Przetargi.pl
Usługi pośrednictwa pracy w zakresie przekazania do dyspozycji zamawiającego 4 osób do pracy przy maszynach do obróbki drewna oraz prac porządkowych

Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Poznańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 823 434 , fax. 683 823 435
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin
    ul. Poznańska 10
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 683 823 434, fax. 683 823 435
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/otl_swiebodzin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pośrednictwa pracy w zakresie przekazania do dyspozycji zamawiającego 4 osób do pracy przy maszynach do obróbki drewna oraz prac porządkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień: • 79610000-3 – zapewnienie usług personelu, • 79623000-7 usługi w zakresie pozyskiwania pracowników handlowych i przemysłowych. Usługa polegająca na zapewnieniu świadczenia bezpośrednio na rzecz Skarbu Państwa – Lasów Państwowych Ośrodka Transportu Leśnego w Świebodzinie usług przez osoby fizyczne, które będą pracować przy obsłudze maszyn do obróbki drewna oraz prac porządkowych w Zakładzie Drzewnym w Klenicy. Przewidywany zakres usługi (podstawowy) polega na zapewnieniu 4 osób wykonujących prace do dnia 31 stycznia 2022 r, szacowana ilość godzin ogółem wynosi 11 520 godzin. Harmonogram wykonywanych prac będzie ustalany każdorazowo, indywidualnie dla każdego pracownika przez kierownika Zakładu Drzewnego w Klenicy zwanego dalej ZD Klenica. Zamawiający zapewnia zrealizowanie zamówienia w zakresie nie mniejszym, niż 6 000 godzin pracy. Redukcja godzin pracy do 6 000 nie oznacza niewykonania umowy, a rozliczenie z wykonawcą za ilość zrealizowanych godzin pracy nastąpi w oparciu o stawki jednostkowe zawarte w ofercie wykonawcy. Zamawiający informuje, o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp wysokości 1728 godzin oraz w ilości 2 osób. Maksymalny termin płatności to 30 dni od daty otrzymania faktury. Minimalny termin płatności to 7 dni od daty otrzymania faktury Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79610000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 8 stycznia 2021 r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski nr rachunku: 45 1020 5402 0000 0802 0115 2867 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299). UWAGA! W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż w pieniądzu Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji (poręczenia). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał dokument – certyfikat, o którym mowa w art. 18i ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1409) wydany przez marszałka województwa, który potwierdza dokonanie wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia zwanego dalej „rejestrem” - KRAZ (Rejestr Agencji Zatrudnienia), oraz który uprawnia do świadczenia usług, o których mowa w art. 18 ust. 1 ww. ustawy. http://stor.praca.gov.pl/portal/#/kraz/wyszukiwarka Wykonawca w czasie składania ofert nie może mieć zawieszonej działalności oraz posiadać na ww. status informujący o zawieszeniu działalności. Świadczenie usług pośrednictwa pracy musi być zgodne z obowiązującymi przepisami: 1. Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1409 z późn. zm). 2. Rozporządzenie ministra rodziny, pracy i polityki społecznej w sprawie wzorów dokumentów dotyczących działalności agencji zatrudnienia z dnia 25 maja 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1064 z późn. zm.). 3. Ustawą z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnianiu pracowników tymczasowych. tj. z dnia 1 sierpnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1563). 4. Ustawą z dnia 6 marca 2018r.Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 z późn. zm).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach