Przetargi.pl
Termomodernizacja kompleksu budynków administracyjno-diagnostycznych KWP w Opolu, ul. Oleska 93-95 - budynek administracyjno-diagnostyczny WT

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45077 Opole, ul. Korfantego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670,
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2
    45077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670,
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opolska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja kompleksu budynków administracyjno-diagnostycznych KWP w Opolu, ul. Oleska 93-95 - budynek administracyjno-diagnostyczny WT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą "Termomodernizacja kompleksu budynków administracyjno-diagnostycznych KWP w Opolu, ul. Oleska 93-95 - budynek administracyjno-diagnostyczny WT''. Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie etapowo. Zakres robót obejmuje m.in.: 1.W ramach przedsięwzięcia termomodernizacyjnego dla budynku planuje się następujące roboty kwalifikowane: 1) modernizację systemu grzewczego – wymiana instalacji wewnętrznej, wymiana grzejników wraz z montażem zaworów termostatycznych, 2) likwidację drzwi stalowych na poddaszu warsztatu elektrycznego, 3) likwidację świetlików z przekryciem otworów płytą dachową warstwową gr. 8 cm, λ= 0,025 W/(m•K), z zewnętrzną membraną termozgrzewalną, 4) wymianę bramy na okno ze zmniejszeniem powierzchni, okno PVC, Umax=0,9 W/(m2•K) dla całego okna wraz ze strefą krawędziową, z nawiewnikami higrosterowanymi, 5) wymianę okien drewnianych – na okna PVC, Umax=0,9 W/(m2•K) dla całego okna wraz ze strefa krawędziową, z nawiewnikami higrosterowanymi, 6) wymianę okien stalowych - na okna PVC Umax=0,9 W/(m2•K), dla całego okna wraz ze strefą krawędziową, z nawiewnikami higrosterowanymi, 7) docieplenie ścian zewnętrznych – styropian gr. 16 cm, λ= 0,035 W/(m•K), 8) docieplenie stropodachu drewnianego z wymianą drewnianej konstrukcji nośnej, pokrycie płytą dachową warstwową gr. 8 cm, λ= 0,025 W/(m•K), z zewnętrzną membraną termozgrzewalną, 9) docieplenie stropodachów nad częścią diagnostyczną – styropapa gr. 10 cm, λ= 0,036 W/(m•K), 10) wyminę drzwi stalowych – na drzwi stalowe Umax= 1,3 W/(m2•K) dla całego skrzydła wraz ze strefą krawędziową, 11) docieplenie stropodachu nad częścią administracyjną – styropapa o gr. 20 cm, λ= 0,036 W/(m•K), 12) wymianę bram stalowych – na bramy stalowe Umax= 1,3 W/(m2•K) dla całego skrzydła wraz ze strefą krawędziową, przepuszczalność powietrza: Klasa 2, przenikanie wody :Klasa 3, 13) modernizację oświetlenia – wymiana istniejących opraw na LED, 14) wymianę rurociągu cieplnego – rurociąg „preizolowany”, izolacja poliuretanowa w wersji standard, λ(50)= 0,29 W/(m•K), 15) wdrożenie działań w zakresie zarządzania i oszczędzania energii poprzez zastosowanie zaworów termostatycznych, zastosowania automatyki pogodowej i czasowej, opomiarowanie zużycia energii, przeszkolenie osób stale korzystających z budynków z obsługi urządzeń/systemów do ogrzewania, wentylacji mechanicznej. 2. W ramach robót modernizacyjno-adaptacyjnych związanych z termomodernizacją planuje się następujące roboty niekwalifikowane: 1) wykonanie opaski zewnętrznej przy budynku od strony terenów zielonych, 2) modernizację stanu wewnętrznego pomieszczeń biurowych, technicznych, hal napraw, sanitarnych, magazynowych, stołówki - malowanie pomieszczeń, 3) wymianę wierzchniej warstwy posadzek, 4) wymianę stolarki wewnętrznej, 5) modernizację pomieszczeń higieniczno-sanitarnych - w zakresie wyposażenia, 6) wykonanie częściowej kanalizacji deszczowej przy budynku w celu odprowadzenia wód opadowych, 7) wymianę istniejących wentylatorów dachowych, 8) roboty towarzyszące przy wymianie sieci cieplnej - c.w.u. i cyrkulacja, 9) modernizację instalacji elektrycznej w zakresie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w czasie wykonywania robót budowlanych objętych umową, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21, z późn. zm.), i staje się odpowiedzialny za ich zagospodarowanie własnym kosztem i staraniem zgodnie z właściwymi przepisami oraz poniższymi ustaleniami: 1) Odpady budowlane (m.in. gruz, odpady drewniane itp.) powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów. Za każdy odpad dostarczony na wysypisko śmieci, Wykonawca jest zobowiązany posiadać dowód utylizacji, który powinien przedstawić Zamawiającemu. 2) Odpady stalowe i żeliwne (m.in. rury, grzejniki, obróbki blacharskie itp.), powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do oddania do punktu skupu złomu na podstawie karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego, którą wraz z dowodem dostawy Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu, który na tej podstawie wystawi swoją fakturę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 20 000,00zł. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP. 3. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać: -wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, dane niezbędne do wyliczenia kryteriów oceny ofert, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ. Wskazane jest aby Wykonawca dołączył do oferty wycenione przedmiary robót (robót kwalifikowanych i robót niekwalifikowanych) lub wycenione wykazy czynności ( dla robót kwalifikowanych i robót niekwalifikowanych)- (uproszczony kosztorys ofertowy) oraz wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych (dla robót kwalifikowanych i robót niekwalifikowanych), które będą miały charakter dokumentów pomocniczych w stosunku do zaproponowanej w ofercie ceny ryczałtowej i będą służyły wyłącznie do bieżących rozliczeń wynagrodzenia ryczałtowego. Jeżeli Wykonawca zamierza zastosować wyroby równoważne, dołącza do oferty dokumenty umożliwiające Zamawiającemu ocenę ich równoważności w zakresie opisanym w punkcie III 8 SIWZ. Jeżeli Wykonawca zamierza powołać się na zasoby innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, dołącza do oferty pisemne zobowiązanie tego podmiotu, opisane w punkcie V 5 SIWZ. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach