Przetargi.pl
Świadczenie usługi prowadzenia zajęć dodatkowych dla młodzieży w wieku gimnazjalnym w trzech gimnazjach z terenu Gminy Rajcza tj. (Gimnazjum w Rajczy, Gimnazjum w Rycerce Górnej, Gimnazjum w Zwardoniu) w ramach projektu pn. W drodze do szkolnych sukcesów realizowanego w ramach priorytetu IX, działania 9.1 poddziałania 9.1.2 współfinansowanego z Unii Europejskiej środkami Europejskiego Funduszu Społecznego.

Gmina Rajcza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-370 Rajcza, ul. Górska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8643155 w. 33 , fax. 33 8643887
  • Data zamieszczenia: 2014-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rajcza
    ul. Górska 1 1
    34-370 Rajcza, woj. śląskie
    tel. 33 8643155 w. 33, fax. 33 8643887
    REGON: 00055146700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi prowadzenia zajęć dodatkowych dla młodzieży w wieku gimnazjalnym w trzech gimnazjach z terenu Gminy Rajcza tj. (Gimnazjum w Rajczy, Gimnazjum w Rycerce Górnej, Gimnazjum w Zwardoniu) w ramach projektu pn. W drodze do szkolnych sukcesów realizowanego w ramach priorytetu IX, działania 9.1 poddziałania 9.1.2 współfinansowanego z Unii Europejskiej środkami Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prowadzenia zajęć dodatkowych: zajęcia wyrównawcze, zajęcia z j. angielskiego, zajęcia matematyczno-przyrodnicze, zajęcia z fizyki, zajęcia z j. polskiego, zajęcia opiekuńczo-wychowawcze, zajęcia artystyczne (w tym: warsztaty wokalno-instrumentalne - ekspresja kulturalna; świadomość i ekspresja kulturalna; spotkania z aktorami oraz - sekcja teatralna); zajęcia z wiedzy o społeczeństwie, zajęcia z przedsiębiorczości, zajęcia z informatyki (w tym: zajęcia informatyczne ICT oraz zajęcia z cyfrowej obróbki dźwięku i obrazu); zajęcia sportowe (w tym: zajęcia na ściance wspinaczkowej, zajęcia na basenie oraz gry i zabawy zespołowe); zajęcia sportowe: nauka pływania; zajęcia naukowo-techniczne dla młodzieży w wieku gimnazjalnym w trzech gimnazjach z terenu Gminy Rajcza tj. (Gimnazjum w Rajczy, Gimnazjum w Rycerce Górnej, Gimnazjum w Zwardoniu). Usługa realizowana jest w ramach projektu pn. W drodze do szkolnych sukcesów realizowanego w ramach priorytetu IX, działania 9.1 poddziałania 9.1.2 współfinansowanego z Unii Europejskiej środkami Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w godzinach: przed rozpoczęciem zajęć dydaktycznych, tj. od 6.55-9.30 oraz po zakończeniu zajęć dydaktycznych do godziny 15.30 w Gimnazjum w Rajczy do godziny 18.00 oraz w sobotę od godziny 7.00 do 14.00 Zamawiający zastrzega sobie prawo priorytetu dla zajęć realizowanych zgodnie ze szkolnym planem lekcji, a więc w konsekwencji określania godzin realizacji zajęć dodatkowych przewidzianych w projekcie. Zamawiający zastrzega sobie prawo, iż w razie zaprzestania finansowania projektu na skutek rozwiązania umowy pomiędzy Gminą Rajcza a Instytucją Pośredniczącą tj. Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego unieważni przedmiotowy przetarg o czym poinformuje oferenta. Wskazana poniżej liczba godzin dydaktycznych stanowi maksymalną ilość godzin możliwą do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie ze względu na planowaną rekrutację uczestników projektu na rok szkolny 2014/2015 oraz ze względu na inne zdarzenia losowe, których zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. Zleceniobiorca w ramach prowadzenia zajęć zgodnie z ustalonym harmonogramem godzin zobowiązuje się do: - przeprowadzenia zajęć dodatkowych w określonym zakresie w danej placówce, - świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy tego typu usługach, - terminowego wykonywania wszystkich czynności związanych z realizacją usługi, - prowadzenia ewidencji czasu pracy z dokładnością do 1 godziny, - prowadzenia list obecności Uczestników Projektu zakwalifikowanych do udziału w projekcie pt. W drodze do szkolnych sukcesów, - prowadzenia i przedstawiania dokumentacji z prowadzonych zajęć dodatkowych: programów zajęć, kart kompetencji uczniów, planów zajęć dodatkowych, harmonogramów zajęć, planów pracy, dzienników zajęć edukacyjnych (zawierających listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych w wersji papierowej), programów zajęć dokumentów ewidencjonujących czas pracy personelu oraz innych wymaganych wytycznymi POKL dokumentów realizacyjnych, - dostarczenia wyżej wymienionych dokumentów po zakończeniu miesiąca kalendarzowego w wersji papierowej do biura projektu, - raportowanie o postępie realizowanych zajęć oraz o ewentualnych nieprawidłowościach w tym o nieobecności uczestników projektu, rezygnacji bądź powrotu do uczestnictwa w projekcie, - poddania się obowiązkowemu szkoleniu z zakresu efektywnego nauczania bądź też w przypadku podmiotu gospodarczego Wykonawców działających za zlecenie Zleceniobiorcy. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą w dniu podpisania umowy na spotkaniu organizacyjnym z pracownikami biura projektu. W trakcie realizacji usługi Zamawiający zapewni: - osoby odpowiedzialne za: rekrutację uczestników, zarządzanie administracyjno - finansowe projektu, przygotowanie wzorów dokumentów (kart czasu pracy, list obecności, ankiet monitorujących itp.), - osoby do kontaktu z Wykonawcą, - pomoce do zajęć zakupione w ramach projektu, UWAGA: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ - za wyjątkiem nieprzewidzianych zdarzeń losowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert częściowych, w wysokości łącznej: 2.845,50 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset czterdzieści pięć złotych pięćdziesiąt groszy) dla wszystkich ofert razem. WADIUM DLA POSZCZEGÓLNYCH OFERT CZĘŚCIOWYCH (19 CZĘŚCI) NALEŻY WNOSIĆ WG PONIŻSZYCH NAZW I KWOT: 1.CZĘŚĆ Nr 1: NAZWA : Blok zajęć wyrównawczych (dzieci z orzeczeniami): Wymagana kwota wadium wynosi: 45,00 zł. 2.CZĘŚĆ Nr 2: NAZWA : Blok zajęć językowych (język angielski) Wymagana kwota wadium wynosi: 345,00 zł. 3.CZĘŚĆ Nr 3: NAZWA : Blok zajęć językowych (język niemiecki) Wymagana kwota wadium wynosi: 37,50 zł. 4. CZĘŚĆ Nr 4: NAZWA : Blok zajęć matematyczno-przyrodniczych Wymagana kwota wadium wynosi: 630,00 zł. 5. CZĘŚĆ Nr 5: NAZWA : Blok zajęć z fizyki Wymagana kwota wadium wynosi: 82,50 zł. 6. CZĘŚĆ Nr 6: NAZWA : Blok zajęć Języka polskiego Wymagana kwota wadium wynosi: 315,00 zł. 7. CZĘŚĆ Nr 7: NAZWA : Zajęcia opiekuńczo - wychowawcze Wymagana kwota wadium wynosi: 112,50 zł. 8.CZĘŚĆ Nr 8: NAZWA : Blok zajęć artystycznych - warsztaty wokalno-instrumentalne- - ekspresja kulturalna Wymagana kwota wadium wynosi: 82,50 zł. 9.CZĘŚĆ Nr 9: NAZWA : Blok zajęć artystycznych - świadomość i ekspresja kulturalna Wymagana kwota wadium wynosi: 195,00 zł. 10.CZĘŚĆ Nr 10: NAZWA : Blok zajęć artystycznych - spotkania z aktorami Wymagana kwota wadium wynosi: 37,50 zł. 11.CZĘŚĆ Nr 11: NAZWA : Blok zajęć artystycznych - sekcja teatralna Wymagana kwota wadium wynosi: 75,00 zł. 12.CZĘŚĆ Nr 12: NAZWA : Blok zajęć wiedzy o społeczeństwie Wymagana kwota wadium wynosi: 60,00 zł. 13.CZĘŚĆ Nr 13: NAZWA : Blok zajęć z przedsiębiorczości Wymagana kwota wadium wynosi: 112,50 zł. 14.CZĘŚĆ Nr 14: NAZWA : Blok zajęć informatycznych - kompetencje informatyczne ICT Wymagana kwota wadium wynosi: 112,50 zł. 15.CZĘŚĆ Nr 15: NAZWA : Blok zajęć informatycznych - cyfrowa obróbka dźwięku i obrazu Wymagana kwota wadium wynosi: 37,50 zł. 16.CZĘŚĆ Nr 16: NAZWA : Blok zajęć sportowych - ścianka wspinaczkowa Wymagana kwota wadium wynosi: 150,00 zł. 17.CZĘŚĆ Nr 17: NAZWA : Blok zajęć sportowych - gry zespołowe i nauka pływania Wymagana kwota wadium wynosi: 210,00 zł. 18.CZĘŚĆ Nr 18: NAZWA : Blok zajęć naukowo- technicznych Wymagana kwota wadium wynosi: 112,50 zł. 19.CZĘŚĆ Nr 19: NAZWA : Blok zajęć z umiejętności uczenia się i logicznego myślenia Wymagana kwota wadium wynosi: 93,00 zł. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu do składania ofert częściowych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu (w tytule przelewu należy podać nr sprawy: ZP.271.1.NIEOGR.10.2014), 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Rajczy, na konto: Bank Spółdzielczy w Rajczy nr 92 8125 0008 0000 0202 2000 0060. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 24, III piętro - Krystynie Podgórzec) w osobnej zapieczętowanej kopercie z podpisem wadium, a kserokopie dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46.1 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 5 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zastanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba , że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rajcza.com.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach