Gmina Miasto Mrągowo ogłasza przetarg
- Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7413256 , fax. 089 7412874
- Data zamieszczenia: 2009-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mrągowo
ul. Królewiecka 60A 60A
11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7413256, fax. 089 7412874
REGON: 51074342700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Mrągowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Mrągowie wykonać zgodnie z: 1.Zespół Szkół Nr 4, os. Mazurskie 12, 11-700 Mrągowo (dz. nr 41/21, obręb nr 4) - Projektem budowlanym termomodernizacji Zespołu Szkół nr 4 (autorzy projektu: mgr inż. Ewa Bryńska, inż. Kazimierz Bonikowski, inż. Benedykt Krutul, tech. Jan Kozikowski) - Projektem modernizacji i regulacji instalacji centralnego ogrzewania budynku Zespołu Szkół Nr 4 (autor projektu: tech. Jan Kozikowski) - Przedmiarem robót (branża: budowlana i sanitarna)- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 2. Zespół Szkół Nr 1, ul. Kopernika 2A, 11-700 Mrągowo (dz. nr 29/1, obręb nr 6) - Projektem budowlanym termomodernizacji Zespołu Szkół Nr 1 (autorzy projektu: mgr inż. Ewa Bryńska, inż. Kazimierz Bonikowski, inż. Benedykt Krutul) - Projektem modernizacji i regulacji instalacji centralnego ogrzewania budynku Zespołu Szkół Nr 1 (autor projektu: inż. Benedykt Krutul) - Przedmiarem robót (branża: budowlana i sanitarna) - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 3. Zespół Szkół Nr 1 - Hala Sportowa wraz z łącznikiem - Projektem budowlanym termomodernizacji Zespołu Szkół Nr 1 - Hala sportowa wraz z łącznikiem (autorzy projektu: mgr inż. Ewa Bryńska, inż. Kazimierz Bonikowski, inż. Benedykt Krutul) - Projektem regulacji instalacji centralnego ogrzewania budynku Hali Sportowej wraz z łącznikiem Zespołu Szkół Nr 1 (autor projektu: inż. Benedykt Krutul) - Przedmiarem robót (branża: budowlana i sanitarna)-Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 4. Budynek Świetlicy Środowiskowej, ul. Sienkiewicza 16, 11-700 Mrągowo - Projektem budowlanym termomodernizacji budynku Świetlicy Środowiskowej (autor projektu: inż. Kazimierz Bonikowski)- Projektem budowlany przebudowy instalacji centralnego ogrzewania w budynku użyteczności publicznej - Świetlica Środowiskowa (autor projektu: tech. Jan Kozikowski)- Przedmiarem robót (branża: budowlana i sanitarna) -Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 5. Budynek Przedszkola Stokrotka, ul. Brzozowa 7A, 11-700 Mrągowo - Projektem budowlanym termomodernizacji budynku Przedszkola Stokrotka (autor projektu: inż. Kazimierz Bonikowski) - Projektem budowlanym przebudowy instalacji centralnego ogrzewania w budynku przedszkolnym - Przedszkole Stokrotka (autor projektu: tech. Jan Kozikowski) - Przedmiarem robót (branża: budowlana i sanitarna) - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 6. Budynek Przedszkola Kubuś, ul. Spacerowa 1, 11-700 Mrągowo - Projektem budowlanym termomodernizacji budynku Przedszkola Kubuś (autor projektu: inż. Kazimierz Bonikowski)- Projektem budowlanym przebudowy instalacji centralnego ogrzewania w budynku przedszkolnym - Przedszkole Kubuś (autor projektu: tech. Jan Kozikowski)- Przedmiarem robót (branża: budowlana i sanitarna) - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 7. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Stanisława Wyspiańskiego 1, 11-700 Mrągowo- Projektem budowlanym termomodernizacji budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mrągowie (autorzy projektu: mgr inż. Ewa Bryńska, inż. Kazimierz Bonikowski)- Projektem budowlanym przebudowy instalacji centralnego ogrzewania warz z przyłączem cieplnym - Budynek MOPS (autor projektu: tech. Jan Kozikowski) - Przedmiarem robót (branża: budowlana i sanitarna)- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Zakres rzeczowy zamówienia; Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych inwestycji wg: 1. Projektu budowlanego termomodernizacji 2.Projektu przebudowy, modernizacji lub regulacji instalacji c.o. 3.Przedmiaru robót - branża budowlana i sanitarna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 240 000,00 złotych (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych)w terminie do dnia 07.09.2008 r. do godz. 10:00. 1. W pieniądzu. Wpłata na konto Urzędu Miejskiego w Mrągowie w PKO BP S.A. O Mrągowo Nr konta 45 1020 3639 0000 8502 0005 1235 z dopiskiem - (Wadium na przetarg - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Mrągowie). Wpłata przelewem musi być dokonana z takim wyprzedzeniem by Bank mógł ją potwierdzić przed upływem terminu wpłaty wadium. 2. W poręczeniach oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym), poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty związane ze złożeniem wadium w jednej z w w form, winny być złożone u Skarbnika Urzędu Miasta Mrągowa. 3. Wadium wniesione w pieniądzu wybranego Wykonawcy zostanie przeniesione (za jego zgodą) w części lub całości, w dniu podpisania umowy na rachunek depozytowy jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Nie wykorzystana część wadium zostanie zwrócona Wykonawcy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. 4. Pozostałym Wykonawcom, których ofert nie wybrano, zwrot wadium nastąpi na warunkach wymienionych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wpłaty wadium przelewem, jej zwrot nastąpi nie wcześniej jednak, jak po upływie 3 dni od momentu wpłynięcia środków na konto Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.Oceny spełnienia tych warunków dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego, która na podstawie złożonych dokumentów w ofertach oceni Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty które należy złożyć: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy. 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum dwie referencje, na roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w kwocie netto minimum 4 00 000,00 zł każda). 6.Wykaz osób (kierownictwa) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (kserokopie uprawnień). 7. Sposób ustalenia ceny - kosztorys ofertowy wg przedmiaru robót.8. Wskaźniki cenotwórcze kosztorysu ofertowego do rozliczenia ewentualnych prac dodatkowych. 9.Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót z rozbiciem na miesiące w odniesieniu do każdego działu lub elementu robót kosztorysu ofertowego. 10.Polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mragowo.um.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej o nr ewid. dz. 206/1 obręb Ruś, gmina Stawiguda do gruntów rolnych - etap I w ramach zadania: Przebudowa drogi gminnej o nr. ewid. 206/1 obręb Ruś gmina Stawiguda
Dodano: 2016-07-27 - Budowa stanowiska dowodzenia (wieży sterowniczej) oraz montaż instalacji sterowniczo-sygnalizacyjnej systemu Agat-Szmaragd wraz z robotami towarzyszącymi na strzelnicy garnizonowej dla potrzeb Jednostki Wojskowej 1248 Bartoszyce (przystosowanie stanowiska osi A strzelnicy garnizonowej JW 1248 na potrzeby instalacji systemu Agat/M-Szmaragd/M) - postępowanie nr 123/RB
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka starego i budowa nowego budynku gospodarczego wraz z remontem ogrodzenia w leśniczówce Muszaki
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu budynku Posterunku Policji w Zalewie
Dodano: 2016-07-27 - REMONT BUDYNKU NR 5 W JW. 3797 (KLUB 15 BRYGADY ZMECHANIZOWANEJ) ORAZ OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I NA JEJ PODSTAWIE WYKONANIE REMONTU OGRODZENIA, DRÓG I CHODNIKÓW PRZYLEGŁYCH DO PRZEDMIOTOWEGO BUDYNKU
Dodano: 2016-07-26 - Remont budynku mieszkalnego położonego w miejscowości Piele 1, gm. Lelkowo
Dodano: 2016-07-26 - Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 124041N wraz z obiektem mostowym w msc. Pilec ETAP I
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Kanigowie
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa przepustu wraz z wykonaniem punktu czerpania wody dla celów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Maskulińskie, leśnictwo Ruczaj, oddział 133
Dodano: 2016-07-22