Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków szkoły przy ulicy Mariańskiej 3A w Olsztynie

Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-052 Olsztyn, ul. Mariańska 3A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 527 44 62 , fax. 89 527 44 62 wew. 38
  • Data zamieszczenia: 2014-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
    ul. Mariańska 3A 3A
    10-052 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 527 44 62, fax. 89 527 44 62 wew. 38
    REGON: 51138822400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków szkoły przy ulicy Mariańskiej 3A w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych; w ramach termomodernizacji budynku zostaną wykonane n/w prace: - izolacja termiczna ścian zewnętrznych i dachów, - przemurowanie kominów i wymiana wywietrzników, - zewnętrzna izolacja przeciwwilgociowa ścian podziemia, - usuniecie zbędnych otworów w ścianach zewnętrznych podziemia (pozostałych po zlikwidowanej w przeszłości kuchni i kotłowni), - wymiana/uzupełnienie zadaszeń wejść do budynków, - zmiana wejścia w łączniku i wiatrołap, - wymiana 2 okien w elewacji frontowej, 3 okien w wymiennikowni, - wymiana 5 okien klatek schodowych, - remont krat okiennych, montaż rolet okiennych. 2. Termomodernizacja nie obejmuje wnętrz oraz nie zmienia formy, funkcji i konstrukcji budynków. Zagospodarowanie działki nie ulega zmianie. 3. Dane ogólne budynku Szkoły: - powierzchnia zabudowy 1690m2 - Kubatura budynku 14 218m3 - Liczba kondygnacji 3 - budynek główny, 1 - budynek administracyjny, łącznik, sala gimnastyczna 4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia: 1) z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U.2010.243.1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.92.881 z późn. zm.); 2) zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa. 5. Szczegółowy zakres zamówienia oraz wymagania Zamawiającego zostały określone w załączniku nr 1, 1a oraz załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zakres rzeczowy zadania i składanej oferty obejmuje również załatwienie wszystkich formalności wymaganych przepisami prawa od Wykonawcy związanych z rozpoczęciem budowy i zgłoszeniem zakończenia budowy. Urządzenie terenu budowy i wszystkie koszty związane z prowadzeniem prac budowlanych znajdują się po stronie Wykonawcy robót. 7. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. 8. Zgodnie z art.30 ust.4 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w budynku przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 10. Materiały użyte do Wykonania zadania muszą być w I gatunku jakościowym i wymiarowym oraz posiadać atesty, aprobaty i inne dokumenty wymagane prawem budowlanym oraz innymi obowiązującymi przepisami. Dokumenty (atesty itd.) Wykonawca, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zamówienie musi dostarczyć Zamawiającemu przed wbudowaniem materiałów. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 4) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 12. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązany jest do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót i/lub zmniejszenia ich uciążliwości, w sposób umożliwiający Użytkownikowi prowadzenie statutowej działalności.. 14. Wszelkie przerwy Wykonawcy w prowadzeniu robót budowlanych wynikające z prowadzenia przez placówkę oświatową działalności statutowej, nie stanowią podstawy do zmiany (wydłużenia) terminu realizacji umowy. 15. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii z czynności odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzędy publiczne, jeżeli bez tych opinii nie jest możliwe przeprowadzenie i zakończenie czynności odbiorowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca będzie zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji, właściwe postępować z materiałami z demontażu i odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U.2013.21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U.2012.391 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY wymaga wniesienia wadium w wysokości 36 000,00zł słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych na okres związania ofertą. Wadium w wymaganej przez ZAMAWIAJĄCEGO wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach w pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U.2007.42.275 z późn. zm. W przypadku składania przez WYKONAWCĘ wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie WYKONAWCY, beneficjenta gwarancji/poręczenia ZAMAWIAJĄCEGO, gwaranta, poręczyciela instytucji udzielających gwarancji poręczenia oraz wskazanie ich siedzib określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, kwotę gwarancji,poręczenia termin ważności gwarancji,poręczenia zobowiązanie gwaranta,poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji, poręczenia na pierwsze pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO zawierające oświadczenie, iż WYKONAWCA, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; zobowiązanie gwaranta,poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji,poręczenia jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1 Ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie gwarancja,poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe. Gwarancja lub poręczenie winny przewidywać termin bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 21 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium. wszelkie spory dotyczące gwarancji,poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby ZAMAWIAJĄCEGO. jednocześnie ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby okres ważności gwarancji,poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. w przypadku wniesienia wadium przez WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia ZAMAWIAJĄCY uzna wadium za wniesione skutecznie, o ile odpowiadać będzie postanowieniom niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wniesione zostało przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w wymaganej wysokości i wymaganym terminie. Miejsce i sposób wniesienia wadium Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy:86 1240 5598 1111 0010 3392 4824 Do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie oryginał, a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. Oryginał dokumentu stanowiącego wadium może być dołączony do oferty w odrębnej kopercie oznaczonej napisem: wadium Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego będzie skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert Wniesienie wadium w innej formie niż pieniężnej poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem jego przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed upływem terminu do jej złożenia. Zwrot wadium Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określają przepisy art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach