Przetargi.pl
Budowa kancelarii podwójnej Jelenin i Stara Kopernia wraz z zagospodarowaniem terenu

Nadleśnictwo Szprotawa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, Henrykowska 1A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (68) 376 33 79 , fax. (68) 376 24 62
  • Data zamieszczenia: 2024-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szprotawa
    Henrykowska 1A
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. (68) 376 33 79, fax. (68) 376 24 62
    REGON: 970040190
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.zielonagora.lasy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kancelarii podwójnej Jelenin i Stara Kopernia wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku podwójnej kancelarii leśnictwa Jelenin i Stara Kopernia w technologii tradycyjnej, murowanej. Działka na której należy wybudować w/w budynek znajduje się w miejscowości Jelenin na terenie działek nr 716 i 781 obręb 0009 Jelenin, gmina Żagań. W projektowanym budynku zlokalizowano dwa biura kancelarii leśnictwa Jelenin i Stara Kopernia. Będzie on użytkowany jako budynek biurowo-administracyjny. Teren przeznaczony pod budowę posiada nawierzchnię gruntową. Na przedmiotowych działkach znajduje się budynek mieszkalno-administracyjny, dwulokalowy oraz budynki gospodarcze będące własnością Nadleśnictwa Szprotawa. Działka jest częściowo ogrodzona.Projektowany budynek zostanie włączony do istniejącej sieci wodociągowej poprzez projektowane przyłącze wodociągowe zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez gestora sieci. Budynek zostanie podłączony do sieci energetycznej na podstawie otrzymanych warunków przyłączenia. Z uwagi na brak sieci deszczowej nie przewiduje się przyłącza kanalizacji deszczowej. Chodniki, parking i podesty wejściowe stanowiące dojścia do budynku oraz opaska wokół budynku zostaną utwardzone kostka betonową gr. 8cm. Ogrodzenie terenu i furtkę wejściową wykonać z przęseł panelowych typu 3D o wysokości 150cm z drutu min. fi 4,5mm.Budynek w zabudowie wolnostojącej, niepodpiwniczony, parterowy z poddaszem nieużytkowym. Powierzchnia użytkowa budynku to 68,32 m2. W budynku zaprojektowano pomieszczenia przeznaczone do pracy biurowej, pomieszczenia sanitarne, gospodarcze oraz poczekalnię. Projektowane pomieszczenia ogólnodostępne są przystosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują załączniki do SWZ – dokumentacja projektowa obejmująca: projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania działki, projekty techniczne dla branż: konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej, projekt budowlany przyłącza wodociągowego, specyfikacje wykonania i odbioru robót, przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą., z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462).11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BOŚ S.A. Szprotawa nr rachunku: 32 1540 1056 2105 4558 7519 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa podwójnej kancelarii”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).4) zdolności technicznej lub zawodowej.a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie obiektu budowlanego kubaturowego w technologii murowanej wraz z instalacjami wewnętrznymi, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 60 m2.Przez robotę budowlaną rozumie się wykonywanie prac na podstawie jednej umowy.Wykonawca nie może sumować robót budowlanych z mniejszą powierzchnią użytkową obiektów budowlanych z różnych umów celem spełnienia wymaganego warunku przez Zamawiającego.b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:- co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;- co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych w co najmniej ograniczonym zakresie;- co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnieniami budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w co najmniej ograniczonym zakresie;Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę funkcji kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych.Osoby wskazane powyżej muszą posiadać uprawnienia budowlane zgodne z przepisami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub uprawnienia im odpowiadające wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów.Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.) – w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach