Przetargi.pl
świadczenie usługi szkolenia grupowego o nazwie Pracownik wykończenia wnętrz dla grupy ośmiu <8> osób bezrobotnych

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Pocztowa 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4858537 , fax. 077 4858760
  • Data zamieszczenia: 2012-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Pocztowa 6 6
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4858537, fax. 077 4858760
    REGON: 53160077200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.glubczyce.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi szkolenia grupowego o nazwie Pracownik wykończenia wnętrz dla grupy ośmiu <8> osób bezrobotnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szkolenia grupowego o nazwie Pracownik wykończenia wnętrz dla grupy ośmiu <8> osób bezrobotnych (CPV: 80530000-8). Ilość godzin: 120 na 1 uczestnika w tym ; zajęcia teoretyczne: 16 godzin, zajęcia praktyczne: 104 godziny. Celem szkolenia jest zdobycie teoretycznej wiedzy oraz praktyczne umiejętności w zakresie robót remontowo-budowlanych. Szkolenie powinno przyczynić się do podniesienia poziomu umiejętności osób planujących znaleźć zatrudnienie w przedsiębiorstwach remontowo-budowlanych lub planujących podjąć własną działalność gospodarczą w zakresie wykończenia wnętrz. Szkolenie będzie realizowane w godzinach określonych w harmonogramie zajęć, jednak nie wcześniej niż 8:00 i nie później niż 18:00. Godzinę Zamawiający rozumie jako sześćdziesięciominutowy okres czasu. Dopuszcza się jedną przerwę na godzinę. Przerwa w sześćdziesięciominutowym okresie czasu nie może przekraczać 15 minut. Zajęcia mają odbywać się codziennie zgodnie z harmonogramem zajęć w dniach od poniedziałku do piątku ( z wyjątkiem świąt, sobót i niedziel ) w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie i średnio nie mniej niż 25 godzin szkolenia przypadających na jednego uczestnika szkolenia w tygodniu. Harmonogram zajęć musi zawierać: daty, tematy zajęć i ich wymiar godzinowy oraz informacje o przerwach w zajęciach i informacje o nazwiskach osób prowadzących zajęcia w poszczególnych dniach. W harmonogramie muszą być zaznaczone godziny rozpoczynania oraz zakończenia szkolenia w każdym dniu. Minimalny zakres programowy szkolenia musi obejmować: p.poż. i bhp w budownictwie; materiałoznawstwo w zakresie surowców i materiałów powszechnie używanych do robót remontowo- wykończeniowych; narzędzia i sprzęt używany do robót remontowo-wykończeniowych; prace demontażowe (usuniecie okładziny ściennej: farba olejna, płytki), bruzdowanie otworów w ścianie, licowanie ścian płytkami (min. 2m2 na 1 uczestnika), wstawianie drzwi wewnętrznych (min. 1 na gr. 2 osób), zabudowa z płyt kartonowo- gipsowych (min. 2m2 na uczestnika), wykonanie tynków wewnętrznych, murowanie, przygotowanie podłoża do malowania ( w tym miejscowa naprawa ubytków, pęknięć, gładzenie oraz całościowe gruntowanie), wykończenie powierzchni wewnętrznych techniką malarską ( min. 70m2 na uczestnika) UWAGA: powyższe zagadnienia mogą być w planie nauczania rozwinięte, lecz pominięcie któregoś z powyższych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Szkolenie zakończy się wydaniem przez jednostkę szkoleniową zaświadczeń stwierdzających udział uczestników w szkoleniu. Zaświadczenia zostaną wydane na podstawie § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. nr 31, poz. 216) oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2010 r. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm). Wzór zaświadczenia musi zawierać przeznaczone i odpowiednio opisane miejsca na wpisanie konkretnych danych, a są to: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, Wykonawca dołączy do oferty wzór zaświadczenia poświadczającego ukończenie kursu. Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne: Głubczyce, zajęcie praktyczne będą realizowane na obiekcie użyteczności publicznej wskazanym przez Zamawiającego, których celem będzie wykonanie prac remontowo-wykończeniowych z zakresu programowego wskazanego w punkcie 8. Wykonawca ma zapewnić materiały oraz zaplecze techniczne niezbędne do wykonania zajęć praktycznych. Wykonawca zapewni salę przystosowaną i wyposażoną w odpowiednie pomoce udostępnione bezrobotnym na czas realizacji zamówienia. Materiały powinny być dostępne dla jednej grupy ośmio < 8>osobowej. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w trakcie szkolenia: warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zakresu programowego szkolenia, materiałów dydaktycznych, które przejdą na własność każdego uczestnika szkolenia, tj. co najmniej: zeszyt oraz długopis. Badania lekarskie dla kursantów (do 3 m wysokości) Zamawiający zrealizuje we własnym zakresie przed wydaniem skierowań na szkolenie. Wykonawca oznaczy logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacją o współfinansowaniu projektu oraz nazwą projektu w ramach którego realizowane jest szkolenie, zarówno miejsce odbywania się zajęć jak i wszystkie materiały dydaktyczne przygotowane dla każdego uczestnika. Postępowanie jest realizowane w ramach projektu pn. Nowa szansa-nowe wyzwania współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie; Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.glubczyce.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach