Przetargi.pl
Szkolenie aktywizacyjno-integracyjne dla 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej będących uczestnikami projektu: Wiek moim atutem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Sobieskiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 262-37-39 , fax. 0-32 262-69-51
  • Data zamieszczenia: 2013-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
    ul. Sobieskiego 12 12
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 0-32 262-37-39, fax. 0-32 262-69-51
    REGON: 27675467600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-dg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie aktywizacyjno-integracyjne dla 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej będących uczestnikami projektu: Wiek moim atutem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia aktywizacyjno-integracyjnego dla 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej będących uczestnikami projektu: Wiek moim atutem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 2 Celem szkolenia aktywizacyjno-integracyjnego ma być nabycie umiejętności poruszania się na współczesnym rynku pracy i poszukiwania na nim zatrudnienia, udział w szkoleniu ma pozwolić jego uczestnikom/uczestniczkom przełamać bariery psychologiczne uniemożliwiające zmianę sytuacji zawodowej. Szkolenie służyć ma wzmocnieniu motywacji, pokonaniu trudności w komunikacji i nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich, wzbudzeniu pozytywnego nastawienia do aktywności zawodowej. Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy/uczestniczki mają zostać mentalnie przygotowani/przygotowane do świadomego powrotu na rynek pracy. 3. Szkolenie aktywizacyjno-integracyjne ma składać się z dwóch modułów tj. modułu stacjonarnego realizowanego na terenie Dąbrowie Górniczej (w dzielnicy Centrum) oraz modułu wyjazdowego realizowanego poza miastem (w odległości do 100 km od Dąbrowy Górniczej, w okolicach o charakterze turystyczno-rekreacyjnym). 4. Zajęcia w ramach modułu stacjonarnego mają trwać 30 godz. (5 dni po 6h dziennie, przy czym godzina szkolenia liczy 60 minut z uwzględnieniem przerw - łączny czas przeznaczony na przerwy nie może przekroczyć 60 minut w ciągu dnia) i składać się ma z 5 bloków tematycznych: 1) określenie predyspozycji zawodowych, mocne i słabe strony, 2) rynek pracy z uwzględnieniem nierówności i dyskryminacji płci, 3) aktywne formy poszukiwania pracy, IT w życiu i poszukiwaniu pracy, 4) sztuka autoprezentacji, 5) przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych . 5. Zajęcia w ramach modułu wyjazdowego mają trwać 12 godz. (2 dni po 6h dziennie, przy czym godzina szkolenia liczy 60 minut z uwzględnieniem przerw) i składać się ma z 2 bloków: 1) motywacja, mobilizacja, kształtowanie własnej wartości i poczucia pewności siebie, 2) budowanie relacji interpersonalnych. 6. Metody prowadzenia zajęć: ćwiczenia praktyczne, wykłady i dyskusje. 7. Liczba osób do przeszkolenia w ramach modułu stacjonarnego - 40 osób, w 4 grupach po 10 osób: - I grupa -18.03.2013 - 22.03.2013 r. (5 dni), - II grupa - 18.03.2013 - 22.03.2013 r. (5 dni), - III grupa - 08.04.2013 - 12.04.2013 r. (5 dni), - IV grupa - 08.04.2013 - 12.04.2013 r. (5 dni). UWAGA : Powyższy układ terminowy oznacza, iż Wykonawca zapewnić musi równolegle dwóch trenerów i dwie sale szkoleniowe osobno dla każdej 10 osobowej grupy, tj. I i II grupy w terminie 18.03.2013 - 22.03.2013 r. oraz III i IV grupy w terminie 08.04.2013 - 12.04.2013 r. 8. Zajęcia w ramach modułu stacjonarnego powinny zaczynać się w godzinach porannych i odbywać przez kolejne 5 dni roboczych tj. od poniedziałku do piątku. 9. Liczba osób do przeszkolenia w ramach modułu wyjazdowego - 40 osób, w 2 grupach po 20 osób: - I grupa - 23.03.2013 - 24.03.2013 r. (2 dni), - II grupa - 13.04.2013 - 14.04.2013 r. (2 dni). 10. Godziny zajęć w ramach modułu wyjazdowego określa Wykonawca przy założeniu, że zarówno w sobotę jak i w niedzielę będą one trwały po 6h. 11. Opis modułu stacjonarnego: W związku z realizacją modułu stacjonarnego Zamawiający wymaga: 1.Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania zajęć w ramach modułu stacjonarnego w sali, o wielkości dostosowanej do liczby 10 osób, odpowiednio wyposażonej w miejsca siedzące dla 10 uczestników, posiadającej dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego oraz dostęp do zaplecza sanitarnego, ponadto sala musi być wyposażona w niezbędne pomoce dydaktyczne, w tym sprzęt audiowizualny i flipchart z kompletem stosownych przyborów piśmienniczych, indywidualne stanowiska komputerowe dla 10 uczestników z dostępem do Internetu każde oraz minimum jedną drukarkę z papierem (min. 10 kartek na uczestnika), 2.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia cateringu dla każdego uczestnika szkolenia w ramach modułu stacjonarnego w ilości zapewniającej dostęp do niego przez cały okres szkolenia (kawa, herbata, woda mineralna, 2 rodzaje soków, 3 rodzaje ciastek, paluszki, kanapki /min. 3 na osobę na dzień/, ciepły posiłek w formie bufetu /do wyboru: zupa + danie obiadowe mięsne z ziemniakami lub frytkami wraz z 2 rodzajami surówek lub zupa + danie obiadowe wegetariańskie z 2 rodzajami surówek). 12. Opis modułu wyjazdowego: W związku z realizacją modułu wyjazdowego Zamawiający wymaga: - zapewnienia transportu na zajęcia w ramach modułu wyjazdowego i z powrotem, tj. spod siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej przy ul. Sobieskiego 12 (wyjazd o godz. 8.00 w sobotę rano) do miejsca odbywania zajęć oraz z miejsca odbywania zajęć (wyjazd nie później niż o godz. 16.00 w niedzielę) pod siedzibę Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej przy ul. Sobieskiego 12, - transportu autokarem klasy LUX z zapewnieniem każdemu uczestnikowi miejsca siedzącego, - zapewnienia opiekuna - integratora grupy na cały czas trwania modułu wyjazdowego łącznie z podróżą, - zapewnienia zakwaterowania uczestnikom i uczestniczkom modułu wyjazdowego w jednym budynku w 10 pokojach dwuosobowych (osobnych dla kobiet i mężczyzn) wyposażonych w pełny węzeł sanitarny, 2 oddzielne łóżka, telefon i telewizję satelitarną, - zapewnienia w budynku zakwaterowania, w pełni wyposażonej w stoły, sprzęt audiowizualny w tym rzutnik multimedialny, flipchart z kompletem stosownych przyborów piśmienniczych oraz miejsca siedzące dla 20 uczestników, sali konferencyjnej posiadającej dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego oraz dostęp do zaplecza sanitarnego, - zapewnienia wyżywienia w budynku zakwaterowania: śniadania - szwedzki stół, obiadu dwudaniowego z deserem, uroczystej kolacji w sobotę oraz śniadania - szwedzki stół, obiadu dwudaniowego z deserem w niedzielę, - przeprowadzenia bezpośrednio po uroczystej kolacji zajęć/gier integracyjnych, - zapewnienia bufetu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciasta, ciastka deserowe, paluszki) w przerwach między zajęciami. 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 2. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanej kadry dydaktycznej zarówno w ramach modułu stacjonarnego jak i modułu wyjazdowego, 3. Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczenia miejsca szkolenia, materiałów szkoleniowych (za wyjątkiem długopisu) oraz dokumentacji szkoleniowej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdemu uczestnikowi koniecznych materiałów szkoleniowych (wydrukowanej prezentacji, notesu, długopisu, zakreślacza, ołówka, podkładki do notowania). Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom w pierwszym dniu szkolenia oraz Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej ze szkolenia zarówno z modułu stacjonarnego, jak i wyjazdowego w formie elektronicznej, na nośniku CD lub DVD. W przypadku modułu wyjazdowego muszą to być minimum po 3 zdjęcia: autokaru, pokoju uczestników, sali wykładowej, kolacji, śniadania (osobno sobota i niedziela), obiadu (osobno sobota i niedziela) oraz zajęć dydaktycznych i integracyjnych - łącznie minimum 30 zdjęć. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, telefonicznie oraz na piśmie o zmianach w harmonogramie w przypadku ich wystąpienia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego (maksymalnie w ciągu 1 dnia) informowania Zamawiającego o: - rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, - nieobecności na zajęciach szkoleniowych. - wszelkich problemach związanych z realizacją niniejszego szkolenia, 8. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia wskazanych przez Zamawiającego uczestników szkolenia (NNW). 9. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia każdemu uczestnikowi szkolenia dokumentu/ów potwierdzającego/ych ukończenie szkolenia (min. 1 dokument musi być opatrzony wizualizacją zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zgodny z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2010 r. nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) tj. zawierać: numer z rejestru, imię i nazwisko PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydanie zaświadczenia, tematy i wymiar zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie). 10. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: 1) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, 2) rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, zawierający numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia, 3) listę odbioru materiałów szkoleniowych, 4) listę odbioru cateringu, 5) kopie wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, 11. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania ankiety ewaluacyjnej oceniającej szkolenie po jego zakończeniu i dostarczenia ankiet ewaluacyjnych Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy dotyczące przeprowadzenia szkoleń miękkich dla grup co najmniej 10 osobowych skierowanych do osób bezrobotnych zarejestrowan
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup-dg.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach