Przetargi.pl
Świadczenie usługi szkolenia grupowego o nazwie Brukarz dla dziesięciu <10> osób bezrobotnych

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Pocztowa 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4858537 , fax. 077 4858760
  • Data zamieszczenia: 2011-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Pocztowa 6 6
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4858537, fax. 077 4858760
    REGON: 53160077200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.glubczyce.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi szkolenia grupowego o nazwie Brukarz dla dziesięciu <10> osób bezrobotnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa szkolenia: Brukarz ; 2. Cele szkolenia: Uczestnik szkolenia po zakończeniu kursu będzie potrafił wykonywać podstawowe prace brukarskie wraz z czynnościami towarzyszącymi takimi jak szacowanie zapotrzebowania na materiały, planowanie szczegółowego przebiegu i właściwej kolejności czynności technologicznych, itp. ; 3.Szkolenie zakończy się wydaniem przez jednostkę szkoleniową zaświadczeń stwierdzających udział uczestników w szkoleniu. Zaświadczenia zostaną wydane na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. nr 31, poz. 216) oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2010 r. Nr 177, poz. 1193). Wzór zaświadczenia musi zawierać przeznaczone i odpowiednio opisane miejsca na wpisanie konkretnych danych, a są to: - numer z rejestru - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie - formę i nazwę szkolenia - okres trwania szkolenia - miejsce i datę wydania zaświadczenia - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie Wykonawca dołączy do oferty wzór zaświadczenia poświadczającego ukończenie kursu. : 4. Minimalny zakres programowy szkolenia musi obejmować: Zajęcia teoretyczne: - szkolenie bhp, - podstawowe informacje o robotach ziemnych oraz ogólne warunki techniczne wykonywania robót brukarskich, - zasadnicze technologie robót brukarskich, - organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, - przygotowanie do wykonania i remontu nawierzchni chodników, ulic, placów z materiału brukarskiego, - zasady przygotowania, obsługi i konserwacji urządzeń i podstawowego sprzętu brukarskiego, Zajęcia praktyczne: - przygotowanie podłoża (zebranie ziemi, odpowiednie zniwelowanie terenu, naniesienie odpowiedniego podłoża), wykonywanie nawierzchni brukowych z materiału brukarskiego ( kostka brukowa szara gr 8 cm), ręczne usuwanie płyt chodnikowych i kostki brukowej z powierzchni przeznaczonej do wybrukowania ( powierzchnia do wybrukowania : co najmniej 20-25 m?/ na każdego uczestnika szkolenia ) oraz przygotowanie odzyskanego materiału do zmagazynowania, ułożenie obrzeży betonowych co najmniej 2-3 mb na uczestnika szkolenia. Materiały i sprzęt: Wykonawca zobowiązuje się zapewnić w odpowiedniej ilości i jakości materiały, produkty, sprzęt itp. niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Szkolenie ma odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 luty 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. (Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216) i ponadto spełniać wymogi, jeżeli takie istnieją, wynikające z odrębnych przepisów, związanych tematycznie ze szkoleniem. Szczegółowy plan szkolenia musi wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie internetowej http://www.kwalifikacje.praca.gov.pl/ UWAGA: powyższe zagadnienia mogą być w planie nauczania rozwinięte, lecz pominięcie któregoś z powyższych skutkować będzie odrzuceniem oferty. ; 5. Liczba osób objętych szkoleniem: 10 ; 6. Wspólny Słownik Zamówień, Kod CPV: 80530000-8 ; 7. Ilość godzin: 150 / 1 uczestnika ; (maksymalna dopuszczalna przez Zamawiajcego liczba godzin teorii: 30 / 1 uczestnika) 8. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do maksymalnie 18.11.2011 r. ; 9. Miejsce szkolenia: Zajęcia teoretyczne: Głubczyce Wykonawca ma zapewnić salę przystosowaną i wyposażoną w odpowiednie pomoce udostępnione bezrobotnym na czas realizacji zamówienia. Zajęcia praktyczne: teren powiatu Głubczyce - na wskazanym przez Zamawiającego terenie użyteczności publicznej. ; 10. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w trakcie szkolenia: a) warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy b)sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zakresu programowego szkolenia c)materiałów dydaktycznych i uposażenia, które po zakończeniu szkolenia przejdą na własność każdego uczestnika szkolenia, tj. co najmniej: zeszyt, długopis, nakolanniki oraz rękawice robocze. ; 11. Zajęcia mają odbywać się zgodnie z harmonogramem zajęć w dniach od poniedziałku do piątku ( z wyjątkiem świąt, sobót i niedziel ) w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie i średnio nie mniej niż 25 godzin szkolenia przypadających na jednego uczestnika szkolenia w tygodniu. ; 12. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, musi niezwłocznie - najpóźniej w dniu podpisania umowy - po otrzymaniu zamiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty dostarczyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram zajęć. ; 13. Harmonogram zajęć musi zawierać: daty, tematy zajęć i ich wymiar godzinowy oraz informacje o przerwach w zajęciach i informacje o nazwiskach osób prowadzących zajęcia w poszczególnych dniach. W harmonogramie muszą być zaznaczone godziny rozpoczynania oraz zakończenia szkolenia w każdym dniu. ; 14. Badania lekarskie dla kursantów Zamawiający zrealizuje we własnym zakresie przed wydaniem skierowań na szkolenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.glubczyce.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach