Urząd Gminy Radziejów ogłasza przetarg
- Adres: 88-200 Radziejów, ul. Kościuszki 20/22
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2853686 , fax. 054 2853337
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Radziejów
ul. Kościuszki 20/22 20/22
88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2853686, fax. 054 2853337
REGON: 91050813900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa (modernizacja) i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Płowce II. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia: - Przebudowa (modernizacja) i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Płowce II. Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w:- projekcie modernizacji stacji uzdatniania wody - branża technologiczno-sanitarna z wytycznymi budowlanymi, - projekcie modernizacji instalacji elektrycznej w stacji uzdatniania wody,- szczegółowych przedmiarach robót w branży technologiczno- sanitarnej, budowlanej oraz elektrycznej i AKPiA. Zamawiający zastrzega sobie konieczność korzystania z istniejącej instalacji stacji uzdatniania wody podczas prac modernizacyjnych w celu zapewnienia ciągłości dostaw wody dla mieszkańców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) zgodnie z art. 45 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego PKO BP S.A. O. Włocławek 19 1020 5170 0000 1802.0008 9268. 3. Wadium w dniu otwarcia ofert wniesione w pieniądzu powinno znajdować się na koncie Zamawiającego, a wniesione w innej formie - w kasie Urzędu Gminy Radziejów.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamowienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej niniejszym zamówieniem lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony druk oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu których mowa w art.22 ust. 1 ustawy pzp - wzór oświadczenia załącznik nr 2 do siwz; 3. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik do siwz; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie o wartości nie mniejszej niż 1500.000,00 zł. każda i wydajności technologicznej nie mniej niż 60 m3/h. - wzór wykazu załącznik nr 3 wraz z potwierdzeniem należytego wykonania wskazanego przez Wykonawcę zamowienia. 7. Wykaz osób przewidzianych do zatrudnienia, przy realizacji zamówienia - wzór wykazu załącznik nr 4. Wykaz powinien być potwierdzony kserokopią wymaganych uprawnień do wykonywania niniejszego zamówienia wraz z kserokopią zaświadczenia o przynależności do Okregowej Izby Inżynierów Budownictwa; 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 9. Udzielenie pisemnej gwarancji: - na zrealizowane roboty budowlano-montażowe 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia, - na dostarczone urządzenia wyposażenie - według gwarancji producenta lub dostawcy urządzenia wyposażenia jednak nie mniej niż 12 miesięcy od daty jego uruchomienia bądź zamontowania; 10. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 4. 11. Dowód wniesienia wadium. 12. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a wymagane oświadczenie w rozdziale 5 pkt 2 powinny być zlożone przez każdego z Wykonawców. Wskazane dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugradziejow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Emilii Plater 9 w Inowrocławiu.
Dodano: 2016-06-30 - REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ W DWÓCH BUDYNKACH URZĘDU MIASTA INOWROCŁAWIA PRZY UL. PREZYDENTA FRANKLINA ROOSEVELTA NR 36 ORAZ NR 33-35
Dodano: 2016-06-24 - Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej i ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Emilii Plater 9 w Inowrocławiu.
Dodano: 2016-06-15 - REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ W DWÓCH BUDYNKACH URZĘDU MIASTA INOWROCŁAWIA PRZY UL. PREZYDENTA FRANKLINA ROOSEVELTA NR 36 ORAZ NR 33-35
Dodano: 2016-06-03 - Przebudowa instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Złotnikach Kujawskich
Dodano: 2016-05-19 - Adaptacja części parteru ze zmianą sposobu użytkowania części parteru budynku, na archiwum zakładowe Urzędu Miasta Włocławek, Włocławek, ul. Ptasia 2a, w ramach zadania pn. Przebudowa budynków Urzędu Miasta
Dodano: 2016-05-04 - Zaprojektowanie, dostarczenie i montaż pomp ciepła oraz paneli fotowoltaicznych dla budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej w gminie Gostycyn
Dodano: 2015-09-23 - Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania oraz remont dachu w budynku biurowym przy ul. ks. Bolesława Jaśkowskiego 11 w Inowrocławiu.
Dodano: 2015-09-11 - Montaż instalacji solarnych w budynkach mieszkalnych oraz budowa hybrydowego oświetlenia na terenie Gminy Chełmża
Dodano: 2015-08-10 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu laboratorium chemicznego w budynku Zespołu Szkół Chemicznych im. Ignacego Łukasiewicza przy ul. I. Łukasiewicza 3 w Bydgoszczy.
Dodano: 2015-08-07