyjściowych na „ganek”, wykonanie nowego otworu drzwiowego z sali gimnastycznej, wykonanie nowych otworów okiennych na sali gimnastycznej, poszerzenie otworu wejściowego celem dostosowania do warunków PPOŻ, ujednolicenie wielkości otworów okiennych od strony budynku Zespołu Szkół Licealnych, malowanie ścian w pomieszczeniach suchych, montaż drzwi wewnętrznych, dotyczy pomieszczenia WC – ściany do sufitu z wykładzin ściennych PCV winylowych oraz biały montaż,f) remont dachu wraz z jego ociepleniem w tym m. in.: prace demontażowe (demontaż elementów i urządzeń na dachu uniemożliwiających wykonanie prac), prace rozbiórkowe (zdjęcie istniejącego pokrycia dachowego), wymiana obróbek blacharskich i elementów odwodnienia dachu, prace zabezpieczające (w odkrytych częściach dachu prace polegające na zabezpieczeniu przed czynnikami atmosferycznymi), ewentualna wymiana nie nadających się do dalszej eksploatacji elementów konstrukcji dachu (w wyniku przeciekania dachu, konstrukcja mogła ulec zniszczeniu), wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy, docieplenie nowego dachu wełną mineralną, montaż instalacji odgromowej, montaż modułów (paneli) fotowoltaicznych, montaż urządzeń klimatyzacji.g) termomodernizacja budynku w tym m. in.: ocieplanie ścian zewnętrznych, wymiana istniejących okien i drzwi zewnętrznych na okna PCV, wykucie nowych otworów okiennych oraz wyrównanie istniejących otworów w celu ujednolicenia wyglądu elewacji i poprawy jego estetyki, ocieplenie cokołów, montaż parapetów zewnętrznych, demontaż obróbek blacharskich ścian szczytowych, demontaż rynien i rur spustowych z ponownym montażem, montaż obróbek blacharskich na ścianach szczytowych oraz pasów podrynnowych, docieplenie fundamentów wraz z i izolacją przeciwwilgociową i iniekcją, wymiana posadzki wewnętrznej wraz z dociepleniem, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,h) remont - wykonanie i przebudowę instalacji wewnętrznych w tym m. in.: instalacji C.W.U., instalacji C.O., instalacji wod.-kan., centrali wentylacyjnej mechanicznej poza pomieszczeniami toalet, wykonanie rekuperacji ściennej z odzyskiem ciepła w pomieszczeniach toalet, montaż klimatyzacji, wykonanie rozdzielnic i wewnętrznych linii zasilających, instalacji el. gniazd oraz oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego, instalacji odgromowej, instalacji niskoprądowych (LAN, CCTV, SSWiN), instalacja nagłośnienia, instalacja kontroli dostępu,i) dostosowanie budynku do przepisów ppoż (+ wyposażenie w gaśnice)j) wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej.3) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów materiałów oraz z częstotliwością zapewniającą stwierdzenie, że roboty wykonano zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej i STWiORB,4) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej modernizowanego budynku,5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnej z wymogami prawa budowlanego wraz wykonaniem obsługi geodezyjnej; w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego, wszystkich niezbędnych decyzji umożliwiających użytkowanie wykonanej inwestycji w tym uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu / zaświadczenia organu nadzoru budowlanego o braku sprzeciwu organu do złożonego zawiadomienia o zakończeniu budowy w przypadku braku obowiązku uzyskania pozwolenia na użytkowanie,7) świadczenie nadzoru autorskiego (pełnobranżowego).Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz zakres robót do wykonania) określa Program Funkcjonalno-Użytkowy odrębny (zwanym dalej PFU) stanowiący załącznik Nr 6 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim, oddział Słubice Nr konta:15 8369 0008 0063 7248 2000 0100z adnotacją w tytule: „Wadium – Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach”.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatnena pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ……………….”d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji /poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:a) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną która polegała na budowie budynku i/lub przebudowie budynku i/lub remoncie budynku – o wartości tych robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (jeden milion złotych brutto)b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:i. minimum jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające mu równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,ii. minimum jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika robót sanitarnych) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające mu równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,iii. minimum jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające mu równoważne uprawnienia budowlane wydanena podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach