Przetargi.pl
Szkolenia, warsztaty i konferencje oraz seminaria w zakresie doskonalenia dyrektorów i nauczycieli oraz pracowników oświaty w ramach zadań edukacyjnych w roku 2009

Kuratorium Oświaty w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-959 Olsztyn, ul. J. Piłsudskiego 7/9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5232604 , fax. 089 5232604
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kuratorium Oświaty w Olsztynie
    ul. J. Piłsudskiego 7/9 7/9
    10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5232604, fax. 089 5232604
    REGON: 00647326000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ko.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenia, warsztaty i konferencje oraz seminaria w zakresie doskonalenia dyrektorów i nauczycieli oraz pracowników oświaty w ramach zadań edukacyjnych w roku 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń, warsztatów, konferencji i seminariów w określonych obszarach tematycznych doskonalenia dla dyrektorów i nauczycieli szkół i placówek oświatowych oraz pracowników oświaty województwa warmińsko - mazurskiego w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko - Mazurskiego Kuratora Oświaty w roku 2009. Zamówienie składa się z 18 części - zadań, opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), która jest zamieszczona na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Olsztynie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawcy wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający, dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz przeprowadzi badanie i ocenę ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w SIWZ - zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Dokument ustanawiający Pełnomocnika musi być załączony do oferty. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola wszystkich współwykonawców o ich wspólnym występowaniu w postępowaniu. Zaleca się by pełnomocnictwo wymieniało wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w.w. dokument może być podpisany przez pełnomocnika i złożony wspólnie. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w.w. oświadczenie musi być złożone oddzielnie przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, (szkolenia dla podmiotów z sektora finansów publicznych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, załączając do niego dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Wszystkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2.Oferta musi być przygotowana zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca w postępowaniu składa: 1) formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), do którego należy dołączyć: a) szczegółowy harmonogram oraz program szkolenia, warsztatu, konferencji lub seminarium zawierający m.in.: opis celów w postaci zoperacjonalizowanej, opis treści, opis form i metod realizacji, opis materiałów wytworzonych przez uczestników szkolenia, opis konkretnych umiejętności, przydatnych w pracy zawodowej nabywanych przez uczestnika w czasie szkolenia, warsztatu, konferencji lub seminarium, formy oceniania pracy uczestników, spis zalecanej literatury, opis planowanej procedury ewaluacji wewnętrznej z narzędziami ewaluacji, b) opis miejsca, gdzie będzie przeprowadzane szkolenie, warsztaty, konferencja lub seminarium zawierający informacje dotyczące warunków lokalowych, socjalnych, posiadanych pomocy naukowych, materiałów dydaktycznych itp. c) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zawierający dane dotyczące: wykształcenia, kwalifikacji posiadanych przez osoby wykonujące zamówienie, niezbędnych do wykonania zamówienia. 2) Kosztorys (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). Podpisy osób nie ujętych w dokumentach rejestracyjnych wymagają złożenia dodatkowego pisemnego pełnomocnictwa podpisanego przez osobę upoważnioną, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe do jednej lub więcej części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość merytoryczna oferty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ko.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach