Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku SPZOZ w Bolkowie na działce nr ewid. 489/2 obręb - Bolków 2

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bolkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Wysokogórska 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7413244 , fax. 0-75 7412068
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bolkowie
    ul. Wysokogórska 6 6
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7413244, fax. 0-75 7412068
    REGON: 23000680000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bolkow.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku SPZOZ w Bolkowie na działce nr ewid. 489/2 obręb - Bolków 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Wymiana pokrycia dachowego budynku SPZOZ w Bolkowie. 2. Wymiana istniejących okien drewnianych na okna PCV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art.45 ust.6 pkt.1 Prawo ZP Zamawiający, żąda wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł. na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy Jawor/O Bolków 19864710590419913720040001 do dnia 21 maja do godz.10.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1.Spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, b)dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - wykaz pracowników wg załącznika nr 5 do SIWZ, c)w okresie ostatnich dwóch lat wykonali należycie co najmniej 1 usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, której należyte wykonanie, potwierdzone zostało referencjami zamawiających, na rzecz których prace te były realizowane, d)od co najmniej 1 roku prowadzą działalność w branży budowlanej, e)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, f)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 17 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów, według zasady: są one spełnione albo nie. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w przetargu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bolkow.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach