Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Przy Stawku 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3552626 , fax. 052 3552626 w. 339
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z
ul. Przy Stawku 12 12
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3552626, fax. 052 3552626 w. 339
REGON: 01062511700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Bazy Żywienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja Bazy Żywienia. Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: 1.Docieplenie stropodachu metodą wdmuchiwania, ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą, docieplenie części podpiwniczonej, ścian fundamentowych i piwnicznych. 2.Wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wymiana obróbek blacharskich rynien i rur spustowych oraz pokrycia dachowego, wykonanie opaski wokół budynku, wybudowanie przewodów wentylacyjnych wraz z kominami na dachu budynku bazy żywienia. 3.Wykonanie robót budowlanych na łącznikach bazy żywienia w zakresie: przebudowy ścian łączników, wykonania zejść ogrodowych, wykonania ścianek działowych, wykonania robót wykończeniowych związanych z powyższym zakresem prac objętych przedmiarem robót. 4.Wymiana instalacji odgromowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 16.800,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania wwym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. 3.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wwym. warunki oferent spełnił. 4.Nie spełnienie chociażby jednego z wwym. warunków skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy do oferty winny być dołączone następujące dokumenty: 1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.W celu potwierdzenia, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty winny być dołączone następujące dokumenty: 2.1.potwierdzające przynależność kierownika budowy i kierownika robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2.2.potwierdzające uprawnienia kierownika budowy i kierownika robót branży: budowlanej, elektrycznej, wod - kan. /uprawnienia odpowiednie do wykonywanych robót/. 3.W celu potwierdzenia, że oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty winny być dołączone następujące dokumenty 3.1.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000 euro. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane zgodnie z wyborem Zamawiającego tj. pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem. Strona , która otrzymuje dokumenty lub informacje pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem, zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informacje do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informacje pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej lub faksu. Nr faksu zamawiającego 0-52 355 - 26 - 26 wewn. 339. Adres poczty elektronicznej zamawiającego: ilona.orzelska@przytezni.pl
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytezni.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27