Gmina Głubczyce ogłasza przetarg
- Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Niepodległości 14/16
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4853021 w. 230 , fax. 077 4852416
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głubczyce
ul. Niepodległości 14/16 14/16
48-100 Głubczyce, woj. opolskie
tel. 077 4853021 w. 230, fax. 077 4852416
REGON: 53141287500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Ochrona granicznej rzeki Opawicy z polskiej i czeskiej strony - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Pietrowice ,Mokre Kolonia wraz z ośrodkiem wypoczynkowym oraz budowa oczyszczalni ścieków w ramach Projektu : Ochrona granicznej rzeki Opawicy z polskiej i czeskiej strony w zakresie : 1. inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi,2.koordynacja zadania inwestycyjnego,3.rozliczenia rzeczowo-finasowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania wykonawca składa : 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa : 1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresów wykonywanych przez nich czynności na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: 1.Inspektora robót kanalizacyjnych pełniącego funkcje koordynatora posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń kanalizacyjnych bez ograniczeń , posiadajacego doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru przy 3 robotach budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto . Opisane doświadczenie ma być potwierdzone poprzez załączenie zawodowego CV zawierającego informacje potwierdzające stawiane warunki. 2. Inspektora robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń. Inspektorzy składają w ofercie dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia wydane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane , oraz aktualny wpis na na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt.2.1.wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena za 1 pobyt w okresie gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glubczyce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na usługę opracowania dokumentacji projektowej rozbudowy budynku 8-kondygnacyjnego dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KPZ.381.7.2015).
Dodano: 2015-10-12 - 1. Opracowanie kompleksowej i kompletnej dokumentacji projektowo - technicznej w ramach realizacji zadania p.n. Przebudowa i rozbudowa istniejącego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i Izby Przyjęć w ramach dostosowania pomieszczeń do obowiązujących przepisów w sprawie szpitalnego oddziału ratunkowego zgodnie z wytycznymi opracowanymi w programie funkcjonalno - użytkowym, 2. Uzyskanie pozwolenia na budowę, 3. Nadzór autorski.
Dodano: 2015-05-21 - Budowa sieci ciepłowniczej wysokich parametrów wraz z przyłączami do budynków i montażem węzłów cieplnych w Kędzierzynie-Koźlu
Dodano: 2015-04-17 - Zaprojektowanie, wykonanie, montaż i uruchomienie dźwigu osobowego w budynku Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Opolu przy ul. 1 Maja 6. Postępowanie nr: ZP.016.II.111.2014.RB
Dodano: 2014-12-02 - Wykonanie dwóch (odrębnych) ekspertyz budowlanych w celu określenia stanu technicznego części fortów (Fort Prusy i Reduta Królicza z Korytarzem Cygaro) w obszarze Natura 2000 Forty Nyskie
Dodano: 2014-06-30 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysu inwestorskiego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego Dobudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Turawa z modernizacją istniejącego w Turawie ul. Opolska 35.
Dodano: 2014-03-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych pn. Budowa Parku Naukowo-Technologicznego w Opolu.
Dodano: 2014-01-20 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku administracyjnego - siedziby Nadleśnictwa Namysłów
Dodano: 2013-10-22 - Zaprojektowanie i przebudowa zastawki piętrzącej wodę przy punkcie czerpania wody na cieku WYTOKA , oddz. 302k Leśnictwa Sosnówka
Dodano: 2013-06-11 - Przygotowanie dokumentacji technicznej, realizacja inwestycji oraz dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach inwestycji Przebudowa DS. Kmicic na potrzeby działalności Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego w Opolu - etap II, kontynuacja rozbudowy i wyposażenia obiektu (typ projektu zaprojektuj i wybuduj), oraz zagospodarowanie terenu wokół AIP wraz z utworzeniem parkingu
Dodano: 2013-05-29