Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
- Data zamieszczenia: 2010-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
ul. Kościuszki 30 30
40-048 Katowice, woj. śląskie
tel. 0 32 757 33 61
REGON: 27685569600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka oragaznizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA BIUROWEGO DLA PROJEKTU PROMOCJA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia biurowego dla projektu systemowego Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim: 1. Tablica korkowa Ilość - 1 sztuka Tablica korkowa z ramą drewnianą o wymiarach 80 cm x 60 cm (+/- 10 cm), podkład wykonany z płyty pilśniowej, wyposażona w pinezki. 2. Flipchart Ilość - 1 sztuka Tablica suchościeralna, magnetyczna. Posiadająca unoszony zacisk na papier oraz półkę na pisaki. Zacisk na papier i półka wykonane z plastiku. Wymiary tablicy: 100 cm x 65 cm (+/-10 cm). Trzy nogi. Wysokość regulowana. Regulowany rozstaw haków na papier. Dostarczony z wyposażeniem (papier, flamastry, gąbka suchościeralna, magnesy). 3. Bindownica Ilość - 1 sztuka. Wyposażona w system dziurkowania pionowego umożliwiający niezależne dziurkowanie i nakładanie dokumentów na grzbiet. Jednorazowo dziurkuje 25 kartek (+/-10 kartek), możliwość oprawiania dokumentów o objętości 510 kartek formatu A4 (+/- 100 kartek). Posiadająca regulator szerokości marginesu dziurkowania, obustronną dźwignię ułatwiająca proces dziurkowania, osobna dźwignie do otwierania grzbietów oraz szufladę na ścinki. 4. Niszczarka do papieru Ilość - 1 sztuka. Szerokość szczeliny wejściowej umożliwiająca cięcie jednocześnie co najmniej 10 kartek oraz niszczenie zszywek, małych spinaczy biurowych, kart kredytowych, płyt CD/DVD. Wyposażona w funkcję cofania, blokadę bezpieczeństwa, elektroniczny start/stop, miarkę ilości niszczonych kartek, wysuwany kosz , okienko pokazujące stopień zapełnienia kosza. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostarczanie artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-21 - Zakup wyprawki dla uczniów pierwszych klas rybnickich szkół podstawowych.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa artykułów plastycznych i biurowych do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa urządzeń biurowych: Zad. 1 - Urządzenia wielofunkcyjne, Kserokopiarka Zad. 2 - Niszczarki
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG. znak sprawy 38/WOG/2016
Dodano: 2016-05-05 - Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz ploterów dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu - 2 zadania
Dodano: 2016-04-13 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG
Dodano: 2016-03-16 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz papieru
Dodano: 2016-03-08