Przetargi.pl
Świadczenie usługi przeprowadzenia zamkniętego, dwumodułowego szkolenia dla 20 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej nt.: Techniki sprawnej komunikacji w pracy urzędnika. Ustawa o promocji zatrudnienia a KPA z uwzględnieniem zagadnień dotyczących dyskryminacji i nierówności płci na rynku pracy.

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Sobieskiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 262-37-39 , fax. 0-32 262-69-51
  • Data zamieszczenia: 2011-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
    ul. Sobieskiego 12 12
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 0-32 262-37-39, fax. 0-32 262-69-51
    REGON: 27675467600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-dg.pl, http://bip.pup-dg.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi przeprowadzenia zamkniętego, dwumodułowego szkolenia dla 20 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej nt.: Techniki sprawnej komunikacji w pracy urzędnika. Ustawa o promocji zatrudnienia a KPA z uwzględnieniem zagadnień dotyczących dyskryminacji i nierówności płci na rynku pracy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia zamkniętego, dwumodułowego szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej w terminie od 30.05.2011 r. do 02.06.2011 r. nt: Techniki sprawnej komunikacji w pracy urzędnika. Ustawa o promocji zatrudnienia a KPA z uwzględnieniem zagadnień dotyczących dyskryminacji i nierówności płci na rynku pracy - 16 godzin, szkolenie powinno być przeprowadzone w formie wykładu teoretycznego popartego analizą przypadku (case study) oraz dyskusji. 2. Szkolenie musi być prowadzone przez trenera posiadającego odpowiednią wiedzę i doświadczenie w danym zakresie. 3. Zamawiający planuje przeszkolić w ww. zakresie 20 pracowników w dwóch grupach: 3.1 I grupa 10 osobowa powinna być przeszkolona: - w dniu 30.05.2011 r. w godz. 7.30 do 11.30, - w dniu 31.05.2011 r. w godz. 7.30 do 11.30, - w dniu 01.06.2011 r. w godz. 7.30 do 11.30, - w dniu 02.06.2011 r. w godz. 7.30 do 11.30. 3.2 II grupa 10 osobowa powinna być przeszkolona: - w dniu 30.05.2011 r. w godz. 11.30 do 15.30, - w dniu 31.05.2011 r. w godz. 11.30 do 15.30, - w dniu 01.06.2011 r. w godz. 11.30 do 15.30, - w dniu 02.06.2011 r. w godz. 11.30 do 15.30. 4. Szkolenie obejmować ma 16 godzin zegarowych. 5. Godzina zegarowa szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaproponował szczegółowy program, który ma uwzględnić następujący podstawowy zakres merytoryczny: 6.1 Sztuka nawiązywania kontaktu interpersonalnego. 6.1.1 Identyfikacja klienta. Typy klientów (klient zorientowany na relację, klient zorientowany na informację, klient zorientowany na ekspresję, klient zadaniowy, trudny klient). 6.1.2 Techniki radzenia sobie z klientem. 6.1.3 Etapy obsługi klienta. 6.1.4 Obsługa trudnego klienta. 6.1.5 Prawidłowa komunikacja między pracownikami. 6.1.6 Znaczenie przepływu informacji w pracy urzędnika. 6.1.7 Sztuka rozwiązywania problemów: pracownik - kierownik. 6.1.8 Techniki pozytywnego motywowania. 6.1.9 Asertywna komunikacja: werbalna i niewerbalna. 6.2 Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy a Kodeks postępowania administracyjnego uwzględnieniem zagadnień dotyczących dyskryminacji i nierówności płci na rynku pracy. 6.3 Kodeks postępowania administracyjnego. 6.3.1 Specyfika postępowania administracyjnego. 6.3.2 Najważniejsze aspekty postępowania administracyjnego w pracy urzędnika. Sporządzania protokołu z czynności w postępowaniu administracyjnym. Wydawania zaświadczeń zgodnie z KPA a ochrona danych osobowych. Właściwe wezwanie strony postępowania. Prawidłowe doręczenie wezwania, decyzji, postanowienia. Uchylenia, stwierdzenie nieważności decyzji, wznowienia, zawieszenia postępowania. Najczęściej popełniane błędy. Powyższy zakres tematów stanowi katalog otwarty, który Wykonawca powinien uszczegółowić w zaproponowanym programie szkolenia, mając na uwadze cel szkolenia oraz jego przydatność w pracy pracowników. 7. Szkolenie musi być przeprowadzone w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej. Sprzęt taki jak: projektor multimedialny, ekran, tablicę typu Flipchart zapewnia Zamawiający. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały szkoleniowe - w formie papierowej - zbindowane oraz w formie elektronicznej na nośniku typu pendrive - zgodne z tematyką szkolenia, notatnik, długopis, ołówek oraz zakreślacz. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia. Na materiałach szkoleniowych muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy. Wykonawca zobowiązuje się przekazać jeden komplet materiałów dydaktycznych Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia odpowiedniej obsługi technicznej szkoleń poprzez wyznaczenie osoby odpowiedzialnej (osoba ta nie może być jednocześnie trenerem) między innymi za: poczęstunek, napoje, rozwieszenie i stałe monitorowanie wizualizacji projektu oraz odpowiednich informacji o umiejscowieniu sal szkoleniowych i współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w trakcie szkolenia: 1) zimne napoje tj. soki i wodę mineralną, 2) w trakcie przerw kawowych kawę i herbatę, 3 rodzaje ciastek, serwis gastronomiczny (zastawa, przygotowanie i sprzątanie), 3) obiad - zapewnienie przez Wykonawcę obiadu w formie bufetu obejmującego: dania ciepłe (zupa - 20 porcji, drugie danie - 20 porcji - mięso, ziemniaki lub frytki i sałatki, zakąski zimne, desery (wyroby cukiernicze, owoce), sok pomarańczowy i jabłkowy, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, a także stoliki koktajlowe i serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów/obrusy, zastawa oraz przygotowanie i sprzątanie). 4) Szczegóły dotyczące zasad cateringu np. godziny obiadu zostaną ustalone przez Zamawiającego z ostatecznie wybranym Wykonawcą. 11. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym zakończeniu zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, według wzoru MEN oraz certyfikaty uczestnictwa oznaczone zgodnie z wymogami wytycznych o promocji w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki, z przedmiotowym opisem ukończonego szkolenia. Zaświadczenie zostanie wydrukowane przez Wykonawcę (na białym papierze, format A4, +/- 200g/m2, połyskującym, drukiem kolorowym). Na zaświadczeniu muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy wraz z informacją o współfinansowaniu w pełnym brzmieniu, 12. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, rejestr potwierdzający odbiór materiałów szkoleniowych oraz cateringu. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania numeru telefonu, pod którym będzie możliwy kontakt z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup-dg.pl/zamówienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach