Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnie ogłasza przetarg
- Adres: 46-300 Olesno, ul. M. Konopnickiej 8
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 34 350 51 25 , fax. 34 359 73 15
- Data zamieszczenia: 2014-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnie
ul. M. Konopnickiej 8 8
46-300 Olesno, woj. opolskie
tel. 34 350 51 25, fax. 34 359 73 15
REGON: 15140618500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatoleski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SZKOLENIE WIZERUNKU I AUTOPREZENTACJI ( wybrane zagadnienia) dla uczestników projektu WYKORZYSTAJ SWÓJ POTENCJAŁ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z wizerunku i autoprezentacji (wybrane zagadnienia) dla 20 osób, w tym osób niepełnosprawnych z różnymi dysfunkcjami - także z niepełnosprawnością intelektualną i ruchową ( 1 osoba na wózku inwalidzkim) w wieku aktywności zawodowej i dzieci z rodzin zastępczych w wieku 15-19 lat, klientów PCPR w Oleśnie oraz 2 opiekunów. 3.2 Wykonawca (najpóźniej do dnia zawarcia umowy) zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu programu szkolenia, który powinien zawierać w szczególności: 1) nazwę i cele szkolenia, 2) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem części teoretycznej (ok.20%) i praktycznej treści szkolenia (ok.80%), z proponowanymi tematami: a) symulacja spotkań w różnych sytuacjach zawodowych, w tym pierwsze spotkanie z pracodawcą, b) makijaż na różne okazje zawodowe, w tym także na spotkania oficjalne, c) dobór garderoby i dodatków do ubioru, d) elementy savoir - vivre, w tym kultura spożywania posiłków i inne tematy. 4) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 5) sposób sprawdzenia efektów szkolenia (wzory ankiet pre i post oraz oceniających szkolenie - do akceptacji). 3.3. W ramach szkolenia należy zaplanować 3-dniowe szkolenie w 2 podgrupach ok. 10-osobowych w terminie 20-22.11.br.: w dn. 20 - 21.11. w godz. 16.00 - 19.30 - szkolenie z 2 doradcami zawodowymi (po 4 godz. dyd.), w dn. 22.11. w godz. 12.00-18.30 - c.d szkolenia z 2 doradcami zawodowymi i/lub instruktorami w zakresie wizerunku ( w tym np. kosmetyczkami) - po 8 godz. dyd. każda podgrupa oraz w godz. 19.00-21.00 wieczorek muzyczno - taneczny przy muzyce mechanicznej w lokalu, w którym odbędzie się część szkolenia, przygotowującego do tego zdarzenia. Elementem szkolenia jest także wyjazd do Opola na imprezę kulturalną (np. do teatru, filharmonii), który należy zorganizować w niedzielę w terminach 23.11. lub 30.11. Należy zaplanować zatrudnienie 2 w/w doradców zawodowych/instruktorów pracujących w 2 salach szkoleniowych (20 i 21.11.) i realizujących w/w program po 16 godz. dydaktycznych dla każdej podgrupy, ciepły posiłek jednodaniowy w dn. 20 i 21.11. oraz obiad dwudaniowy z deserem w dniu 22.11. w lokalu, w którym odbędzie się cz. szkolenia z wieczorkiem muzyczno/tanecznym; wyjazd do Opola do instytucji kultury (np. do teatru, filharmonii) z transportem i biletami wstępu (dla 22 osób oraz dla opiekuna grupy). Wieczorek muzyczno-taneczny należy zaplanować z serwisem kawowym (kawa, herbata, soki, ciasteczka) oraz przekąskami (zimna płyta: sery, wędliny, śledzie, sałatka grecka). Wszystkie posiłki w każdym dniu należy zaplanować dla 22 osób. Na cele szkoleniowe należy zakupić zestaw kosmetyków (damskich i męskich) na kwotę ok. 50,00 zł. dla każdego uczestnika, który stanie się jego własnością. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatoleski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DO.273.1.2016
Dodano: 2016-07-01 - Spawacz metodą MAG (135)
Dodano: 2016-06-29 - Spawacz metodą MAG (135)
Dodano: 2016-05-12 - PUP.DO.261/2/RPO/AW/2015
Dodano: 2015-10-15 - Usługa szkoleniowa: TRENING ZASTĘPOWANIA AGRESJI -ART
Dodano: 2015-10-14 - PUP.DO.261/1/RPO/AW/2015
Dodano: 2015-10-06 - DO.273.2.2015
Dodano: 2015-09-14 - Usługa szkoleniowa: TRENING ZASTĘPOWANIA AGRESJI -ART
Dodano: 2015-08-13 - Spawacz metodą MAG
Dodano: 2015-08-12 - DO.273.1.2015
Dodano: 2015-06-30