Gmina Miejska Pieszyce ogłasza przetarg
- Adres: 58-250 Pieszyce, ul. Kościuszki 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8365487, 8365488 , fax. 074 8367230
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pieszyce
ul. Kościuszki 2 2
58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
tel. 074 8365487, 8365488, fax. 074 8367230
REGON: 89071784600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pieszyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa infrastruktury technicznej na Potoku Pieszyckim - przy ul. Kopernika 186 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Odbudowa infrastruktury technicznej na Potoku Pieszyckim - przy ul. Kopernika 186 Budowa murów oporowych Pieszyckiego Potoku w km 8+315 - 8+395 obręb ulicy Kopernika 186, gm. Pieszyce działka nr 41/3 obręb Górne. W skład opracowanego zakresu prac - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający określone warunki w ustawie tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art.22 ust. 1 pkt 2), - znajdują się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3), - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4) a ponadto: - udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy dostarczą wymagane dokumenty i oświadczenia zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 ), tj.: 1) formularz ofertowy przedstawiający ceny za wykonanie robót określonych w SIWZ- załącznik nr 1 2) aktualny odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) dokument potwierdzający, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z zaświadczeniami o wpisie do centralnego rejestru członków właściwej izby samorządu zawodowego z potwierdzeniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (zaświadczenia powinny być aktualne na dzień otwarcia ofert) 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 2 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - załącznik nr 2 5) oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z podatkami i opłatami w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych i Urzędzie Skarbowym. 6) wykaz wykonanych robót budowlanych jak przedmiot zamówienia z podaniem nazwy Zamawiającego, miejsca robót, wartości oraz daty rozpoczęcia i zakończenia - zestawienie należy sporządzić wg załącznika nr 4 do SIWZ, do robót wykazanych w zestawieniu należy dołączyć potwierdzenie, że zostały wykonane terminowo i z należytą starannością (dokumentami potwierdzającymi taki stan są dla Zamawiającego referencje lub protokoły odbioru robót) 7) zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 3) przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieszyce.sisco.info
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT MOSTU STALOWEGO TYPU 22-80 O POMOŚCIE DREWNIANYM ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE JW. 2697 PRZY UL. KRUSZYŃSKIEJ W PRĘDOCINIE K/BRZEGU
Dodano: 2016-06-01 - Kompleksowy remont dachu w budynku przy ul. Konopnickiej 2 B i C w Walimiu -wymiana pokrycia z dachówki karpiówki na dachówkę karpiówkę wraz z przemurowaniem kominów , wymianą uszkodzonych elementów konstrukcyjnych oraz kompleksową wymianą obróbek blacharskich, rur spustowych i rynien
Dodano: 2016-05-16 - REMONT BUDYNKU NR 7 W DUSZNIKACH ZDROJU
Dodano: 2016-03-25 - REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO Nr 58 W ŚWIĘTOSZOWIE ZLOKALIZOWANEGO, W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM 7788 NA TERENIE JW 2399 W ŚWIĘTOSZOWIE
Dodano: 2016-03-21 - WYMIANA BRAM GARAŻOWYCH I STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKACH NR 20, 21, 28, 32, 43, 44, 45, 63 W JW 3444 GŁOGÓW
Dodano: 2015-10-21 - WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA KLATKI SCHODOWEJ WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 3 NA TERENIE JW 2399 ŚWIĘTOSZÓW UL. SZTABOWA 1
Dodano: 2015-09-18 - WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA 2 KLATEK SCHODOWYCH CZĘŚĆ I - wymiana instalacji oddymiania 2 klatek schodowych w budynku nr 5 na terenie JW 2399 Świętoszów ul. Sztabowa 1 CZĘŚĆ II - wymiana instalacji oddymiania 2 klatek schodowych w budynku nr 6 na terenie JW 2399 Świętoszów ul. Sztabowa 1
Dodano: 2015-09-09 - Remont budynku magazynowego z rampą wyładowczą nr 123 w Składzie Jastrzębie
Dodano: 2015-07-30 - REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO Z RAMPĄ WYŁADOWCZĄ NR 124, W SKŁADZIE JASTRZĘBIE
Dodano: 2015-05-06 - Remont budynku magazynowego nr 102 w Składzie Jastrzębie
Dodano: 2015-04-28