Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
- Data zamieszczenia: 2014-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
REGON: 27628477900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu pn.: E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem i zakresem zamówienia jest:pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu pn.:E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt zakłada wdrożenie kompleksowego Programu Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski, składającego się z następujących modułów: Równość na rynku pracy, obejmujący spotkania informacyjne w szkołach oraz konferencję końcową; moduł poświęcony m.in. tematyce gender mainstreaming oraz kompetencjom kluczowym i zawodowym, Kompetencje, obejmujący dwa bloki: zajęcia z zakresu kompetencji kluczowych i zajęcia z zakresu kompetencji zawodowych, Innowacje, obejmujący wypracowanie innowacyjnego komputerowego pakietu pomocy dydaktycznych przez nauczycieli szkół, Doradztwo, obejmujący dwa bloki: indywidualne doradztwo zawodowe i indywidualne doradztwo psychologiczno-pedagogiczne, Umiejętności praktyczne, obejmujący dwa bloki: letnie staże zawodowe i praktyki zawodowe. Łączna liczba osób objętych wsparciem: 328. Okres realizacji projektu: 01.07.2014 - 30.06.2015 1.1 Do zadań Wykonawcy należy osobiste wykonywanie następujących obowiązków: przygotowanie wraz z koordynatorem projektu i monitorowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, procesu dokonywania zakupów i zawierania umów, przygotowanie i prowadzenie dokumentacji rekrutacyjnej uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych, założenie teczek uczestnikom projektu), udział w organizacji rekrutacji beneficjentów, współorganizacja spotkań informacyjnych, koordynacja akcji promocyjnej, prowadzenie Biura projektu w siedzibie Zamawiającego, bieżąca obsługa uczestników projektu w Biurze projektu, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji projektowej, analiza dokumentacji szkoleniowej (listy obecności, dzienniki zajęć itp.), sporządzanie informacji niezbędnych do wniosku o płatność, udzielanie informacji o Projekcie, uzgadnianie i monitorowanie prac Beneficjenta i szkół, uzgadnianie kwartalnych harmonogramów wsparcia i przekazywanie do Instytucji Pośredniczącej, informowanie o ewentualnych ryzykach w Projekcie, proponowanie środków zaradczych, przygotowanie ankiet ewaluacyjnych, opracowanie ewaluacji osiągnięć uczestników projektu, monitoring poziomu osiągniętych rezultatów i produktów: bieżący, kwartalny, na koniec każdego roku szkolnego, przygotowywanie spotkań Zespołu Zarządzającego w siedzibie Zamawiającego, udział w spotkaniach Zespołu Zarządzającego raz w tygodniu w terminie wskazanym przez Zamawiającego, bieżący kontakt z pozostałymi członkami Zespołu Zarządzającego i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu w celu prawidłowej jego realizacji, częściowe opisywanie faktur dotyczących zakupów z budżetu projektu, zastępowanie koordynatora w razie potrzeby, jako osoba do kontaktów roboczych, na etapie zakończenia projektu przekazanie Koordynatorowi Projektu, przygotowanej do archiwizacji, dokumentacji dot. promocji, rekrutacji, uczestników Projektu oraz dokumentacji monitoringowo - ewaluacyjnej, przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.), poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu, prowadzenie oraz przedkładanie Zamawiającemu raz w miesiącu miesięcznej ewidencji godzin zaangażowanych w w/w zadania w ramach projektu. 1.2 Przy wykonywaniu w/w zakresu , zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 02.04.2014 r. : łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów, nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem 60 godzinnym do niniejszego projektu, Wykonawca nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie. I.3 Wykonywanie w/w zadań odbywać się będzie w siedzibie Zleceniodawcy przez czas trwania umowy, w tym co najmniej: 1 raz w tygodniu w godzinach pracy Zleceniodawcy (7.30 - 15.30) przy ul. Żwirki i Wigury 4a w Mikołowie oraz 2 razy w tygodniu w godzinach pracy ZST Mikołów, ZSP Ornontowice i ZSEiU Łaziska Górne (8.00 - 15.00). W pozostałe dni osoba świadcząca usługi może wykonywać zlecenie po godzinach pracy urzędu oraz powinna być dostępna pod telefonem. 1.4 Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez podpisanie przez Zamawiającego miesięcznej ewidencji godzin zaangażowanych w zadania w ramach projektu, dokumentujących osobiste wykonanie przez 1 jednostkę ( asystenta koordynatora projektu) 60 godzin pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 21. Wymagania dotyczące wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 500 zł (słownie:pięćsetzłotych ). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski, na rachunek: nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 04.07.2014 r. do godz.900. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Pozostałe formy wadium należy złożyć do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 04.07.2014 r. do godz.900. W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Koordynacja, zarządzanie i obsługa projektu Aktywna integracja powiatu kłobuckiego.
Dodano: 2016-04-29 - Pełnienie funkcji Specjalisty ds. rozliczeń w projekcie pn Tęczowe przedszkole
Dodano: 2014-07-11 - Pełnienie funkcji specjalisty ds.promocji i rekrutacji ZSEiU Łaziska Górne w projekcie pn.: E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji specjalisty ds.promocji i rekrutacji ZST Mikołów w projekcie pn.: E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji specjalisty ds.promocji i rekrutacji ZSP Ornontowice w projekcie pn.: E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn.: E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego na lata 2014-2015 współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-06-26 - Pełnienie funkcji Koordynatorów merytorycznych programów rozwojowych poszczególnych placówek szkolnych z tereny Gminy Lipowa objętych wsparciem w ramach projektu Edukacja XXI wieku współfinansowanego z Unii Europejskiej środkami Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-03-27 - Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji lidera w ramach projektu pod nazwą -Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2014-03-06 - Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika projektu Kompetencje nauczyciela gwarancją optymalnego rozwoju dziecka współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Oznaczenie sprawy: ZP ZP.2711.1.01.2014.U
Dodano: 2014-03-04 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu oraz Specjalisty ds. rozliczeń w projekcie pn Tęczowe przedszkole
Dodano: 2014-02-19