Powiat Kłobucki ogłasza przetarg
- Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II 13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 3109500 , fax. 34 3109507
- Data zamieszczenia: 2016-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
Rynek im. Jana Pawła II 13 13
42-100 Kłobuck, woj. śląskie
tel. 34 3109500, fax. 34 3109507
REGON: 15218075400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koordynacja, zarządzanie i obsługa projektu Aktywna integracja powiatu kłobuckiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa koordynacji, obsługi i zarządzania projektem Aktywna integracja powiatu kłobuckiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego dla osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, działanie 9.1 Aktywna integracja, poddziałanie 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym. Opis projektu Projekt Aktywna integracja powiatu kłobuckiego jest prowadzony w partnerstwie Powiatu Kłobuckiego ( Lidera projektu) z ośmioma Gminami (Partnerami). Okres realizacji Projektu to 01.01.2016r - 31.12.2017r., łączna wartość projektu 2.222.738,97 zł. Celem projektu jest objęcie wsparciem 132 osób wykluczonych bądź zagrożonych wykluczeniem społecznym poprzez działania w obszarze podniesienia kompetencji społecznych i zawodowych, w tym zwiększenie szans na zatrudnienie. Grupa osób obejmowana wsparciem to osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, pełnoletni wychowankowie rodzin i placówek oraz osoby niepełnosprawne. Działania w ramach Projektu realizowane są w 3 zadaniach: 1) Aktywna integracja obejmuje działania na rzecz uczestników projektu (osób objętych wsparciem): usługi aktywnej integracji, warsztaty i treningi z zakresu podnoszenia kompetencji społecznych i umiejętności zawodowych, konsultacje ze specjalistami, usługi umożliwiające poprawę wizerunku, szkolenia podnoszące umiejętności przydatne na rynku pracy oraz szkolenia i kursy zawodowe. Całość zadania będzie finansowana ze środków będących w dyspozycji Lidera. Poszczególni partnerzy pracujący z uczestnikami projektu (klientami ich instytucji) będą składać zapotrzebowanie u Lidera na realizację konkretnych form wsparcia. Lider projektu będzie grupował uczestników na zaplanowane dla nich usługi aktywnej integracji i dokonywał zamówień na ich realizację. 2) Praca socjalna zadanie obejmuje finansowanie wynagrodzeń pracowników socjalnych zaangażowanych w realizację projektu (pracujących bezpośrednio z uczestnikami) realizującymi zadania aktywnej integracji. 3) Zasiłki i pomoc w naturze zadanie obejmuje realizację świadczeń przez poszczególnych partnerów projektu polegające na udzielaniu wsparcia uczestnikom projektu w postaci świadczeń w oparciu o prawodawstwo krajowe z środków własnych. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz jego partnerami, w tym przekazywanie dokumentacji powstałej w wyniku realizacji projektu. 2. Zarządzanie projektem na wszystkich jego fazach wdrażania zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie. 3. Planowanie i sprawowanie nadzoru nad realizacją projektu zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, w szczególności w zgodzie z harmonogramem i budżetem projektu. 4. Koordynowanie pracy personelu projektu oraz kontakty z poszczególnymi partnerami, Instytucją Zarządzającą, mediami. 5. Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją projektu, w tym oznakowanie dokumentów znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich, herbem lub oficjalnym logo Województwa Śląskiego. 6. Obsługa finansowo - księgowa projektu w porozumieniu ze służbami finansowo - księgowymi zamawiającego w zakresie operacji możliwych do realizacji poza systemem księgowym zamawiającego, w tym m.in. przygotowywanie opisów dokumentów księgowych, aktualizacja harmonogramów płatności, rozliczanie projektu wobec Instytucji Zarządzającej RPO WSL 2014 - 2020, przygotowywanie wniosków o płatność zgodnie z harmonogramem płatności i obowiązującymi wytycznymi. 7. Planowanie i zarządzanie kosztami projektu zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie przedmiotowego projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz innymi wytycznymi dotyczącymi projektu. 8. Prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości i kontroli prawidłowej realizacji projektu. 9. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji zamówień publicznych w ramach projektu w porozumieniu z osobami odpowiadającymi za zadania merytoryczne projektu posiadające wiedzę na temat przedmiotów zamówień, a także w porozumieniu z osobami odpowiedzialnymi za realizację procedur zamówień publicznych przez zamawiającego. 10. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich ewentualnych nieprawidłowościach, mogących wpłynąć na jakość lub terminowość realizowanego projektu. 11. Udział w kontrolach projektu prowadzonych przez organy do tego uprawnione. 12. Współpraca i przygotowanie wszystkich dokumentów, sprawozdań i raportów wymaganych przez Instytucję Zarządzającą. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby koordynatora projektu, który będzie odpowiadać ca całokształt realizacji zamówienia. Zamawiający zapewni pomieszczenie biurowe do realizacji zamówienia (w siedzibie Lidera i w czasie jego pracy tj. od 700-1500) wyposażone w drukarkę i kserokopiarkę, bez zapewnienia papieru i tonerów do w/w urządzeń. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Minimalny czas pobytu Koordynatora w ciągu tygodnia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klobuck.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rozliczeń w projekcie pn Tęczowe przedszkole
Dodano: 2014-07-11 - Pełnienie funkcji specjalisty ds.promocji i rekrutacji ZSEiU Łaziska Górne w projekcie pn.: E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji specjalisty ds.promocji i rekrutacji ZST Mikołów w projekcie pn.: E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji specjalisty ds.promocji i rekrutacji ZSP Ornontowice w projekcie pn.: E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu pn.: E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn.: E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji Koordynatorów merytorycznych programów rozwojowych poszczególnych placówek szkolnych z tereny Gminy Lipowa objętych wsparciem w ramach projektu Edukacja XXI wieku współfinansowanego z Unii Europejskiej środkami Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-03-27 - Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji lidera w ramach projektu pod nazwą -Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2014-03-06 - Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika projektu Kompetencje nauczyciela gwarancją optymalnego rozwoju dziecka współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Oznaczenie sprawy: ZP ZP.2711.1.01.2014.U
Dodano: 2014-03-04 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu oraz Specjalisty ds. rozliczeń w projekcie pn Tęczowe przedszkole
Dodano: 2014-02-19