Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Grybowie - budynek Urzędu Miejskiego w Grybowie wraz z wymianą opraw oświetleniowych.

Burmistrz Miasta Grybów ogłasza przetarg

  • Adres: 33330 Grybów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 450 140 , fax. 184 450 202
  • Data zamieszczenia: 2018-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grybów
    Rynek 12
    33330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 184 450 140, fax. 184 450 202
    REGON: 52779900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grybow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Grybowie - budynek Urzędu Miejskiego w Grybowie wraz z wymianą opraw oświetleniowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku zlokalizowanego przy ul. Rynek 12 (budynek Urzędu Miejskiego w Grybowie) wraz z wymianą opraw oświetleniowych. 3.2. W ramach zadania dot. budynku gimnazjum należy wykonać: 3.2.1. Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekko - mokrą w systemie każdym posiadającym niezbędne atesty i aprobaty techniczne w tym zakresie obowiązujące. Ściany należy ocieplić wełną mineralną o grubości 15cm i współczynniku lambda 0,038 W/mK mocowaną przy pomocy kołków systemowych, wykonać warstwę zbrojącą z siatki zatopionej w kleju oraz wykonać warstwę tynku cienkowarstwowego. 3.2.2. Ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji wełną o grubości o grubości 25cm i współczynniku lambda 0,038 W/mK. 3.2.3. Wymiana stolarki okiennej (U=0,9 W/mK), i drzwiowej (U=1,3 W/mK). 3.2.4. Wykonanie robót powiązanych z ociepleniem budynku (wymiana elementów odwodnienia-rynny, rury spustowe, ocieplenie kominów, wymianę instalacji odgromowej, wymiana obróbek blacharskich), odtworzeniu gzymsu i zdobień. 3.2.5. Ocieplenie ścian przy gruncie styropianem, XPS o grubości 12 cm i współczynniku lambda 0,038 W/mK. 3.2.6. Wymiana pokrycia dachowego. 3.2.7. Wymiana oświetlenia na LED zgodnie z załączonym audytem. 3.2.8. Wszystkie materiały z rozbiórki wskazane przez inspektora nadzoru należy przekazać właścicielowi budynku, który wskaże miejsce ich składowania. UWAGA! Demontaż ww. materiałów należy przeprowadzać starannie w taki sposób aby uniknąć ich dalszego uszkodzenia. 3.2.9. Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót także w soboty po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Fakt ten Wykonawca winien zgłosić 3 dni przed planowanymi robotami. 3.2.10. Zamawiający informuje, że dokumentacja podlegała uzgodnieniom z konserwatorem zabytków. Kierownik robót powinien posiadać odpowiednie uprawnienia do nadzorowania wykonywania robót przy obiektach zabytkowych. 3.3. Dokładny zakres rzeczowy określony został w dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do SIWZ. 3.4. Zaleca się wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 3.5. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca wykona niezbędne dojścia komunikacyjne oraz dojazdy dla pojazdów specjalnych (pogotowie ratunkowe, straż pożarna) zapewniające swobodę poruszania się i dostępu osób trzecich. 3.6. Wspólny słownik zamówień (CPV): 3.6.1. 45320000-6 - Roboty izolacyjne. 3.6.2. 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej. 3.6.3. 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe. 3.7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 3.8. Zamawiający informuje, iż Wykonawca po wykonaniu robót winien będzie sporządzić odrębne faktury z podziałem na wykonane zakresy prac wg poniższego opisu: 3.8.1. Prace termomodernizacyjne. 3.8.2. Modernizacja oświetlenia. 3.9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg poniższego schematu: 3.9.1. Część 1 – Prace termomodernizacyjne. 3.9.2. Część 2 – Modernizacja oświetlenia. 3.10. Zamawiający ustala także: gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Część 1 - 15 000,00 zł. Część 2 – wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach