Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Chmielnik Zadanie 2-Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola w Chmielniku

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26020 Chmielnik, Plac Kościuszki
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 543 273 , fax. 413 543 273
  • Data zamieszczenia: 2017-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościuszki 7
    26020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 543 273, fax. 413 543 273
    REGON: 29100974500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Chmielnik Zadanie 2-Termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola w Chmielniku
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac termomodernizacyjnych oraz remont/przebudowę pomieszczeń Samorządowego Przedszkola w Chmielniku zgodnie z zakresem określonym w dokumentacji projektowej. 2)Lokalizacja prac: działka nr 1197/3 obręb 0001 Chmielnik. 3)Zamawiający wymaga osobnego skalkulowania kosztów prac termomodernizacyjnych oraz kosztów remontu/przebudowy pomieszczeń przedszkola ze względu na odrębne źródło finansowania kosztów. 4)Zakres koniecznych do wykonania robót obejmuje w szczególności: - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 18cm (λ=0,04 W/m_K ), ocieplenie i wykończenie wnęk okiennych i drzwiowych styropianem o gr. 2 cm; - ocieplenie ścian piwnic styrodurem gr. 8cm (λ=0,035W/m_K ); - ocieplenie stropodachu styropapą o gr.20 cm (λ=0,038W/m_K ); - wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, okna i drzwi z PCV; - przebudowa systemów grzewczych wraz z wymianą źrodła ciepła i likwidacją pieców grzewczych na opał stały ( ogrzewanie gazowe); - wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej; - modernizację systemu centralnego ogrzewania polegającą na wymianie grzejników żeliwnych wraz z zaworami grzejnikowymi i zaworami termostatycznymi, częściowym wykonaniu instalacji z rur PP, pracach demontażowych i montażowych , montażu zaworów termostatycznych, płukaniu instalacji; -modernizację systemu c.w.u. poprzez wykonanie nowej instalacji rurowej wraz z cyrkulacją i izolacją przewodów; - montaż paneli fotowoltaicznych na dachu; - montaż klap oddymiających; - przebudowa systemów wentylacji z odzyskiem ciepła; - wymiana oświetlenia na energooszczędne – wymiana instalacji z oprzyrządowaniem; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej piwnic; -wykonanie robot towarzyszących. - inne określone w załączonej dokumentacji projektowej – Załącznik nr 5 do SIWZ. 5)W zakres zamówienia wchodzi także zabezpieczenie terenu robót, wywóz i utylizacja odpadów oraz prowadzenie dokumentacji gospodarki odpadami wymaganej przepisami szczególnymi, uporządkowanie terenu robót oraz skompletowanie dokumentacji powykonawczej. UWAGA:Po realizacji robót termomodernizacyjnych stropy, ściany, posadzki należy doprowadzić do stanu użytkowego o standardzie nie gorszym niż pierwotny. Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe, towarzyszące wymagane do zrealizowania zadania w stanie gotowym do użytkowania ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). Informacje co do przebiegu wykonywanych robót: a.W związku z koniecznością zapewnienia funkcjonowania przedszkola minimum do końca czerwca 2017r. Zamawiający zaleca rozpoczęcie robót budowlanych od miesiąca lipca 2017 roku a w przypadku rozpoczęcia robót wcześniej Zamawiający wymaga takiej organizacji prac, aby w miarę możliwości nie zakłócać normalnego funkcjonowania przedszkola oraz zapewnić bezpieczeństwo osób tam przebywających. Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy harmonogram realizacji robót, który podlega akceptacji Zamawiającego. b.Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem inwestycji, uzbrojeniem terenu, istniejącymi obiektami i wszelkimi warunkami mogącymi mieć wpływ na prace rozbiórkowe, remontowe i nowe roboty budowlane. c.Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie i wykonywanie prac zgodnie z projektem, uzgodnieniami z zamawiającym i koordynację z wszystkimi branżami. d.Prace budowlane muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, normami i wymogami bezpieczeństwa oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej. e.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren budowy oraz obiekty przed szkodami tj. zapewnić tymczasowe osłony ochronne, ogrodzenia itp. chroniące obiekt. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy wyrządzonych szkód na własny koszt. f.Teren budowy należy utrzymać w czystości i porządku zapewniając bezpieczeństwo użytkownikom przyległego terenu. g.Dobór i kolorystyka wszelkich elementów wykończeniowych, elewacyjnych, widocznych elementów konstrukcyjnych oraz budowlanych zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych podlega akceptacji Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, audyt energetyczny, przedmiar robót i STWiOR. Przedmiar robót ma charakter dokumentu pomocniczego umożliwiającego Wykonawcom wyliczenie ceny za roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia obrazują skalę robót budowlanych i stanowią pomoc w oszacowaniu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, dopuszcza się zaproponowanie w ofercie równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r.. poz. 1666 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia ( z zachowaniem zasady anonimowości) na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Termin udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe, towarzyszące wymagane do zrealizowania zadania w stanie gotowym do użytkowania ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały budowlane były nowe i nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz posiadały certyfikaty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. Kosztorys ofertowy uproszczony należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pozostałych załączników opisujących przedmiot zamówienia. Dodatkowe wymagania:Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach