Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie oraz remont części pomieszczeń z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.”

Gmina Opatów ogłasza przetarg

  • Adres: 27500 Opatów, Plac Obrońców Pokoju
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opatów
    Plac Obrońców Pokoju 34
    27500 Opatów, woj. świętokrzyskie
    REGON: 83040984400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie oraz remont części pomieszczeń z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Opatowie oraz remont części pomieszczeń z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych. Realizacja zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku w celu ograniczenia zużycia energii oraz remontu i modernizacji wnętrza budynku. Zadanie podzielono na dwie części. Część I. Na zakres robót budowlanych składają się następujące prace : 1) Wykonanie kompleksowego docieplenia budynku, 2) Wymiana stolarki, 3) Wykonanie instalacji c.o. wraz ze źródłem ciepła i wykonaniem odwiertów GWC (gruntowy wymiennik ciepła) Część II. Na zakres robót budowlanych składają się następujące prace : 1. Rozbiórki i wykonanie nowych ścian działowych, 2. Prace wykończeniowe – roboty tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, 3. Wymiana stolarki, 4. Dostawa i montaż szybu windowego, 5. Wykonanie instalacji wewnętrznych tj. elektrycznej, zasilania, sieci logicznej, instalacji wod.-kan., c.w.u., wentylacji. Przedmiot zamówienia określają projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do SIWZ. 2.Projekt w części I realizowany jest w ramach programu RPO WŚ na lata 2014- 2020. Działanie 3.3. 3.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) minimum dwóch pracowników robót ogólnobudowlanych 4.Wykonawca składa Zamawiającemu wykaz osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do wykonywania robót. 5.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 6.Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogów i dokonywania ich oceny - żądania wyjaśnień i informacji w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia w. w. wymogów. 7.Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga dokumentów w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.strona tytułowa – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3.kosztorysy ofertowy 4. oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach