Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kurzętnik.

Gmina Kurzętnik ogłasza przetarg

  • Adres: 13-306 Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4740515, 056 4748282 , fax. 056 4748284
  • Data zamieszczenia: 2013-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kurzętnik
    ul. Grunwaldzka 39 39
    13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4740515, 056 4748282, fax. 056 4748284
    REGON: 00053826000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kurzętnik.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kurzętnik. Następujących obiektów: - Urząd Gminy w Kurzętniku - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kurzętniku - Zespół Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku - Zespół Szkół w Marzęcicach - Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Brzoziu Lubawskim Kod CPV 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne. Kod CPV 45321000-3 - Izolacja cieplna Kod CPV 45261410-1 - Izolowanie dachu Kod CPV 45324000-4 - Tynkowanie Kod CPV 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV 45421125-5 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych 2. Przedmiot zamówienia składa się głównie z: Roboty budowlane w zakresie: - Termomodernizację budynku: - docieplenie ścian zewnętrznych, - docieplenie stropodachu, - prace pozostałe towarzyszące termomodernizacji. - wymiana okien i drzwi Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 2 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiary Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 2: -za wady wbudowanych materiałów wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. -na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. -za wady dostarczonych przedmiotów wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego dostaw i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru. Wszystkie wskazania z nazwy: wyrobów, urządzeń i armatury użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że przyjęte do wyceny materiały nie odbiegają jakością i standardem od przyjętych w dokumentacji. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku braku uzyskania dofinansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział w Nowym Mieście Lubawskim Nr 93 9484 1121 2004 0090 0983 0017. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kasie pok. 14 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/kurzetnik_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach