Przetargi.pl
świadczenie usługi szkolenia grupowego bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Głubczycach - KUCHARZ - dla 10 osób bezrobotnych

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Pocztowa 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4858537 , fax. 077 4858760
  • Data zamieszczenia: 2010-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Pocztowa 6 6
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4858537, fax. 077 4858760
    REGON: 53160077200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//pup.glubczyce.ibip.pl/public
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi szkolenia grupowego bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Głubczycach - KUCHARZ - dla 10 osób bezrobotnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa szkolenia: Kucharz. Cele szkolenia: Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników kursu wiedzy niezbędnej do pracy na stanowisku kucharz oraz umiejętności praktycznych w tym zakresie. Szkolenie zakończy się wydaniem zaświadczeń uczestnikom kursu potwierdzających ukończenie szkolenia. Minimalny zakres szkolenia musi obejmować następujące tematy: bezpieczeństwo i higiena pracy w kuchni, ochrona przeciwpożarowa i ochrona środowiska; organizowanie i porządkowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami ergonomii; procedury systemów jakości HACCP, GMP i GHP; udzielanie pierwszej pomocy doraźnej; etyka zawodowa w zawodzie kucharz; zasady żywienia; dobór surowców i półproduktów do produkcji potraw; ocena ilościowa i jakościowa surowców, półproduktów i wyrobów gotowych w gastronomii, obróbka wstępna surowców i półproduktów; przechowywanie, magazynowanie i zabezpieczanie przed zepsuciem surowców i wyrobów kulinarnych; dokonywanie obróbki termicznej surowców i półproduktów, sporządzanie dań podstawowych; sporządzanie dań głównych i przekąsek; sporządzanie deserów i napojów; wypiek ciast; sporządzanie potraw specjalistycznych; wyroby garmażeryjne; planowanie i układanie menu; elementy dietetyki; porcjowanie i dekorowanie potraw (w tym m.in. zasady eksponowania potraw w bufecie, w sprzedaży detalicznej lub specjalne zamówienie, zasady układania potraw na talerzu lub na innych naczyniach, dobór naczyń i dodatków dekoracyjnych potraw, znaczenie kolorystyki i wizualnej oceny potraw oraz form ich podawania i eksponowania); wyposażenie techniczne kuchni (w tym m.in. maszyny i urządzenia do obróbki wstępnej surowców, aparatura grzejna i chłodnicza, maszyny do mycia naczyń) - obsługa sprzętu kuchennego; UWAGA !!! Powyższe zagadnienia mogą być w planie nauczania rozwinięte, lecz pominięcie któregoś z powyższych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Liczba osób objętych szkoleniem: 10. Wspólny Słownik Zamówień, Kod CPV: 80530000-8 . Ilość godzin: 200 / 1 uczestnika . Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie: nie wcześniej niż 13.09.2010 r. zakończenie: nie później niż 29.10.2010 r. Miejsce szkolenia: Gmina Głubczyce (zajęcia praktyczne odbywać się będą w kuchni zakładu żywienia zbiorowego lub placówce, w której takie żywienie występuje. Zajęcia praktyczne obejmować będą co najmniej 140 godz.) . Inne wymagania Zamawiającego : Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom w trakcie szkolenia: warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny Pracy; sprzętu niezbędnego na czas trwania szkolenia (szczegółowe wyposażenie kuchni, tj. piec, piekarnik oraz inny sprzęt powszechnie występujący w kuchni, którym Wykonawca będzie dysponował, musi być wyszczególniony w wykazie będącym załącznikiem nr 7 SIWZ). Jeżeli Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich, jest On zobligowany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.; materiałów dydaktycznych, które po zakończeniu szkolenia przejdą na własność każdego uczestnika szkolenia (odzież ochronna, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej i papierowej, książkę o tematyce szkolenia oraz notes i długopis); Zajęcia mają odbywać się zgodnie z harmonogramem zajęć w dniach od poniedziałku do piątku w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie i przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu przypadajacych na każdego uczestnika. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone przez osoby posiadające doświadczenie dydaktyczne i zawodowe związane z tematyką szkolenia. Wykonawca jest zobligowany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając odpowiednie dokumenty - w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązania tych osób. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu wewnętrznego ze zdobytej wiedzy oraz wydania odpowiednich dokumentów - w języku polskim i angielskim - stwierdzających ukończenie kursu na podstawie § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. nr 31, poz. 216). Wykonawca oznaczy logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacją o współfinansowaniu projektu oraz nazwą projektu w ramach, którego realizowane jest szkolenie, zarówno miejsce odbywania zajęć jak i wszystkie materialy dydaktyczne przygotowane dla każdego uczestnika. Wykonawca oznaczy również wzory odpowiednich dokumentów stwierdzających ukończenie szkolenia ww. logotypami oraz dołączy te wzory do oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.glubczyce.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach