Przetargi.pl
SZKOLENIE W ZAKRESIE Operator strugarek wielogłowicowych oraz formatyzerko - czopiarek

Powiatowy Urząd Pracy w Olecku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 520-30-78 , fax. 0-87 520-27-46
  • Data zamieszczenia: 2010-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
    ul. Armii Krajowej 30 30
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 520-30-78, fax. 0-87 520-27-46
    REGON: 51093402100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SZKOLENIE W ZAKRESIE Operator strugarek wielogłowicowych oraz formatyzerko - czopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Operator strugarek wielogłowicowych oraz formatyzerko - czopiarek - 10 pracownikom zatrudnionym w przedsiębiorstwach, prowadzących działalność na terenie Powiatu Oleckiego, tj: 7 pracownikom PPHU LIMBA R. Majewski, T. Szerel Spółka jawna 19-400 Olecko, Kukowo 4A oraz 3 pracownikom PPH JAR Sp. z o.o. 19-400 Olecko os. Lesk 33. Wykonawca zapewni uczestnikom serwis kawowy, tj. kawa, herbata, ciastka. Szkolenie winno być zrealizowane w terminie: grudzień 2010 r.- styczeń 2011 r. Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia teoretyczne dla całej grupy objętej szkoleniem, tj. 10 osobowej powinny odbyć się na terenie zakładu PPHU LIMBA 19-400 Olecko, Kukowo 4A, zajęcia praktyczne należy przeprowadzić w dwóch grupach: - 7-osobowej na terenie zakładu PPHU LIMBA Olecko, Kukowo 4A - 3- osobowej na terenie zakładu PPH JAR Olecko os. Lesk 33.Zajęcia powinny odbywać się w godzinach pracy z uwzględnieniem czasu pracy obowiązującego we wskazanych zakładach pracy, maksymalnie 2 dni w tygodniu. Liczba godzin szkolenia: 20 godzin zajęć teoretycznych oraz 80 godzin zajęć praktycznych dla każdej grupy. Wykonawca zabezpieczy warunki szkolenia zgodnie z obowiązującymi w zakresie przepisami BHP oraz zapewni właściwe wyposażenie sali pod potrzeby zajęć teoretycznych. Do realizacji szkolenia Wykonawca zakupi uczestnikom kursu odpowiednie materiały szkoleniowe do zajęć teoretycznych -tzn. podręczniki, zeszyty, materiały piśmienne, itp.-które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie absolwentów ww. kursu. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom za pokwitowaniem. Wykonawca zakupi materiał drzewny do przeprowadzenia zajęć praktycznych - którego koszt stanowić będzie 35- 40 % całkowitego kosztu szkolenia. Wykonawca uzgodni warunki udostępnienia parku maszynowego oraz sali do przeprowadzenia zajęć teoretycznych jak również godziny i dni zajęć z ww. zakładami pracy. Program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 luty 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych oraz oczekiwaniom pracodawców kierujących pracowników na szkolenie. Wykonawca ubezpieczy uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz zorganizuje badania lekarskie z założeniem, że w szkoleniu uczestniczyć będzie wskazana przez Zamawiającego liczba osób. Koszty z tym związane należy wliczyć w cenę szkolenia. Cena brutto za zrealizowanie szkolenia winna zostać obliczona na podstawie wszelkich kosztów poniesionych przez Wykonawcę w związku z realizacją zamówienia. Szkolenie winno zakończyć się oceną nabytych umiejętności i wydaniem certyfikatu lub zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo i ukończenie szkolenia z logo EFS.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.olecko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach