Przetargi.pl
Szkolenie dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu pn. Specjalista ds. marketingu i reklamy.

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Rzeźnicza 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2661387, 2663324, 26636335 , fax. 32 297 87 01, 297 87 20
  • Data zamieszczenia: 2015-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
    ul. Rzeźnicza 12 12
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2661387, 2663324, 26636335, fax. 32 297 87 01, 297 87 20
    REGON: 27671436900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu pn. Specjalista ds. marketingu i reklamy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu pn. Specjalista ds. marketingu i reklamy. 2.Niniejsze szkolenia finansowane będą współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) i Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO). 3.Z uwagi na różne źródła finansowania szkoleń przewiduje się podpisanie z wybranym Wykonawcą odrębnych umów na realizację dla każdej z grup. 4.Na szkolenia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) zostaną skierowane osoby bezrobotne do 29 roku życia (tj. do dnia 30 urodzin), a na szkolenia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO) - osoby bezrobotne powyżej 30 roku życia. 5.Szkolenie dla 20 osób (2 grupy po 10 osób) bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim oraz umiejętnością obsługi komputera (MS Office). Termin realizacji I grupa - od 01.06.2015 r. do 20.07.2015r. - szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) II grupa - od 10.08.2015 r. do 25.09.2015r. - szkolenia współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO). 6.Liczba godzin ogółem - 280 godz., w tym 80 godz. zajęć teoretycznych i 200 godz. zajęć praktycznych. Zakres szkolenia powinien obejmować zagadnienia umożliwiające nabycie kompleksowej wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do pracy w charakterze specjalisty ds. marketingu i reklamy. Program szkolenia powinien obejmować m. in. następujące zagadnienia: Wybrane zagadnienia z zakresu reklamy: cele, zadania, funkcja, efekt: rodzaje reklamy i jej wpływ na człowieka, tworzenie ulotek i materiałów promocyjnych, Pojęcie marketingu - jego rola i znaczenie dla firmy: narzędzia i rodzaje marketingu, e-marketing, marketing usług konsumpcyjnych i produkcyjnych, wpływ marketingu na działalność firmy, Programy użytkowe i ich obsługa: Word, Excel. Podstawy grafiki komputerowej: programy: Adobe Photoshop, CorelDRAW, Microsoft Power Point, tworzenie stron www, tworzenie projektów graficznych I reklam, Zagadnienia z podstaw przedsiębiorczości: inspiracje, planowanie, rozpoznanie, realizacja, rozpoczęcie działalności gospodarczej, elementy prawa gospodarczego i prawa pracy, współpraca z ZUS i Urzędem Skarbowym, podatek od towarów i usług VAT Negocjacje handlowe. Aktywne metody poszukiwania pracy. 7.Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność: materiały szkoleniowe w formie skryptu, zeszyt 60 kartkowy w kratkę formatu B-5 w twardej oprawie oraz długopis. 8.Wybrany Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w trakcie zajęć stały dostęp do serwisu kawowego - serwowanego w formie bufetu, w ilości adekwatnej do liczby uczestników szkolenia i uzupełniany na bieżąco w trakcie trwania szkolenia. Serwis kawowy powinien obejmować: -kawę mieloną i rozpuszczalną, -herbatę czarną ekspresową -dodatki do ciepłych napojów: cukier, cytryna, mleko lub śmietanka do kawy, -butelkowaną wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, -mieszankę ciasteczek podaną na paterach lub półmiskach - co najmniej 3 rodzaje np. delicje, wafelki, kruche ciasteczka. Do przyrządzenia kawy i herbaty należy zapewnić gorącą wodę w termosach. 9.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia pomieszczenie umożliwiające spożywanie posiłków. Będzie to pomieszczenie odrębne, w bezpośrednim sąsiedztwie sali szkoleniowej, zapewniające swobodne przygotowanie napoi. Dopuszcza się również przygotowanie kącika socjalnego w odpowiednio przystosowanej sali szkoleniowej, w której są prowadzone zajęcia. 10.Zajęcia nie mogą być realizowane metodą e-learningu. 11.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były realizowane tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w przedziale czasowym od godz. 800 do godz. 1800 w wymiarze maksymalnie 8 godzin dziennie. 12.Założenia do szkolenia muszą mieć odzwierciedlenie w przygotowanym programie, który Wykonawca winien przedstawić jako załącznik do dokumentacji. Program ten musi być opracowany zgodnie z: ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., Poz. 149.), Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz.667) 13.Program szkolenia winien zawierać w szczególności: 1)nazwę i zakres szkolenia, 2)czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 3)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 4)cele szkolenia (pozyskanie nowych kwalifikacji i uprawnień), 5)plan nauczania obejmujący przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej (ilość godzin ogółem dla jednej grupy szkoleniowej w tym: zajęcia praktyczne i teoretyczne, a także liczba godzin przypadająca na poszczególne etapy szkolenia), 6)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. 7)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 8)sposób sprawdzania efektów szkolenia, 14.W przypadku zajęć praktycznych przy komputerze wymagane jest oddzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, posiadające niezbędne i legalne oprogramowanie, z aktualną wersją programów niezbędnych do realizacji szkolenia. Wykonawca musi zapewnić, zabezpieczenie danych wprowadzonych przez uczestników szkolenia przed utratą tj. dostępem osób trzecich lub usunięciem do końca trwania szkolenia. 15.Szkolenie może być realizowane na terenie miasta Sosnowca lub gmin ościennych. W przypadku organizacji szkolenia poza terenem miasta Sosnowca, łączny czas dojazdu najtańszymi środkami komunikacji w obie strony nie może przekroczyć 2 godz. (licząc od przystanku Dworzec PKP Sosnowiec) 16.Typ dokumentu potwierdzający odbycie szkolenia: - zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.05.2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. Poz. 667) ; -certyfikat EFS - w przypadku szkoleń współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę )
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.sosnowiec.pl / www.bip.pup.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach