Przetargi.pl
Świadczenie usługi menedżera projektu E-Powiat Częstochowski realizowanego przez Starostwo Powiatowe w Częstochowie i 15 gmin powiatu częstochowskiego

Starostwo Powiatowe w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 034 3229111
  • Data zamieszczenia: 2010-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Częstochowie
    ul. Jana III Sobieskiego 9 9
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3229100, 3229126, fax. 034 3229111
    REGON: 15139875800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi menedżera projektu E-Powiat Częstochowski realizowanego przez Starostwo Powiatowe w Częstochowie i 15 gmin powiatu częstochowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi menedżera projektu nad wdrożeniem i realizacją projektu: E-Powiat Częstochowski realizowanego przez Starostwo Powiatowe w Częstochowie i 15 gmin powiatu częstochowskiego - Gmina Miasto Blachownia, Gmina Janów, Gmina Kamienica Polska, Gmina Kłomnice, Gmina Miasto Koniecpol, Gmina Konopiska, Gmina Kruszyna, Gmina Lelów, Gmina Mstów, Gmina Mykanów, Gmina Olsztyn, Gmina Poczesna, Gmina Przyrów, Gmina Rędziny, Gmina Starcza współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług zarządzania projektem inwestycyjnym przez menedżera projektu tj. wdrażanie, monitoring i rozliczanie projektu. Zgodnie ze złożonym wnioskiem aplikacyjnym całkowita szacunkowa wartość realizowanego projektu jest większa niż kwoty określone art. 11 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zakres rzeczowy projektu podlegający nadzorowi składa się z 16 zadań i będzie wdrażany w 15 urzędach gmin powiatu częstochowskiego i w Starostwie Powiatowym w Częstochowie, przy czym liderem jest Starostwo Powiatowe w Częstochowie. Zakres zamówienia i obowiązki wykonawcy: 1.Zamówienie obejmuje: 1) aktualizację dokumentacji technicznej sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych w związku z postępem technologicznym i pojawieniem się nowych technologii 2)przygotowanie w konsultacji z Zamawiającym dokumentacji SIWZ do przetargów wg procedur PZP wg wytycznych IZ RPO WSL - w zakresie merytorycznym i formalnym, w tym w szczególności specyfikacje techniczne, technologiczne i organizacyjne oraz projekty umów z dostawcami i/lub wykonawcami, jak również udzielanie niezbędnych wyjaśnień i odpowiedzi na zapytania potencjalnych oferentów dotyczące przygotowanej dokumentacji 3)udział w postępowaniach przetargowych celem wyłonienia wykonawców na realizację w/w Projektu 4)sporządzenie projektu: dokumentacji SIWZ, wyjaśnień, modyfikacji do SIWZ oraz sporządzenie projektów umów z Wykonawcami i nadzór nad ich wykonywaniem zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych 5) współpracę z zespołem roboczym Zamawiającego składającym się z przedstawicieli wszystkich jednostek organizacyjnych biorących udział w projekcie 6) przegląd i opiniowanie opracowanych przez wykonawcę projektów instrukcji i dokumentacji eksploatacyjnej 7)nadzór merytoryczny nad prawidłową realizacją dostaw i usług w projekcie 8)organizację uruchomienia poszczególnych etapów realizacji projektu 9)nadzór nad instalacją i terminową konfiguracją wdrażanych modułów/podsystemów; 10)nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo - finansowego w postaci comiesięcznych raportów o wykonanych pracach, które po akceptacji Zamawiającego będą podstawą do wystawienia faktury; 11)protokolarny odbiór zadań zrealizowanych przez wykonawców poszczególnych dostaw i usług 12)rozliczanie dostaw i usług zgodnie z zawartymi umowami z wykonawcami 13)ocenę programu szkoleń, wdrożeń pilotażowych oraz wdrożeń w pełnej skali 14)sporządzanie wniosków o płatność z częścią sprawozdawczą, 15)aktualizację harmonogramu rzeczowo-finansowego i harmonogramu płatności dla projektu zgodnie z umowa o dofinansowanie 16)w razie potrzeby przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do wniosków o ewentualne aneksowanie umowy o dofinansowanie 17)monitoring realizacji projektu i osiągania wskaźników produktu i rezultatu, 18)raportowanie dla wnioskodawcy o wszelkich sytuacjach zagrożenia projektu, 19)rozwiązywanie bieżących problemów związanych z realizacją projektu w konsultacji z Zamawiającym, 20)udział i czynne wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości w kontrolach przeprowadzanych przez Instytucje uprawnione do kontroli w czasie trwania umowy 21)przygotowanie materiałów i dokumentów dla potrzeb planowanych lub prowadzonych kontroli 22) przegląd i opiniowanie oraz końcowa ocena kompletności sporządzonej dokumentacji powykonawczej 2.Wykonawca - Menedżer Projektu jest zobowiązany do wykonania swoich obowiązków zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem, w szczególności z aktami prawnymi związanymi z elektroniczną administracją, istotnymi dla działań zaplanowanych w ramach Projektu, w szczególności: - ustawą o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2001r. Nr 112, poz. 1198. z późn. zm.), - ustawą o podpisie elektronicznym (Dz.U. z 2001 r. Nr 130, poz. 1450. z późn. zm.), - ustawą o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) - ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r. Nr 144 poz. 1204 z późn.zm.), - ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U z 2005r. Nr 64, poz. 565 z późn. zm.), - ustawą o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.), 3.Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy doradztwie projektów informatycznych. Wykonawca nie jest uprawniony do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego. Wykonawca będzie współpracował z osobami wskazanymi przez Zamawiającego w czasie realizacji Projektu. Zmiana osoby pełniącej funkcje Menedżera Projektu wymaga zgody Zamawiającego, który sprawdzi kwalifikacje nowo proponowanej osoby pod kątem spełnienia wymogów zgodnie z niniejszą specyfikacją. Wykonawca zapewni wykonywanie zamówień przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu, co najmniej 12 -miesięcznej rękojmi za wady, liczonej od dnia końcowego odbioru. Dokumentacja techniczna projektu znajduje się do wglądu w Starostwie Powiatowym w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 9, pokój 230, II piętro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.500 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.powiat.pl, www.powiat-czestochowski.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach