Przetargi.pl
Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego biblioteki taśmowej ADIC Scalar 10K

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3202182,3203145 , fax. 071 3202143
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3202182,3203145, fax. 071 3202143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ac.pwr.wroc.pl/zampub
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego biblioteki taśmowej ADIC Scalar 10K
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego biblioteki taśmowej ADIC Scalar 10K, na poziomie bronze: - czas trwania: 3 lata - 5 x 8h x 365 - czas reakcji: 6 godzin - czas naprawy: 48 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Pzpustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2007 r., nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjał technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. świadczyli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 należycie zrealizowane usługi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, o wartości min. 100 000 zł brutto każda ; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2). Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (3). Oświadczenie, że Wykonawcna nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. (4). Wykaz wskazujący na zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swym zakresem i wartością usługom wymaganym przez Zamawiającego. (5). W przypadku oferty wspólnej kilku wykonawców - pełnomocnictwo ustanawiajace pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu przetargowym. (6). Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (7). W przypadku ofertu wspólnej każdy z wykonawców jest zobowiązany przedstawić dokumenty wymienione w pkt. 1 i 3, pozostałe dokumenty składają wspólnie. (8). W przypadku Wykonawców, którzy mają swoją siedzibę poza terytorium RP, dokumenty powinny być przedłożone zgodnie z Rozporzadzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605, zm. Dz.U. z 2008 r., Nr 188 poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach