Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Bursy Szkolnej w Ełku.

Powiat Ełcki ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6218300 , fax. 087 6218339
  • Data zamieszczenia: 2012-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ełcki
    ul. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6218300, fax. 087 6218339
    REGON: 79067105300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Bursy Szkolnej w Ełku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 część projektowa obejmująca opracowanie niezbędnej dokumentacji technicznej, projektowej (wykonawczej) modernizacji systemu zasilania (pompy ciepła i instalacja solarna), instalacji c.w.u i c.o., wentylacji części budynków bursy, zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno - Użytkowego, stanowiącego Załącznik nr 12 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje całość prac związanych z projektami budowlanym i wykonawczymi (w tym projekt prac geologicznych) oraz uzyskaniem wszystkich pozwoleń, uzgodnień i decyzji środowiskowych. Informacje zawarte w koncepcji funkcjonalno - użytkowej- Załącznik nr 13 do SIWZ i audytach energetycznych - Załącznik nr 11 do SIWZ, inwentaryzacji budowlanej budynku bursy szkolnej przy ul. Sikorskiego 7A i 5A w Ełku- Załącznik nr 7 do SIWZ, stanowią materiał pomocniczy do prac projektowych. 1.2. część wykonawcza obejmująca: a) termomodernizację budynku bursy szkolnej przy ul. Sikorskiego 7A - Bursa nr 1 (zgodnie z projektem - Załącznikiem nr 8,9,10 do SIWZ) , w tym: - Ocieplenie ścian zewnętrznych, - Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic, - Ocieplenie stropodachu budynku A, - Ocieplenie stropodachu budynku B,C,A2, - Wymiana okien, - Wymiana drzwi zewnętrznych, -Zamurowanie przeszkleń wraz z wymianą stolarki, b) termomodernizację budynku bursy szkolnej przy ul. Sikorskiego 5A - Bursa nr II (zgodnie z projektem - Załącznikiem nr 8,9,10 do SIWZ ), w tym: - Ocieplenie ścian zewnętrznych cz.A, B, C, A2, - Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic, - Ocieplenie stropodachu cz.A, B, C, A2, - Wymiana okien - Wymiana drzwi zewnętrznych, c) modernizacji układu energetycznego z wykorzystaniem pomp ciepła i kolektorów słonecznych budynku bursy szkolnej przy ul. Sikorskiego 5A i Sikorskiego 7A, w tym: - Budowa układu siłowni pomp ciepła (bursa 7A). - Instalacja dolnego źródła ciepła z podłączeniem do siłowni, - Montaż zespołu kolektorów solarnych z zasobnikami na potrzeby ogrzewania c.w.u. - Wykonanie konstrukcji wsporczej na dachach budynków B kolektorów - siłownia solarna. -Wykonanie sieci przyłączeniowej instalacji solarnych i zasobników z instalacjami technicznymi w budynku Bursy Szkolnej (w tym zrzut nadmiaru ciepła do ziemi). - Modernizacja węzłów cieplnych w zakresie przygotowania ciepłej wody c.w.u. i c.o. (przewidzieć zastosowanie rezerwowego źródła zasilania z ciepłowni zewnętrznej S.M. Świt). - Modernizacja układu sieci wewnętrznej c.o. i c.w.u. w zakresie podłączenia nowo projektowanych siłowni cieplnych OŹE z siecią wewnętrzną. - Wymiana instalacji c.o. oraz grzejników na układ niskotemperaturowy np. 50/40 st.C. - Modernizacja układu wentylacji: I) podniesienie sprawności energetycznego układu wentylacji nawiewno - wywiewnej min. 75 proc. (sale dydaktyczno - konferencyjne i biurowe oraz pomieszczenia dydaktyczno-biurowe Bursa II). II) Wykonanie wentylacji nawiewno - wywiewnej i wentylacji technologicznej z odzyskiem ciepła min. 75 proc. w stołówce i kuchni - Bursa I. III) Projekt i modernizacja układu wentylacyjnego pozostałych pomieszczeń hotelowych i techniczno-biurowych Bursy Szkolnej (nawiewniki i usprawnienie wentylacji). - Wykonanie układu elektrycznego niezbędnego w zakresie modernizacji.- Wykonanie systemu sterowania oraz regulacji urządzeń technologicznych AKPiA. - Wykonanie systemu wizualizacji BMS (wizualizacja i nadzór przez internet), zdalnego nadzoru oraz oceny parametrów technicznych, eksploatacyjnych i ekonomicznych współpracy układów bursy z OŹE. - Wykonanie niezbędnych prac remontowo-budowlanych (remont pomieszczeń technologicznych: węzły cieplne itp., naprawa stropów, ścian, podłogi, terakota). - Zagospodarowania terenu po realizacji prac budowlano-instalacyjnych. - Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. - Montaż, uruchomienie, rozruch wszystkich urządzeń technologicznych z modernizowanym układem solarnym i PC. - Nadzór i przedstawienie okresowych sprawozdań technicznych i ekonomicznych pracy systemów cieplnych burs z OŹE - w okresie gwarancyjnym 3 letnim. d) dostawę urządzeń i materiałów związanych z instalacją siłowni cieplnej z pompą ciepła i dolnym źródłem ciepła, węzłów cieplnych, instalacją kolektorów solarnych z zasobnikami, grzejnikami instalacją sieci wewnętrznej, wentylacją oraz układu automatyki i BMS. e) montaż urządzeń i uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników w zakresie prawidłowej obsługi instalacji pomp ciepła, instalacji solarnych, węzłów co i cwu., wentylacji i APS. f) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności. g) nadzór i serwisowanie dostarczonych urządzeń i systemów w okresie 3 lat od chwili odbioru instalacji do eksploatacji. h) spełnienie warunków oraz przedstawienie raportu o wypełnieniu efektu rzeczowego i ekologicznego zgodnie z instrukcja NFOŚiGW. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany - Załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiary - Załącznik nr 9 do SIWZ, Szczegółowa specyfikacja techniczna i zawarta w PFU - Załącznik nr 10 i 12 do SIWZ oraz audyty energetyczne - Załącznik nr 11 do SIWZ, i koncepcja funkcjonalno - użytkowa - Załącznik nr 13 do SIWZ, inwentaryzacja budowlana budynku bursy szkolnej przy ul. Sikorskiego 7A i 5A w Ełku- Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Dokumentację projektową - części cieplnej, opracowaną na podstawie PFU, Wykonawca wykona w terminie do 30 dni od daty podpisania Umowy; za dzień zakończenia będzie uznany dzień podpisania protokołu przekazania dokumentacji. Zamawiający zastrzega sobie 7 dni na akceptację zaproponowanych rozwiązań technicznych. Wykonawca będzie zobowiązany do wprowadzenia ewentualnych korekt do projektu w ciągu kolejnych 7 dni. Protokół odbioru potwierdzający kompletność i poprawność wykonania dokumentacji Zamawiający podpisze w ciągu 7 dni od daty przekazania jej ostatecznej wersji. Zakres i wartość prac objętych dokumentacją nie może powodować wzrostu zaoferowanej ceny. 4. Przedmiary robót są przykładowe. Załączony przedmiar określa orientacyjnie zakres robót planowanych do wykonania zamówienia, umożliwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i na tej podstawie należy przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji. Zawarte w projekcie budowlanym i SST nazwy materiałów podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w projekcie lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy, uwzględniający projektowanie, dostawy, roboty, usługi, rozruch i ruch próbny instalacji, który stanowić będzie załącznik do umowy. Harmonogram powinien uwzględniać konieczność prowadzenia prac w czynnym obiekcie. Wszelkie terminy prowadzenia prac powinny być uzgodnione z zarządcą obiektu tj. dyrektorem Bursy szkolnej w Ełku. Dodatkowo przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej wartości umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 80.000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 68 8099 0004 0090 7354 2000 0050 Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot Wykonawcy bez dekompletowania oferty. 2. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem określonym w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Szczegółowe postanowienia dotyczące zwrotu wadium lub jego zatrzymania określono w art. 46 ustawie Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_elcki/98/Ogloszenia_przetargow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach