Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Grybowie. Część 1 - budynek gimnazjum przy ul. Węgierskiej 6.

Burmistrz Miasta Grybów ogłasza przetarg

  • Adres: 33330 Grybów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 450 140 , fax. 184 450 202
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grybów
    Rynek 12
    33330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 184 450 140, fax. 184 450 202
    REGON: 52779900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Grybowie. Część 1 - budynek gimnazjum przy ul. Węgierskiej 6.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku zlokalizowanego przy ul. Węgierskiej 6 w Grybowie (budynek gimnazjum). W ramach zadania należy wykonać: 3.1.1. Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko- mokrą w systemie każdym posiadającym niezbędne atesty i aprobaty techniczne w tym zakresie obowiązujące. Ściany należy ocieplić wełną mineralną o grubości 15cm i współczynniku lambda 0,038 W/mK mocowaną przy pomocy kołków systemowych, wykonać warstwę zbrojącą z siatki zatopionej w kleju oraz wykonać warstwę tynku cienkowarstwowego. 3.1.2. Ocieplenie ścian fundamentowych (z pianki polistyrenowej gr. 15cm). 3.1.3. Ocieplenie stropu nad najwyższa kondygnacją przy pomocy wełny mineralnej grubości 25cm i współczynniku lambda 0,042 W/mK. 3.1.4. Wymiana stolarki okiennej (U=0,9 W/mK), i drzwiowej (U=1,3W/mK). 3.1.5. Wykonanie robót powiązanych z ociepleniem budynku (przedłużenie konstrukcji dachu, wymiana elementów odwodnienia-rynny, rury spustowe, ocieplenie kominów, wymianę instalacji odgromowej, remont schodów, wymiana obróbek blacharskich). 3.1.6. Wymiana oświetlenia na LED. 3.1.7. Modernizacja systemu wody użytkowej (wymiana przewodów, montaż kolektorów słonecznych, montaż zbiornika o poj. 1500 l). 3.1.8. Modernizacja systemu c.o. (wymiana przewodów , wymiana grzejników, montaż głowic regulacyjnych przy grzejnikach). 3.1.9. Modernizacja kotłowni (wymiana istniejącego pieca na gazowe pompy ciepła typu GAHP-A wraz z systemem zarządzania energii w budynku BMS. 3.1.10. Przeprowadzenie szkolenia pracowników w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń. 3.1.11. Wykonanie napisu „MIASTO GRYBÓW SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 ul. Węgierska 6” oraz herbu Miasta na frontowej elewacji budynku zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 3.2. Dokładny zakres rzeczowy określony został w dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do SIWZ. 3.3. Zaleca się wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 3.4. Wszystkie materiały z rozbiórki wskazane przez inspektora nadzoru należy przekazać dyrektorowi gimnazjum (między innymi: zdemontowane okna, kraty, grzejniki, rury, stary kocioł itp.), który wskaże miejsce ich składowania. UWAGA! Demontaż ww. materiałów należy przeprowadzać starannie w taki sposób aby uniknąć ich dalszego uszkodzenia. 3.5. Wyłączenie kotłowni będzie możliwe po nastaniu odpowiednich warunków atmosferycznych jednak nie wcześniej niż 7 czerwca 2017 r. Przed tym terminem nie jest możliwe rozpoczęcie prac modernizacji kotłowni. 3.6. Zdemontowany piec należy wynieść na zewnątrz budynku i złożyć w miejscu wskazanym przez dyrektora gimnazjum. 3.7. Wyłączenie kotłowni będzie możliwe po nastaniu odpowiednich warunków atmosferycznych jednak nie wcześniej niż 7 czerwca 2017 r. Przed tym terminem nie jest możliwe rozpoczęcie prac modernizacji kotłowni. 3.8. Wymiany okien należy dokonywać sukcesywnie w godzinach popołudniowych (tj. po zakończeniu zajęć lekcyjnych w danym pomieszczeniu) wg harmonogramu ustalonego z dyrektorem gimnazjum. 3.9. Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót także w soboty po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem gimnazjum. Fakt ten Wykonawca winien zgłosić 3 dni przed planowanymi robotami. 3.10. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca wykona niezbędne dojścia komunikacyjne oraz dojazdy dla pojazdów specjalnych (pogotowie ratunkowe, straż pożarna) zapewniające swobodę poruszania się i dostępu osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych zero groszy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach