Przetargi.pl
Szlak spacerowy grodu nad rzeką Włodzicą

Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
  • Data zamieszczenia: 2014-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
    ul. Rynek 1 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szlak spacerowy grodu nad rzeką Włodzicą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja szlaku spacerowego, polegająca na przebudowie istniejących i budowie nowych ciągów pieszych a także wykonaniu tzw. małej architektury wzdłuż ciągu. Ciąg spacerowy prowadzi po dwóch stronach potoku Włodzica, z włączeniem remontu kładek pieszych oraz placu u zbiegu ulicy Fredy i Cmentarnej oraz placu Tkaczy przy ul. Zaułek. Zaprojektowany został wraz z elementami małej architektury, zielenią, oświetleniem terenu i iluminacją podcieni ulicy Nadrzecznej. Zamówienie obejmuje wykonanie nawierzchni chodników z kostki granitowej 8x8cm, płyt granitowych gr. 8 cm oraz płyt z czerwonego piaskowca gr. 8cm. Nawierzchnia na dwóch kładkach pieszych została zaprojektowana z płyt granitowych o gr. 3cm. Elementem dekoracyjnym szlaku są słupki z czerwonego piaskowca (do wykonania na murze Włodzicy co 6,00m). Na co drugim słupku zaprojektowano stylizowane lampy. Wzdłuż ciągu zaprojektowano ustawienie ławek drewnianych na konstrukcji żeliwnej, dużych donic drewnianych. Całość dopełni zieleń zaprojektowana w dokumentacji. UWAGI: 1. Zamawiający zastrzega, że materiał kamienny (czerwony piaskowiec) musi zostać zaimpregnowany środkiem nie rozcieńczalnym w wodzie. 2. Do dnia 28.02.2014 roku istniejące przy ul. Cmentarnej targowisko miejskie ma zostać opróżnione przez kupców. Po tym terminie możliwe będzie zabranie słupów przez zakład energetyczny. W ramach zadania należy wykonać rozbiórkę pomieszczeń gospodarczych nr 1 i 2 a także zsypu na trociny przy ul. Cmentarnej 23, zgodnie z odrębną dokumentacją projektową. Budynki przeznaczone do rozbiórki nie są ze sobą powiązane, nie posiadają przyłączy ani wewnętrznych sieci wodnych, kanalizacyjnych i elektrycznych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Decyzją o pozwoleniu na budowę nr 104/III/B/2013 z dnia 18.11.2013 roku, oraz Decyzją o pozwoleniu na rozbiórkę nr 1/III/R/2012 z dnia 16.01.2012 roku. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 10 000 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto w Banku GBS nr 09 9536 0001 2001 0010 7868 0004 Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Brak wadium na koncie Zamawiającego w wskazanym powyżej terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium wniesione w formach innych niż gotówkowej np. gwarancji, poręczeniach - oryginał należy zdeponować w Urzędzie Miasta Nowa Ruda w kasie, a kopię wpiąć do oferty. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcy w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowaruda.biuletyn.net/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach