Przetargi.pl
Szkolenie z zakresu pracownik biurowy wraz z ubezpieczeniem uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków - w czasie szkolenia oraz na dojazd i powrót w projekcie Profesjonalnie i zawodowo realizowanym w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2010-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie z zakresu pracownik biurowy wraz z ubezpieczeniem uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków - w czasie szkolenia oraz na dojazd i powrót w projekcie Profesjonalnie i zawodowo realizowanym w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu pracownik biurowy wraz z ubezpieczeniem uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków - w czasie szkolenia oraz na dojazd i powrót w projekcie Profesjonalnie i zawodowo realizowanym w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. Szkolenie przeznaczone jest dla 21 osób, podzielonych na 2 grupy - pierwszą 11 - osobową i drugą liczącą 10 osób. Zamawiający zastrzega, że wynagrodzenie ulegnie obniżeniu (w stosunku do całkowitego wynagrodzenia brutto) maksymalnie o 20%, proporcjonalnie do liczby osób, które ukończą szkolenie. Na powyższe wpływa fakt, iż projekt przewiduje możliwość rezygnacji ok. 20% uczestników z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wynikających np. z uzyskania przez nich zatrudnienia. Reasumując Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie przeprowadzone szkolenia, ukończone przez uczestników, nie mniej jednak niż 80% wynagrodzenia całkowitego brutto. Szkolenie zostanie przeprowadzone na terenie miasta Zawiercia. Wykonawca zobowiązany będzie do osobistego stawienia się każdorazowo na bezpośrednie wezwanie Lidera w biurze projektu lub innym wskazanym miejscu na terenie Zawiercia i Katowic. 1. Cele szkolenia. Zdobycie wiedzy z zakresu: obsługi pakietów biurowych, kontaktów interpersonalnych i asertywności, metod archiwizacji, obsługi urządzeń biurowych orz zarządzanie czasem. 2. Metodyka szkolenia: 1) wykorzystywanie aktywnych form prowadzenia zajęć (łączenie wykładów, ćwiczeń, dyskusji, burze mózgów, odwoływanie się do doświadczeń uczestników), 2) praca oparta na treningu interpersonalnym, 3) ćwiczenia indywidualne i grupowe, mające na celu zwiększyć wiarę w siebie i pomóc w znalezieniu pracy. 3. Materiały dotyczące realizacji szkolenia. Uczestnicy otrzymują komplet materiałów merytorycznych oraz certyfikaty zgodne ze wzorem MEN oraz dyplomy oznaczone zgodnie z wymogami wytycznych o promocji w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. 4. Harmonogram realizacji szkolenia dla poszczególnych grup. Do przeszkolenia: 2 grupy - dwie składające się z 11 osób i jedna 10-osobowa. Szkolenie trwa 100 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Zajęcia odbywają się trzy razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku, w możliwym przedziale godzinowym od 8.00-16.00) po 6 godzin dydaktycznych. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, w terminie 3 dni roboczych po podpisaniu umowy szczegółowy harmonogram zajęć dostosowany do szczegółowego programu szkolenia (zakresu tematycznego szkolenia). 5. Ramowy program szkolenia: 1) Prezentacja i sposób bycia. Biurowy savoir vivre; 2) Kontakty interpersonalne; 3) Asertywność; 4) Organizacja pracy nowoczesnego biura; 5) Korespondencja biurowa; 6) Metody archiwizacji; 7) Obsługa interesanta; 8) Obsługa urządzeń biurowych; 9) Zarządzanie czasem; 10) Sztuka skutecznego komunikowania się przez telefon; 11) Podstawy obsługi komputera (Windows); 12) Podstawy obsługi komputera (Word); 13) Podstawy obsługi komputera (Excel); 14) Komputerowe projektowanie prezentacji. PowerPoint; 15) Podstawy obsługi komputera (Internet Explorer, Outlook). 6. Szczegółowy program szkolenia: Temat Ilość godzin ogółem Zajęcia teore-tyczne Zajęcia prakty-czne Prezentacja i sposób bycia. Biurowy savoir vivre. 6 4 2 x Ważna postawa. x Twarz mówi wszystko. x Wygląd zewnętrzny równie ważny jak umiejętności. x Odpowiednie ubranie, makijaż, uczesanie. x Co to znaczy być dobrze ubranym? x Talent organizacyjny. x Opanowanie. x Biurowy savoir-vivre. x Kto pierwszy mówi dzień dobry i podaje rękę. Tytułowanie. Kontakty interpersonalne. 6 4 2 x Komunikacja werbalna. x Komunikacja niewerbalna. x Umiejętność aktywnego słuchania. x Efektywne pytania. Asertywność. 6 4 2 x Czym jest asertywność. x Postawa agresywna, bierna i asertywna. x Stanowienie i obrona swoich praw i granic. x Obrona swoich praw w sytuacjach społecznych. x Asertywne przyjmowanie ocen. x Reagowanie na krytykę i atak. x Wyrażanie uczuć pozytywnych. x Wyrażanie uczuć negatywnych. x Wyrażanie własnych opinii i przekonań. x Wybrane techniki asertywne. x Autoakceptacja i pozytywne myślenie jako podstawa bycia asertywnym. Organizacja pracy nowoczesnego biura. 12 8 4 x Organizacja obiegu informacji w biurze. x Systemy kancelaryjne. x Klasyfikacja i przechowywanie informacji i dokumentacji. x Dziennik korespondencyjny. x Przyjmowanie i sprawdzanie korespondencji. x Adresowanie kopert. x Pisma grzecznościowe (podziękowania, listy gratulacyjne). x Zebrania i protokoły. x Upoważnienia. Korespondencja biurowa. 6 1 5 x Informacje ogólne dotyczące korespondencji biurowej. x Elementy pisma. x Układ graficzny treści. x Zasady redagowania pism. x Jak pisać - język komunikacji w korespondencji biurowej. Metody archiwizacji. 6 1 5 x Prezentacja podstawowych aktów prawnych określających postępowanie z dokumentacją. x Zasady klasyfikowania pism, korespondencji wg obowiązujących w konkretnej firmie normatywów kancelaryjnych. x Instrukcja kancelaryjna. x Ćwiczenia w zakresie sposobów formowania jednostek kancelaryjnych (teczek, pudeł archiwizacyjnych) - nadawanie im odpowiedniego porządku wewnętrznego i opisu zewnętrznego. x Warunki i czas przechowywania dokumentów w biurze. x Główne zasady i sposoby przekazywania dokumentacji do archiwum zakładowego lub składnicy akt (sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych). x Tworzenie ELEKTRONICZNEGO ARCHIWUM tradycyjnej, papierowej dokumentacji. x Główne zasady przechowywania dokumentacji nie archiwalnej oraz brakowania. x Postępowanie z dokumentacją w przypadku reorganizacji, likwidacji lub upadłości firmy. Obsługa interesanta. 6 4 2 x Potrzeby klienta: potrzeby podstawowe i specyficzne, x różnorodność klientów. x Komunikacja w procesie obsługi klienta: zasady i x etapy komunikacji z klientem, wywieranie pozytywnego x wrażenia, nawiązanie kontaktu z klientem. x Aktywne słuchanie. x Budowanie zaufania w relacjach z klientem x Rozpoznanie potrzeb klienta, pomoc w podjęciu decyzji. x Postępowanie z trudnym klientem. x Problem klienta wspólnym celem, emocje, formułowanie x pytań i odpowiedzi. Obsługa urządzeń biurowych. 6 1 5 Zapoznanie z obsługą i konserwacją urządzeń biurowych, takich jak: telefax, skaner, kserokopiarka, urządzenie do niszczenia dokumentów, komputer, drukarka, rzutnik folii, laptop, palmtop, fax-modem. Umiejętność wysyłania korespondencji seryjnej (drukowanie, faksowanie, korespondencja e-mail). Zarządzanie czasem. 6 4 2 x Autoanaliza. x Czas jako kapitał i jego złodzieje. x Wymówki. x Reguły związane z zarządzaniem czasem: - Perspektywa czasowa w planowaniu i zasady ustalania celów. - Priorytety. - Zyski i straty z wprowadzenia metod zarządzania czasem - krzywa Seiwerta. Zysk i strata w planowaniu zadań i zasada Pareto. - Niedoszacowanie i przeszacowanie czasu - zasada Parkinsona. Aktywność dobowa i biorytmy. - Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji. Zasady delegowania zadań. Zasady realizacji zadań w ciągu dnia. -Zasady postępowania z telefonem, dokumentami, odwiedzającymi, materiałami do czytania, naradami, korespondencją. System planowania czasu. Sztuka skutecznego komunikowania się przez telefon. 6 4 2 Efektywne wykorzystywanie telefonu jako narzędzia pracy; Zasady prowadzenie rozmów telefonicznych; Komunikacja werbalna jak i niewerbalna (!) przez telefon; Emisja głosu i dykcja. Poprawa komunikatywności: ćwiczenia umiejętności parafrazowania, zadawania właściwych pytań, unikania błędów atrybucyjnych; Dopasowanie sposobu konwersacji do typu rozmówcy; Techniki zdobywania informacji; Sposoby udzielania informacji z zachowaniem zasady poufności; Sztuka taktownego przerywania i kończenia rozmowy. Podstawy obsługi komputera (Windows). 6 1 5 x Podstawowe operacje wykonywane na oknach. x Korzystanie z programów dostarczanych wraz z systemem (menu Programy). x Wyszukiwanie i otwieranie ostatnio opracowywanych dokumentów. x Mój Komputer, przeglądanie i korzystanie z zasobów komputera: dyski, drukarka. x Eksplorator Windows. x Hierarchiczna struktura zasobów. x Pojęcie folderu, pliku. x Operacje na folderach i dokumentach. x Kosz, odzyskiwanie usuniętych dokumentów. x Pojęcie skrótu. x Tworzenie skrótów do najczęściej wykorzystywanych zasobów. x Wielozadaniowość środowiska Windows XP. x Pojęcie Schowka. x Przenoszenie danych między programami. Podstawy obsługi komputera (Word). 6 1 5 x Zasady korzystania z komputerowego edytora tekstu Word. x Podstawowe elementy programu (menu, paski narzędziowe, linijka). x Tworzenie nowego dokumentu. x Praca nad dokumentem. Formatowanie tekstu. x Sposoby poruszania się po dokumencie - wprowadzanie i poprawianie tekstu, znaki specjalne. x Przygotowanie dokumentu do wydruku, zmiana układu dokumentu. x Nagłówki i stopki. x Podgląd i drukowanie sporządzonych dokumentów. x Wstawianie tabel. Podstawy obsługi komputera (Excel). 6 1 5 x Zapoznanie z pojęciami i środowiskiem programu Excel. x Korzystanie z Pomocy. x Poruszanie się po skoroszycie. x Praca nad układem arkusza. x Wprowadzanie i edytowanie danych tekstowych i liczbowych. x Formatowanie liczbowe, walutowe, procentowe, tekstowe. x Obramowanie i cieniowanie komórek. x Wykorzystanie Autoformatowania. x Budowanie i edycja formuł. Komputerowe projektowanie prezentacji. PowerPoint. 6 1 5 x Teoretyczne podstawy prowadzenia prezentacji x Wybór miejsca prowadzenia prezentacji. x Przygotowanie sali i ocena infrastruktury pomieszczenia. x Sprawdzenie i dobór sprzętu. x Adresowanie prezentacji w zależności od grupy odbiorców. x Metody komunikacji pomiędzy prelegentem a słuchaczami. x Tworzenie nowej prezentacji. Wzorzec i formatowanie. Praca z tłem. x Wstawianie aktywnych pól nagłówka x Data i numerowanie. Poziomy konspektu. x Wykorzystanie multimedialnych elementów w prezentacji. x Podstawowe informacje na temat kompresji plików multimedialnych. x Wykorzystanie narzędzi do samodzielnego rysowania. x Animowanie obiektów. x Synchronizacja animacji. x Metody tworzenia wykresów i tabel. x Import danych z programów MS Excel i MS Word. x Drukowanie prezentacji oraz materiałów informacyjnych. Podstawy obsługi komputera (Internet Explorer, Outlook). 6 1 5 x www. URL (interfejs stron www, hipertekst). x Nawigacja - adresy. x Folder ulubione - tworzenie i organizowanie folderu. x Internet jako narzędzie do wszechstronnej komunikacji i nawiązywania kontaktów handlowych. x Wyszukiwarki internetowe. x Wykorzystywanie znalezionych informacji. x Zapisywanie całych stron, fragmentów tekstowych i graficznych. x Poczta elektroniczna. x Indywidualna nazwa skrzynki pocztowej każdego użytkownika sieci. x Adres e-mail. x Zapoznanie się z programem pocztowym. x Redagowanie nowej wiadomości. x Odpowiedź na otrzymany list. Egzamin 4 0 4 Razem 100 40 60 7. Dokumentacja szkoleń. Wykonawca prowadzić będzie dzienniki zajęć, zawierające w szczególności listę obecności (frekwencji) uczestników projektu oraz omawiane na szkoleniu tematy. Wraz z dziennikami zajęć Wykonawca zobowiązany jest prowadzić zbiorczy wykaz obecności określający ilość odbytych godzin w każdym dniu szkolenia dla każdego uczestnika. Przedmiotowe dzienniki zajęć wraz z w/w wykazem zostaną przekazane Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu po zakończeniu szkolenia, celem rozliczenia przez Zamawiającego stypendiów szkoleniowych i kosztów dojazdu uczestników szkolenia. 8. Koszt szkolenia dla 21 osób obejmuje w szczególności: 1) Wynagrodzenie trenerów; 2) Koszty materiałów szkoleniowych (do zajęć teoretycznych i praktycznych); 3) Koszt wynajmu sal szkoleniowych; 4) Poczęstunek (woda mineralna, kawa, herbata, ciasteczka) w czasie przerw kawowych dla uczestników szkolenia; 5) Certyfikaty zgodne ze wzorem MEN oraz dyplomy oznaczone zgodnie z wymogami wytycznych o promocji w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki. 6) N/w koszt ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków - w czasie szkolenia oraz na dojazd i powrót. Wykonawca zapewni ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków - w czasie szkolenia oraz na dojazd i powrót, przy czym suma ubezpieczenia na uczestnika szkolenia wynosi 5.000,00 zł (w przypadku śmierci spowodowanej nieszczęśliwym wypadkiem, 5.000,00 zł w przypadku 100 % trwałego uszczerbku powstałego w wyniku nieszczęśliwego wypadku), zaś nieszczęśliwy wypadek to nagłe zdarzenie spowodowane przyczyną zewnętrzną, w wyniku której uczestnik szkolenia doznał trwałego uszczerbku na zdrowiu lub zmarł. Zamawiający wymaga, aby oferowane usługi wykonywane były przez Wykonawcę posiadającego certyfikat systemu zarządzania jakością spełniający wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych lub równoważny - opartych na odpowiednich normach europejskich. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają w/w wymaganiu określonemu przez zamawiającego, żąda się zaświadczenia (certyfikatu) niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na odpowiednich normach europejskich - w zakresie PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych. Wykonawca może zamiast powyższego zaświadczenia (certyfikatu PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług szkoleniowych) złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowane przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa także wzór umowy (z załącznikiem), który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach