Przetargi.pl
Termomodernizacja i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Kętrzynie - część II

Zarząd Powiatu w Kętrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, Plac Grunwaldzki 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7517500, 7511690 , fax. 089 7512401
  • Data zamieszczenia: 2013-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Kętrzynie
    Plac Grunwaldzki 1 1
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7517500, 7511690, fax. 089 7512401
    REGON: 51074245100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Kętrzynie - część II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres: A. Remont pomieszczeń biurowych oraz piwnicznych z przeznaczeniem na archiwum 1. Wykonanie robót budowlanych: a) renowacja parkietów w pomieszczeniach biurowych wg. zakresu jak w cz. rysunkowej b) montaż nowego parkietu z deszczułek dębowych wg. zakresu jak w cz. rysunkowej c) wymiana starego parkietu i konstrukcji podłogi na nowa konstrukcję z płyt OSB i panele podłogowe d) wymiana starego parkietu i podkładu na nowy podkład i wykładzinę obiektową z PCV e) wymiana na korytarzach w części nowej posadzki z lastryko na płytki terakotowe typu gres f) szpachlowanie i malowanie farbami emulsyjnymi ścian wewnętrznych i sufitów w pomieszczeniach biurowych g) wykonanie na ścianach korytarzy w części starej i nowej tapety natryskowej h) przebudowa pomieszczeń na parterze i w piwnicy pod nowy układ funkcjonalny i) wymiana istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicą na nowa z ościeżnica regulowaną wg załączonego zestawienia j) dobudowa do budynku klatki schodowej ewakuacyjnej od strony dziedzińca k) zakup i dostawa wyposażenia biurowego do pomieszczeń w Wydziale Komunikacji i Transportu oraz Archiwum 2. Wykonanie robót elektrycznych: Wykonanie robót elektrycznych zgodnie z Projektem Budowlanym Branża Elektryczna pn. Termomodernizacja i przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Kętrzynie - instalacje elektryczne. 3. Przebudowa instalacji telefonicznej - likwidacja starych gniazd i przewodów telefonicznych, - poprowadzenie nowych przewodów telefonicznych w listwach podsufitowych i wykonanie nowych podejść do gniazd telefonicznych na filarkach okiennych we wszystkich pomieszczeniach biurowych (teoretyczne przebiegi kabli telefonicznych wg załączonych rysunków) - włączenie nowej instalacji telefonicznej do istniejącej centrali telefonicznej (pomieszczenie nr 3/10) 4. Wykonanie robót sanitarnych: - montaż umywalki wraz z wykonaniem podłączenia instalacji wodnokanalizacyjnej w pomieszczeniu nr 2/19, - w pomieszczeniu 0/8 zamontować wpust podłogowy zasyfonowany pod istniejącą wanną i podłączyć do istniejącej kanalizacji B. Wykonanie elementów zewnętrznych zagospodarowania terenu - Wykonanie studni przyokiennych z gotowych elementów od strony ul. Mickiewicza - Wykonanie nowego ogrodzenia od strony ul. Daszyńskiego C. Prace przygotowawcze: - Wyniesienie mebli biurowych do pomieszczeń zastępczych, - Sprzątanie pomieszczenia po remoncie, 2. Uszczegółowiony opis zakresu i rodzaj robót przewidzianych do realizacji znajduje się w Załączniku nr 10 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ) zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub Opis przedmiotu zamówienia mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie oraz będą nie gorsze pod względem: a) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wyjaśnienie: Materiał równoważny - znaczy o takich samych parametrach lub lepszych. 5. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania Urzędu. 6. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. 7. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany sukcesywnie na podstawie przedstawionego i zaakceptowanego przez zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. 8. Roboty związane z uzupełnianiem i lakierowaniem posadzek odbywać się będą w godzinach 15.30 - 5.00, pozostałe roboty będą mogły być prowadzone w godzinach dziennych. 9. Malowanie pomieszczeń będzie odbywało się po uprzednim uzgodnieniu przez wykonawcę koloru farby z przedstawicielem zamawiającego 10. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, b) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie i utylizacja odpadów budowlanych na składowisku odpadów komunalnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 18.000,00 PLN, (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego 10 1160 2202 0000 0000 6192 5327 z dopiskiem: Termomodernizacja i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Kętrzynie- część II (w tym przypadku Wykonawca winien dodatkowo dołączyć do oferty potwierdzenie dokonania przelewu), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych (ppkt b, c, d i e) oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty jako osobny dokument, aby można go było złożyć do depozytu w kasie zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy włączyć do oferty. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach