Przetargi.pl
Termomodernizacja- docieplenie dachu sali gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja w Kędzierzynie-Koźlu

Zespół Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja ogłasza przetarg

  • Adres: 47-230 Kędzierzyn-Koźle, ul. Sławięcicka 79
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 483 49 93 , fax. 077 483 49 93
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja
    ul. Sławięcicka 79 79
    47-230 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 077 483 49 93, fax. 077 483 49 93
    REGON: 00019460700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs3-slawiecice.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja- docieplenie dachu sali gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja w Kędzierzynie-Koźlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie dachu budynku sali gimnastycznej, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, rozebranie i położenie nowego pokrycia blachodachówki na przybudówce sali gimnastycznej, łącznie z wymianą rynien i rur spustowych oraz wykonanie instalacji odgromowej na budynku sali gimnastycznej znajdującej się na terenie Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Sławięcickiej 79, 47-230 Kędzierzyn-Koźle. Przedmiot zamówienia należy wykonać własnymi siłami. Na wykonane zadanie wykonawca udzieli gwarancji 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu złożył wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6) niniejszej SIWZ.2. Zamawiający żąda, aby dokumenty składane były odpowiednio w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.3. Zamawiający uzna wymienione powyżej warunki udziału w postępowaniu za spełnione na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych i opisanych w specyfikacji oraz złożonych przez wykonawcę.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów, których listę zawiera pkt.6) niniejszej SIWZ.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.6. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.8. Brak jakiegokolwiek z wymienionych w pkt. 6) niniejszej SIWZ dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oświadczeń o spełnieniu tych warunków pełnomocnictw lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, zawierające błędy, niewłaściwie poświadczonego ( np.: nie poświadczenie klauzulą (za zgodność z oryginałem, odpisu lub kopii) lub złożenie wadliwego pełnomocnictwa spowoduje wezwanie przez Zamawiającego do uzupełnienia dokumentów chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz pełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy Pzp. Rak uzupełnienia dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia lub odrzuceniem oferty.9. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r. Nr171 poz.1058.) Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt6 ppkt1, 2 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -ppkt3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. 11. Dokumenty, o których mowa w pkt5.II 10.1 lit.a i c oraz 10.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt10.1 lit.b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 12. Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt10 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt11 stosuje się odpowiednio.13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia. 14. W przypadku, o którym mowa w pkt5 ppkt13, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.15. W przypadku, kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców.16. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi złożyć dokumenty, o których mowa w pkt6 ppkt 1, 2, 3, 4, 5,11. 17. Wykonawcy występujący wspólnie złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w pkt6 ppkt5,6,8,8a,9,10. 18. Zgodnie z art. 23 ust. 4 ww ustawy, jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie określonym w Cz.I pkt5 I.4.3. 6. Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 23 poz.1655) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP - druk nr 2. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami nas temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na załączonym druku nr 3. UWAGA: W przypadku, gdy oferent nie dysponuje zatrudnionymi w swojej firmie osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, powinien do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie druku nr 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wskazane w wykazie osób ( pkt6.8,) posiadają zgodnie z pkt. I.3.1 zaświadczenie o przynależność do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a kierownik budowy dodatkowo uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji konstrukcyjno-budowanej oraz uprawnienia w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 8a. Wykaz podstawowego sprzętu, jakim dysponuje wykonawca przewidzianego do wykonania zamówienia na załączonym druk nr 4.UWAGA: W sytuacji, w której oferent nie dysponuje własnym odpowiednim sprzętem, natomiast będzie nimi dysponował np. poprzez udostępnienie mu sprzętu poprzez inny podmiot powinien do oferty załączyć pisemne zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w druku nr 4, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na druku nr 5. 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą sumę określoną w Cz.1 pkt5 I.4.1. 11. Oświadczenie wykonawcy, iż posiada on średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót budowlanych w wysokości określonej w Cz I pkt5 I.4.2, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -za ten okres

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zs3-slawiecice.prv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach