Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sobków

GMINA SOBKÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 28-305 Sobków, pl. Wolności 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 38 71 022
  • Data zamieszczenia: 2022-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SOBKÓW
    pl. Wolności 12
    28-305 Sobków, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 38 71 022
    REGON: 291010731
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sobkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sobków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Termomodernizacja ZPO w BrzegachZadanie polega na przeprowadzeniu prac termomodernizacyjnych w ZPO w Brzegach. Zakres prac obejmuje m.in: modernizacja instalacji c.o., modernizacja instalacji c.w.u docieplenie ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż instalacji fotowoltaicznych, modernizację oświetlenia. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z funduszy unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy określa Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej zwany „OPZ”)stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ.Załączony przedmiar robót nie jest podstawą wyceny, lecz ma charakter pomocniczy w odpowiednim skalkulowaniu oferty. Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy.Roboty budowlane, będą wykonywane w budynku czynnym, dlatego konieczne będzie uzgodnienie czasu i terminu wykonywania prac z użytkownikiem obiektu – Dyrekcją. Wszystkie roboty objęte zamówieniem należy przeprowadzić w taki sposób, aby możliwe było prowadzenie zajęć dydaktycznych i zapewnione było całkowite bezpieczeństwo uczniom, pracownikom szkoły i osobom postronnym. Wykonawca robót winien dostosować się do panujących warunków obiektu użytkowanego na potrzeby dydaktyczne w danym okresie szkolnym.Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawca, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny".Zamawiający opisując przedmiot zamówienia zgodnie z powyższym w opisie zamówienia wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności.Część 2: Termomodernizacja SP w MiąsowejZadanie polega na przeprowadzeniu prac termomodernizacyjnych w ZPO w Brzegach. Zakres prac obejmuje m.in: modernizacja instalacji c.o., modernizacja instalacji c.w.u docieplenie ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż instalacji fotowoltaicznych, modernizację oświetlenia. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z funduszy unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020.Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy określa Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej zwany „OPZ”)stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ.Załączony przedmiar robót nie jest podstawą wyceny, lecz ma charakter pomocniczy w odpowiednim skalkulowaniu oferty. Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy.Roboty budowlane, będą wykonywane w budynku czynnym, dlatego konieczne będzie uzgodnienie czasu i terminu wykonywania prac z użytkownikiem obiektu – Dyrekcją. Wszystkie roboty objęte zamówieniem należy przeprowadzić w taki sposób, aby możliwe było prowadzenie zajęć dydaktycznych i zapewnione było całkowite bezpieczeństwo uczniom, pracownikom szkoły i osobom postronnym. Wykonawca robót winien dostosować się do panujących warunków obiektu użytkowanego na potrzeby dydaktyczne w danym okresie szkolnym.Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawca, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny".Zamawiający opisując przedmiot zamówienia zgodnie z powyższym w opisie zamówienia wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota i termin wniesienia wadium.1.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:1.1.1 Dla części 1: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy)1.1.2 Dla części 2: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy)1.2 Termin wniesienia wadium upływa dnia 09.11.2022 roku o godz. 10:00,1.3 Wadium musi obejmować okres związania ofertą wskazany w Rozdziale V pkt. 1.1.4 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp.2. Forma i miejsce wniesienia wadium.2.1 Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 97 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w jednej lub kilku następujących formach:2.1.1 Pieniądzu - przelewem na rachunek ZamawiającegoNumer rachunku Zamawiającego:Nr rachunku 45 8493 0004 0080 0700 0013 0021z dopiskiem „Wadium cz. …. " i znak sprawy BI.271.21.2022O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina uznania rachunku bakowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.2.1.2 gwarancjach bankowych,2.1.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,2.1.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2080)Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego za pośrednictwem Platformy zakupowej.Treść poręczenia lub gwarancji nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/ poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Zamawiający rekomenduje, aby:1) postanowienia gwarancji/poręczenia przewidywały przesłanie przez Zamawiającego wezwania do wypłaty z gwarancji/poręczenia bezpośrednio do gwaranta (bez pośrednictwa podmiotów trzecich),2) z postanowień gwarancji/poręczenia nie wynikał wymóg notarialnego poświadczenia podpisu Zamawiającego pod wezwaniem do wypłaty z gwarancji.3. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.4. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniaj warunki udziału w postepowaniu, które mogą dotyczyć.1.1 Zdolności do występowania w obrocie prawnym.Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.1.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:1.4.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył:dla części 1 - 2:co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie budynku w zakresie robót termomodernizacyjnych o wartości minimum 100 000 zł brutto każda z tych robót.1.4.2 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowane przez Wykonawcą do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadały kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wyksztalcenie niezbędne do wykonywania zamówienia publicznego, a także wykonywały czynności wyznaczone przez Zamawiającego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w zakresie:dla części 1 - 2:- kierownika robot z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2.1 warunek określony w pkt 1.4.1 musi być spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),2.2 warunek określony w pkt 1.4.2 zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, że spełnia warunek albo Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postpowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez Wykonawcę w ofercie na wezwanie Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach