Powiatowy Urząd Pracy w Olecku ogłasza przetarg
- Adres: 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 520-30-78 , fax. 0-87 520-27-46
- Data zamieszczenia: 2011-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
ul. Armii Krajowej 30 30
19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-87 520-30-78, fax. 0-87 520-27-46
REGON: 51093402100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.olecko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
szkolenie pn. Ogrodnik terenów zielonych z elementami florystyki i obsługą kasy fiskalnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Ogrodnik terenów zielonych z elementami florystyki i obsługą kasy fiskalnej, realizowanego w ramach projektu Będę samodzielny współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 7-osobowej grupy osób niepełnosprawnych bezrobotnych i poszukujących pracy. 2.Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz.472 z późn. zm.) i rozporządzenie MPiPS z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 47, poz. 315). 3.Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych, przygotowujących do pracy w charakterze ogrodnika terenów zielonych z elementami florystyki i obsługą kasy fiskalnej. 4.Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia: a) podstawowe wiadomości z botaniki, b) urządzanie i pielęgnacja terenów zieleni, c) mechanizacja prac w ogrodnictwie, d) elementy florystyki, e) obsługa kasy fiskalnej. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia w wymiarze 112 godzin zegarowych (łącznie z egzaminem), obejmujących 50 godz. zajęć teoretycznych i 62 godz. zajęć praktycznych (w tym 12 godz. z zakresu obsługi kasy fiskalnej). Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 6.Szkolenie powinno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 20 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia powinny odbywać się 4 razy w tygodniu, w okresie od poniedziałku do piątku. Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 6 godzin zegarowych dziennie. Zajęcia winne być przeprowadzone w godzinach od 900 do 1500. 7.Zamawiający wymaga, aby dzień 31.01.2011 r. był dniem wolnym od zajęć. 8.Miejsce realizacji szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w granicach administracyjnych powiatu oleckiego. 9.Jeżeli zajęcia na szkoleniu będą odbywały się w miejscowości innej niż siedziba Zamawiającego, to Wykonawca zorganizuje dowóz uczestników szkolenia z Olecka do miejsca odbywania zajęć i powrotu do Olecka, jak również Wykonawca zorganizuje dowóz cateringu uczestnikom szkolenia. 10.Catering Wykonawca dostarczy na własny koszt, którego nie należy ujmować w preliminarzu kosztów szkolenia. 11.Zajęcia praktyczne winne zostać przeprowadzone w przedsiębiorstwach zajmujących się działalnością ogrodniczą. Dotyczy to zajęć z urządzania i pielęgnacji terenów zielonych oraz mechanizacji prac w ogrodnictwie. W trakcie odbywania zajęć praktycznych, Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp pomieszczenia sanitarnego i socjalnego. 12.Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne powinien być przestronny, posiadać pomieszczenia sanitarne i socjalne, gwarantujący naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. 13.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w trakcie trwania szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowymi. 14.Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć na szkoleniu, skieruje uczestników szkolenia do wykonania badań lekarskich mających na celu stwierdzenie zdolności do uczestnictwa w szkoleniu. 15.Wykonawca ubezpieczy osoby skierowane od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. 16.Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia, adekwatne do treści szkolenia, umożliwiające prawidłowe przygotowanie się do egzaminu końcowego tj. co jeden podręcznik związany z tematyką szkolenia, notatnik formatu A4 zawierający co najmniej 50 kartek, 1 długopis, 1 zakreślacz, 1 teczka, segregator formatu A4, prezentacje i konspekty z przeprowadzonych wykładów w formie papierowej. Materiały szkoleniowe i dydaktyczne powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. 17.Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych zapewni odzież ochronną dla każdego uczestnika szkolenia tj. co najmniej fartuch ochronny, rękawiczki ochronne oraz obuwie gumowe ocieplane. Odzież ochronna i obuwie powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem w pierwszym dniu zajęć praktycznych i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. 18.Wykonawca zobowiązany jest do stosowania logowania materiałów szkoleniowych przeznaczonych do realizacji szkolenia teoretycznego, wydanych dokumentów oraz oznakowania sal wykładowych logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego a także wizualizacją projektu w ramach, którego realizowane jest szkolenie. 19.Wykonawca po zrealizowaniu planu nauczania, zorganizuje egzamin końcowy. 20.Po ukończonym szkoleniu wykonawca wyda uczestnikom szkolenia: a)zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Ogrodnik terenów zielonych z elementami florystyki i obsługą kasy fiskalnej wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy i umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych; b)certyfikat o ukończeniu szkolenia Ogrodnik terenów zielonych z elementami florystyki i obsługą kasy fiskalnej z wizualizacją projektu Będę samodzielny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu jakości usług
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.olecko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie Spawanie metodami TIG-141 i MAG-135 dla 10 osób bezrobotnych DPI.5523-2/RPO/MJ/16
Dodano: 2016-06-01 - Szkolenie Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV dla 10 osób bezrobotnych DPI.5523-1/RPO/MJ/16
Dodano: 2016-05-11 - Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych na rzecz Zamawiającego przeznaczonych dla bezrobotnych zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Olsztynie. Usługi stanowią część całości zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Cz I - Kurs Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141 i MAG 135. Cz II - Kurs Operator koparko - ładowarki kl. III. Cz III - Kurs Pracownik magazynowy z obsługą wózka jezdniowego. Cz IV - Kurs Uprawnienia elektroenergetyczne do 1 kV. POSTĘPOWANIE OBJĘTE JEST KLAUZULĄ SPOŁECZNĄ.
Dodano: 2016-05-10 - Szkolenie Spawanie metodami TIG-141 i MIG-131 dla 10 osób bezrobotnych DPI.5523-1/POWER/MJ/16
Dodano: 2016-04-22 - Szkolenie Prowadzenie działalności gospodarczej z elementem doradczym dla 10 osób bezrobotnych DPI.5522-1/MJ/16
Dodano: 2016-02-02 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Dodano: 2015-10-09 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz obsługą maszyn do obróbki drewna
Dodano: 2015-10-09 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Operator walca drogowego klasa III o masie walca do 18t. - dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Węgorzewie w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa osób w wieku powyżej 29 roku życia pozostających bez pracy w powiecie węgorzewskim (I) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2015
Dodano: 2015-09-29 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Operator koparko-ładowarki klasa III wszystkie typy - dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Węgorzewie w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa osób w wieku powyżej 29 roku życia pozostających bez pracy w powiecie węgorzewskim (I) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2015.
Dodano: 2015-09-23 - Szkolenie Tapicer dla 10 osób bezrobotnych DPI.5522-4/MS/15
Dodano: 2015-09-21