Przetargi.pl
Szkolenie pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Żeromskiego 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6150395 , fax. 087 6150395
  • Data zamieszczenia: 2014-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Żeromskiego 18 18
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6150395, fax. 087 6150395
    REGON: 51143398200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia grupowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi nt. Nowelizacja ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy 2014. 2. Przez nowelizację ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy 2014, należy rozumieć projekt zmian do ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, która jest planowana do wprowadzenia w życie 2014 r. 2. Celem szkolenia ma być zapoznanie uczestników szkolenia z najnowszymi zmianami ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i przepisów wykonawczych. 3. Szkolenie ma zostać przeprowadzone w formie kursu, o którym mowa w § 3 ust. 5 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych /Dz. U. z 2012 r. poz. 186, z późn. zm./. 4. Liczba osób objętych szkoleniem 27 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia grupy szkoleniowej, maksymalnie o 3 osoby. Najpóźniej, na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ostatecznej liczbie uczestników. W tej sytuacji wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie obliczone na podstawie liczby faktycznie przeszkolonych osób pomnożonej przez koszt szkolenia jednej osoby wskazany w formularzu ofertowym. 5. Termin szkolenia 05 - 06 kwietnia 2014 r. 6. Harmonogram szkolenia przedstawia Załącznik Nr 3 do SIWZ. 7. Czas trwania szkolenia 2 dni - 12 godzin lekcyjnych. 8. Program szkolenia winien być opracowany w oparciu § 22 w/w rozporządzenia. W ramach szkolenia omówione zostaną co najmniej następujące zagadnienia 1/ nowe definicje ustawowe, 2/ profilowanie pomocy kierowanej do bezrobotnych z uwzględnieniem rodzajów usług, 3/ doradca klienta - nowe stanowisko ds. obsługi klienta indywidualnego i instytucjonalnego, 4/ zmiany dotyczące zasad nabywania i utraty statusu bezrobotnego, 5/ zmiany dotyczące usług i instrumentów rynku pracy, 6/ nowe instrumenty rynku pracy, 7/ program PAI, 8/ uzależnienie środków na wynagrodzenia pracowników urzędów pracy od efektów i standardów działania urzędów pracy, 9/ Rady Rynku Pracy /skład, zadania/, 10/ przepisy przejściowe. 9. Miejsce szkolenia: Wykonawca zaproponuje w ofercie obiekt hotelowy położony poza terenem powiatu gołdapskiego, w odległości do 100 km od granic administracyjnych miasta Gołdap. Standard obiektu nie może być niższy niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii trzech gwiazdek zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268, z późn. zm./. Zaproponowany kompleks hotelowy musi być wyposażony w przestronną, oddzielną salę szkoleniową, restaurację, miejsca noclegowe zlokalizowane w jednym budynku oraz kręgielnię. 10. Sala szkoleniowa powinna być przygotowania tak, aby pomieścić przewidywaną liczbę uczestników i dostosowana pod względem wyposażenia do potrzeb przeprowadzenia zajęć, spełniająca następujące wymagania: 1/ sala szkoleniowa dla 27 uczestników /+ 3 osoby/, krzesła tapicerowane, stoliki ustawione /w podkowę/, stół dla prowadzącego, 2/ odpowiednie oświetlenie - naturalne i sztuczne, w przypadku sali o dużym naświetleniu słonecznym, okna powinny mieć możliwość zaciemnienia, 3/ temperatura powietrza nie może być niższa niż 21 stopni C, 4/ sprzęt multimedialny do prezentacji: rzutnik multimedialny, biały ekran /ściana/, 5/ tablica flipchart z kartkami i mazakami, 6/ dostęp do internetu, 7/ odpowiednia akustyka i klimatyzacja. 11. Nie dopuszcza się wykorzystania sali restauracyjnej, pokoi hotelowych oraz innych pomieszczeń nie przystosowanych do przeprowadzenia zajęć na szkoleniu. 12. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe tematycznie związane z prezentowanym na zajęciach materiałem i materiały biurowe /długopis, notatnik/ oraz szczegółowy harmonogram szkolenia. Materiały muszą być przekazane na własność w dniu rozpoczęcia szkolenia. 13. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca wyda wszystkim uczestnikom zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych /Dz. U. z 2012 r. poz. 186,z późn. zm./. 14. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wymaganiami określonymi w § 21 ust. 1 rozporządzenia. 15. Wykonawca zapewni zakwaterowanie w pokojach 1-osobowych i 2-osobowych /3 pokoje jednoosobowe i 12 pokoi dwuosobowych/ - 1 nocleg . 16. Pokoje będą wyposażone w łazienki /prysznic, umywalka, WC, lustro/, jednoosobowe łóżka, szafę, biurko lub stół, krzesło lub inny mebel do siedzenia, telewizor, zestaw ręczników, mydło, zimna i ciepła woda dostępna całą dobę. Pokoje winny mieć dostęp do internetu i telefonu. Wykluczone są dostawki w pokojach. Temperatura powietrza w pokojach nie mniejsza niż 21 stopni C. 17. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia pokoi hotelowych dla uczestników szkolenia zgodnie z zaprezentowanym harmonogramem lub pomieszczenia do złożenia bagaży przez uczestników w dniu przyjazdu przed rozpoczęciem szkolenia i w dniu wyjazdu do zakończenia szkolenia. 18. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pełne wyżywienie każdemu uczestnikowi szkolenia. Dzień I 1/ Dwie przerwy kawowe, tj. kawa, herbata, mleko do kawy, cukier, cytryna, woda, ciastka. Poczęstunek w ramach przerw kawowych ma być dostępny w sali wykładowej w czasie trwania szkolenia. 2/ Obiad bufetowy, w tym 2 zupy, 2 dania główne mięsne, ziemniaki w dwóch postaciach, zestaw surówek, napoje zimne /soki owocowe, woda mineralna/, kawa, herbata, deser. Produkty należy uzupełniać na bieżąco. 3/ Kolacja w formie bufetu, tj. danie główne podane na ciepło, pieczywo mieszane, sery, wędliny, masło, dżem, świeże warzywa, sałatki, kawa, herbata, soki owocowe, woda mineralna. Produkty należy uzupełniać na bieżąco. Wszystkie składniki kolacji powinny być różne od składników obiadów podawanych podczas dwóch dni szkolenia. Dzień II 1/ Śniadanie formie bufetu, tj. pieczywo mieszane, sery, wędliny, masło, dżem, jogurty owocowe, świeże warzywa, sałatki, kawa, herbata, soki owocowe, woda mineralna, ciepły posiłek np. jajecznica, jajka sadzone, parówki lub kiełbaski itp. Produkty należy na bieżąco uzupełniać. 2/ Obiad bufetowy, w tym 2 zupy, 2 dania główne mięsne, ziemniaki w dwóch postaciach, zestaw surówek, napoje zimne /soki owocowe, woda mineralna/, kawa, herbata, deser. Produkty należy uzupełniać na bieżąco. 19. Wykonawca zorganizuje przewóz uczestników do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem. Wyjazd na szkolenie nastąpi w sobotę 05.04.2014 r. o godzinie 8:00 z parkingu przy Placu Zwycięstwa w Gołdapi, natomiast wyjazd ze szkolenia w niedzielę 06.04.2014 r. o godzinie 13:30. Przystanek końcowy to parking przy Placu Zwycięstwa w Gołdapi. 20. Wykonawca zapewni, że przewóz będzie odbywać się autobusem sprawnym technicznie, a usługa będzie świadczona przez wykwalifikowanego kierowcę, legitymującego się odpowiednimi uprawnieniami. Przewoźnik musi posiadać odpowiednie licencje na przewóz osób. 21. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczania uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków /NW/ na czas trwania szkolenia oraz przejazdu. 22. Szkolenie będzie finansowane w całości ze środków publicznych. 23. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania w ramach umowy, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm./
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe trenera
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.goldap.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach