Przetargi.pl
Szkolenia podnoszące kwalifikacje kadry zarządzającej systemem oświaty dla uczestniczek i uczestników projektu pn.: Wilkowice - skuteczny menedżer w eduk@cji

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Wilkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 499 00 77 wew. 207-209 , fax. 33 499 00 77 wew. 209
  • Data zamieszczenia: 2013-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Wilkowicach
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 33 499 00 77 wew. 207-209, fax. 33 499 00 77 wew. 209
    REGON: 24079807000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosip-wilkowice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenia podnoszące kwalifikacje kadry zarządzającej systemem oświaty dla uczestniczek i uczestników projektu pn.: Wilkowice - skuteczny menedżer w eduk@cji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń podnoszących kwalifikacje kadry zarządzającej systemem oświaty z zakresu psychospołecznych aspektów zarządzania dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Wilkowice - skuteczny menedżer w eduk@cji. Okres realizacji projektu: 01.09.2013 r. - 30.06.2014 r. 2.Przedmiot zamówienia składa się z 1 części z wyodrębnionymi 6 zadaniami: 1) Profesjonalna komunikacja i zarządzanie w oświacie - dla 21 osób, w podziale na 4 grupy, łącznie 160 godzin szkoleniowych - każda grupa 5 spotkań po 8 godzin szkoleniowych - zagadnienia: jak komunikować się w miejscu pracy, skuteczna komunikacja, komunikacja werbalna i niewerbalna, zarządzanie oświatą, wdrożenie rozwiązań biznesowych do sektora finansów publicznych w aspekcie racjonalizacji procesu zarządzania placówką, motywowanie pracowników 2) Budowanie wizerunku własnego i placówki - dla 18 osób, w podziale na 3 grupy, łącznie 120 godzin szkoleniowych - każda grupa 5 spotkań po 8 godzin szkoleniowych - zagadnienia: wizerunek skutecznego menedżera, wystąpienia publiczne, kontakty z mediami, kontakty z interesariuszami, budowanie wizerunku placówki - narzędzia i metody, psychologia sukcesu 3) Kształtowanie umiejętności lidera i przywódczych - dla 7 osób, tj. dla 1 grupy, łącznie 40 godzin szkoleniowych - 5 spotkań po 8 godzin szkoleniowych - zagadnienia: cechy lidera, jak stać się liderem, jak zjednać sobie ludzi, jak być przywódcą i nie stracić kontaktu z podwładnymi, style i modele zarządzania, różnica między rządzeniem a zarządzaniem, tworzenie systemów motywowania poza finansowego 4) Socjotechnika w negocjacjach - dla 9 osób, tj. dla 1 grupy, łącznie 40 godzin szkoleniowych - 5 spotkań po 8 godzin szkoleniowych - zagadnienia: socjotechniki negocjacyjne, metody prowadzenia negocjacji, skuteczne negocjacje, BATNA, triki negocjacyjne, etyka negocjacji 5) Doskonalenie warsztatu pracy dyrektora placówki oświatowej (z wykorzystaniem komunikacji społecznej, elementów zarządzania, języka ciała i NLP) - dla 14 osób, w podziale na 2 grupy, łącznie 80 godzin szkoleniowych - każda grupa 5 spotkań po 8 godzin szkoleniowych - zagadnienia: komunikacja społeczna, elementy zarządzania, język ciała, NLP - Neuro Lingwstyczne Programowanie, budowanie systemu obiegu informacji, wdrażanie zmian, przełamywanie oporu przed zmianą 6) Asertywność, zarządzanie czasem, radzenie sobie ze stresem - dla 21 osób, w podziale na 4 grupy, łącznie 160 godzin szkoleniowych. - każda grupa 5 spotkań po 8 godzin szkoleniowych - zagadnienia: postawa asertywna, zarządzanie czasem, zarządzanie sobą w czasie, priorytetyzacja zadań, metody radzenia sobie ze stresem i niwelowania jego negatywnych skutków 3. godzina szkoleniowa to godzina trwająca dokładnie 45 minut. 4. Harmonogram realizacji szkoleń ustalany będzie każdorazowo przez Zamawiającego z Wykonawcą. Zakłada się, iż: a) w roku 2013 zrealizowane będą następujące szkolenia: - Profesjonalna komunikacja i zarządzanie w oświacie; - Budowanie wizerunku własnego i placówki; b) w roku 2014 zrealizowane będą następujące szkolenia: - Kształtowanie umiejętności lidera i przywódczych; - Socjotechnika w negocjacjach; - Doskonalenie warsztatu pracy dyrektora placówki oświatowej (z wykorzystaniem komunikacji społecznej, elementów zarządzania, języka ciała i NLP); - Asertywność, zarządzanie czasem, radzenie sobie ze stresem. 5. W projekcie uczestniczyć będzie 25 osób, zatem część z nich uczestniczyć będzie więcej niż w jednym szkoleniu, co powoduje konieczność ustalenia harmonogramu szkoleń, tak aby terminy zajęć w poszczególnych blokach szkoleniowych nie nakładały się na siebie. Dopuszcza się możliwość realizacji równolegle szkoleń z danego bloku tematycznego dla kilku grup. 6. Wszystkie szkolenia będą odbywały się w dni robocze w wynajętych przez Wykonawcę salach zajęciowych zlokalizowanych w odległości do 15 km od siedziby Zamawiającego (trasa przejazdu). Sale zajęciowe winny posiadać odpowiednią powierzchnię oraz wyposażenie, a także spełniać wymagania określone w odpowiednich przepisach prawa, co winno zagwarantować sprawną i efektywną realizację szkoleń. Liczebność grup dobrana została pod kątem jak największej efektywności i indywidualizacji wsparcia. 7. Z uwagi na konstrukcję budżetu projektu (wynagrodzenia osób uczestniczących w szkoleniach stanowią wkład własny Beneficjenta) zajęcia winny odbywać się w godzinach pracy placówek oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Wilkowice (co do zasady w przedziale godzinowym od 07:00 do 16:00), średnio raz w tygodniu, przy czym dopuszcza się możliwość zintensyfikowania harmonogramu realizacji szkolenia (np. 2 dni w tygodniu). 8. Dla każdego zadania Wykonawca opracowuje oraz przekazuje materiały szkoleniowe w ilości wynikającej z liczby osób przewidzianych do udziału w danym szkoleniu oraz dodatkowy egzemplarz dla Zamawiającego (Zamawiający otrzymuje dodatkowy egzemplarz materiałów szkoleniowych dla każdej z grup, np. Zadanie nr 1 realizowane jest w 4 grupach, zatem Zamawiający otrzymuje 4 dodatkowe egzemplarze materiałów szkoleniowych 9. Wykonawca zapewnia catering dla uczestniczek i uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia, w ilości odpowiadającej ilości osób uczestniczących w danym dniu szkolenia, przy czym catering każdego dnia szkolenia obejmuje serwis kawowy oraz ciepły posiłek z dodatkami, tj. - Ziemniaki lub ryż lub makaron lub kasza gryczana - 200 gramów, - Sztuka mięsa bez sosu 170 gramów lub sztuka mięsa z sosem 190 gramów lub kotlet schabowy 100 gramów lub ryba bez panierki 150 gramów lub ryba z panierką 170 gramów lub udziec z kurczaka 170 gramów lub kotlet mielony 150 gramów lub gulasz potrawka 200 gramów lub wegetariański zamiennik o gramaturze 150 gramów (jeżeli Zamawiający przekaże taką informację Wykonawcy) - Surówka warzywna 100 gramów lub warzywa gotowane 150 gramów. - Sok owocowy 100% - 200 mililitrów. - Deser: ciasto lub drobne ciasteczka - 200 gramów - Kawa parzona lub rozpuszczalna lub herbata - 220 mililitrów wraz z dodatkami, tj. cukier, mleko do kawy, cytryna 10. Dodatkowo w ramach zapewnienia cateringu zobowiązuje się Wykonawcę do: - świadczenie usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, - przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm.), - estetyczne podawanie posiłków, - dostarczanie posiłków na miejsce realizacji zajęć w uzgodnionym terminie i o uzgodnionej godzinie, - zebranie naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 30 min. po zakończeniu spotkania, 11. Wykonawca opracowuje oraz dostarcza zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (oryginał + kserokopia). 12. Wykonawca przeprowadza testy wiedzy na początku i na zakończenie każdego szkolenia. 13. Wykonawca prowadzi szkolenia metodą aktywną, np. warsztaty, dyskusja, ćwiczenia i pasywną np. prezentacja multimedialna z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 14. Szkolenia w 100% finansowane ze środków publicznych. Celem szkoleń jest podnoszenie kwalifikacji zawodowych, tematyka szkoleń jest nierozerwalnie związana z zajmowanym stanowiskiem/wykonywanym zawodem. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (Kod CPV): 80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosip-wilkowice.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach