Przetargi.pl
Szkolenie pod nazwą : Brukarz dla 10 osób bezrobotnych. PUP.Or.321.3.2013

Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Jagiellońska 21
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4362304 , fax. 077 4363782
  • Data zamieszczenia: 2013-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
    ul. Jagiellońska 21 21
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4362304, fax. 077 4363782
    REGON: 53159813000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.prudnik.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie pod nazwą : Brukarz dla 10 osób bezrobotnych. PUP.Or.321.3.2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia pod nazwą: Brukarz dla 10 osób bezrobotnych. Szkolenie finansowane jest ze środków Funduszu Pracy w ramach programu specjalnego pn. Młodzi na starcie. Ilość osób:W szkoleniu weźmie udział 10 osób bezrobotnych, Zajęcia praktyczne i teoretyczne będą prowadzone równolegle dla wszystkich uczestników szkolenia. Ilość godzin:Harmonogram szkolenia powinien uwzględniać prowadzenie szkolenia w dniach od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie i przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia powinny odbywać się od godziny 8:00 do godziny maksymalnie 16:00. szczegółowy preliminarz kosztów - załączony do oferty - uwzględniający wszystkie koszty związane z organizacją szkolenia - w tym kosztów: za badania lekarskie -medycyna pracy, egzamin oraz koszty materiałów dydaktycznych -podręczniki, notatniki, długopisy, teczki na materiały, odzież ochronna :obuwie + ubranie, nakolanniki, czapki - dla każdego uczestnika szkolenia, które po zakończeniu szkolenia przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia, sprzętu i materiałów wykorzystywanych do zajęć praktycznych do wykonania powierzchni o wymiarze 200 m2, napoje regeneracyjne - z wyszczególnieniem kosztów przypadających na 1 osobę i kosztów 1 osobogodziny - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny preliminarz kosztów. Termin realizacji:Szkolenie rozpocznie się w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Szkolenie zakończy się najpóźniej w dniu 02.08.2013r. Miejsce szkolenia: Zajęcia teoretyczne - miasto Prudnik. Zajęcia praktyczne - miasto Prudnik -miejsce wskazane przez zamawiającego Cele szkolenia i bloki tematyczne: Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu brukarz. Szkolenie ma na celu nabycie przez uczestników szkolenia umiejętności z zakresu posługiwania się narzędziami, sprzętem budowlanym, nauka czynności pomiarowych przy robotach brukarskich, wykonywanie sztucznego podłoża, podsypek, układanie nawierzchni i krawężników, brukowanie powierzchni wszystkich typów z kamieni naturalnych i sztucznych, czytanie dokumentacji technicznej. Bloki tematyczne: Program szkolenia teoretycznego i praktycznego powinien obejmować łącznie co najmniej 150 godzin zegarowych na każdego uczestnika szkolenia, w tym zajęcia teoretyczne min. 30 godzin zegarowych i zajęcia praktyczne min. 120 godzin zegarowych. Program szkolenia powinien zawierać co najmniej następujące zagadnienia obejmujące: Przepisy BHP i p.-poż., Zarys teorii w zawodzie brukarz, Materiałoznawstwo, Technologia prac brukarskich, Charakterystyka prac brukarskich, Maszynoznawstwo, Praktyczna nauka zawodu. Dodatkowe informacje: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zastosował nowe materiały do wykonania 200,00 m 2 nawierzchni - 150 m 2 kostki szarej prostokątnej o grubości 8 cm, 50 m 2 o grubości 6cm, 50 m 2 obrzeży betonowych -chodnikowych, kruszywa -piasek, kamień, cement oraz zabezpieczenie narzędzi do wykonania robót brukarskich - łopaty, łom, taczki, poziomice, niwelator, paliki, ubijarka mechaniczna, koparko-ładowarka. Zabezpieczenie wywozu gruzu-ziemi powstałego przy rozbiórce i budowie chodnika na najbliższe wysypisko. Materiał pozostały z rozbiórki nawierzchni pozostaje do dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia: materiały szkoleniowe zgodne z tematyką zajęć -bindowane w formie trwałego skryptu lub podręcznik, notatnik, długopis, teczkę na materiały dydaktyczne; odzież ochronną -obuwie + ubranie, nakolanniki, czapki na zajęciach praktycznych, która po zakończeniu szkolenia przechodzi na własność każdego uczestnika, napoje regeneracyjne oraz kubki, łyżeczki, woda, sok, kawa, herbata, cukier w formie ciągłej przez cały okres trwania szkolenia; warunki pracy zgodne z przepisami BHP, niezbędne badania lekarskie dla każdego uczestnika szkolenia -medycyna pracy, dostosowanie wyposażenia dydaktycznego i pomieszczeń do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. 4. Wykonawca po zakończeniu szkolenia wyda zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanych kwalifikacji zawierający: numer z rejestru,imię i nazwisko oraz numer PESEL; nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,formę i nazwę szkolenia,okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskane kwalifikacje, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Wykonawca w dniu zakończenia szkolenia dokona oceny i przeprowadzi analizę szkolenia za pomocą ankiety wypełnionej przez każdego uczestnika szkolenia. Dodatkowe dokumenty: wzór zaświadczenia; Program szkolenia, który powinien zawierać:nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, cele szkolenia,plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej,opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, przewidziane sprawdziany i egzaminy, liczbę, nazwiska i kwalifikacje kadry dydaktycznej; lokalizację szkolenia zajęcia teoretyczne i praktyczne; wskazanie opiekuna do sprawowania bezpośredniego nadzoru nad szkoleniem i współpracy z PUP w Prudniku. Referencje potwierdzające przeprowadzenie dwóch szkoleń w tej samej tematyce lub bardzo zbliżonej zawartej w przedmiocie zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 15.000,00 tysięcy złotych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.prudnik.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach