Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Cybince

Gmina Cybinka ogłasza przetarg

  • Adres: 69-108 Cybinka, Szkolna 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cybinka
    Szkolna 5
    69-108 Cybinka, woj. lubuskie
    REGON: 970770416
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cybinka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Cybince
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Cybince - ul. Szkolna 15, 69-108 Cybinka, dz. nr 202, obr. M. Cybinka).2. Zakres robót obejmuje m. in.:1) wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej,2) wykonanie izolacji przeciwwodnej i termoizolacji ścian fundamentowych i piwnic,3) wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych wraz z położeniem tynku strukturalnego,4) wykonanie wzmocnienia konstrukcji dachu nad salą gimnastyczną,5) wykonanie termomodernizacji dachów w częściach wskazanych w dokumentacji,6) wymiana elementów wycieraczek stalowych na nowe i rusztów na studzienkach doświetlających na systemowe studzienki doświetlające,7) renowacja balustrad,8) przebudowa daszków nad zejściami do piwnicy,9) wymiana opierzeń oraz wszystkich parapetów zewnętrznych oraz części parapetów wewnętrznych (w miejscu wymienianej stolarki okiennej)10) demontaż istniejącej instalacji c. o.11) montaż nowych pionów i podejść do grzejników, wymiana grzejników,12) montaż węzła ciepłowniczego opartego na odnawialnych źródłach ciepła (montaż trzech pomp ciepła typu powietrze-woda), wymiana źródła ciepła systemu c.o. i c.w.u. na węzeł cieplny, 13) montaż automatyki do sterowania c.o.14) montaż systemu monitoringu zużycia energii elektrycznej oraz cieplnej budynku,15) montaż nowych opraw oświetleniowych ze źródłem światła LED,16) wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku hali sportowej (o mocy 38 kW przyłączona do rozdzielnicy głównej budynku szkoły oraz o mocy 25 kW przyłączona do rozdzielnicy głównej hali sportowej)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ, na który to składają się następujące dokumenty:1) Projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny (architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych) z częścią rysunkową oraz projekt zagospodarowania terenu,2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIOR),3) Przedmiary robót,- zwane także dalej dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. Nr konta:78 1020 4027 0000 1802 1752 9735z adnotacją w tytule: „Wadium – Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Cybince”4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ……………….”d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:a) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie (jedna robota budowlana) polegające na budowie i/lub przebudowie budynku i/lub remoncie budynku o wartości tych robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (jeden milion złotych brutto).b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:i. minimum jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające mu równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,ii. minimum jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót sanitarnych - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.iii. minimum jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach