Przetargi.pl
Świadczenie usługi Kierownika Projektu na zadaniu inwestycyjnym: Budowa infrastruktury transportowego węzła integracyjnego w Tczewie

Gmina Miejska Tczew ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, Plac Piłsudskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 7759343 , fax. 058 7759355
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Tczew
    Plac Piłsudskiego 1 1
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 0-58 7759343, fax. 058 7759355
    REGON: 19167527300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi Kierownika Projektu na zadaniu inwestycyjnym: Budowa infrastruktury transportowego węzła integracyjnego w Tczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje profesjonalne świadczenie usług polegających na zarządzaniu Przedsięwzięciem Infrastruktura transportowego węzła integracyjnego w Tczewie w imieniu Zamawiającego w zakresie: zarządzania procesem inwestycyjnym, sprawowania nadzoru inwestorskiego oraz rozliczenia finansowego z uwzględnieniem specyfiki zadań inwestycyjnych dofinansowanych ze środków UE. Przedmiotem zamówienia są usługi Kierownika Projektu mające na celu w szczególności: a) kontrolę zgodności projektów i rysunków wykonawczych z projektem budowlanym i dokumentami przetargowymi na roboty budowlane; b) dopuszczenie do realizacji projektów wykonawczych sporządzonych przez wykonawcę robót budowlanych, c) kontrolę organizacji wszystkich robót budowlanych, na wykonanie których Zamawiający zawrze równolegle z niniejszym Kontraktem kontrakt na roboty budowlane, dla poprawnej realizacji Przedsięwzięcia, d) sprawdzenie i akceptację harmonogramu robót budowlanych sporządzonych przez wykonawcę robót budowlanych, e) nadzór nad właściwym wykonaniem kontraktu na roboty budowlane, poprzez wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), f) kontrolę i koordynację nadzoru autorskiego, g) nadzór nad odbiorami, próbami końcowymi i eksploatacyjnymi oraz w okresie zgłaszania wad, h) nadzór, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym kontraktu na roboty budowlane, i) rozliczenia finansowe pośrednie zgodnie z wymaganiami: Instytucji Pośrednich, Instytucji Finansujących oraz UE dla projektów finansowanych z RPO, j) końcowe rozliczenie finansowe kontraktu na roboty zgodnie z wymaganiami: Instytucji Pośrednich, Instytucji Finansujących oraz UE dla projektów finansowanych z RPO, k) mediacje i rozjemstwo w sporach, l) wykonywanie pozostałych obowiązków Kierownika Projektu zgodnie z warunkami niniejszego kontraktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), które należy wnieść w terminie do składania ofert, tj. do dnia 07.01.2010r. do godz. 9:00. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na konto (rachunek) Urzędu Miejskiego w Tczewie PKO S.A. I o/Gdańsk Filia Nr 2 nr 68124012421111001002250598. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Urzędu Miejskiego w Tczewie (według potwierdzenia wpływu środków na rachunek określony w pkt 14.1 Instrukcji dla Wykonawców SIWZ). Wadium w formie innej niż pieniężna należy składać jako: kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginalny dokument wraz z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz instytucji wydających np. poręczenia, oryginalny dokument zostanie Wykonawcy zwrócony. W związku z powyższym, oryginalny dokument należy złożyć w ofercie, nie należy natomiast wpinać go trwale do oferty. Do oferty należy wpiąć kopię, która pozostanie u Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności spełniają następujące warunki: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia według Formularza Nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy) oraz: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: a) min. 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem, tj.: usługę w zakresie zarządzania procesem inwestycyjnym, sprawowania nadzoru inwestorskiego oraz rozliczenia na zadaniu inwestycyjnym polegającym na realizacji robót budowlanych: drogowych i infrastrukturalnych (budowa i/lub przebudowa i/lub modernizacja) i wartością (nadzorowanych robót) łącznie z podatkiem VAT, tj.: nie mniejszą niż 25.000.000 zł (słownie: dwadzieścia pięć milionów złotych 00/100) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia; b) min. 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem, tj.: usługę w zakresie zarządzania procesem inwestycyjnym, sprawowania nadzoru inwestorskiego oraz rozliczenia na zadaniu inwestycyjnym polegającym na realizacji robót budowlanych w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub modernizacji obiektu kubaturowego i wartością (nadzorowanych robót) łącznie z podatkiem VAT, tj.: nie mniejszą niż 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia; Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia według Formularza Nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy) oraz sporządzi wykaz wg Formularza Nr 1 SIWZ Wykaz wykonanych usług Kwestionariusza Wykonawcy, z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości łącznie z podatkiem VAT oraz daty wykonania i odbiorców (zamawiających) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane. UWAGA: - Roboty infrastrukturalne muszą obejmować łączną realizację sieci: kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, instalacji gazowej, instalacji teletechnicznej, instalacji energetycznej niskiego napięcia, instalacji energetycznej średniego napięcia wraz z budową stacji transformatorowej, instalacji wodociągowej, instalacji ciepłowniczej. - Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia również w przypadku, gdy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 1 usługę obejmującą łącznie swoim zakresem pkt 2a i pkt 2b pod warunkiem łącznego spełnienia warunków jak dla każdej usługi oddzielnie. - Nadzór nad robotami drogowymi i infrastrukturalnymi zrealizowanymi, jako element składowy inwestycji obejmującej szerszy zakres, uznaje się za zgodny z wymogami określającymi doświadczenie Wykonawcy o ile spełniony zostanie warunek, o którym mowa w pkt 2a. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy). W przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym dodatkowo przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń), którym będzie dysponował. 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności, że: a) co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji Lidera Zespołu posiada: - wyższe wykształcenie, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 15 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych, - doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem specjalistów z zakresu realizacji inwestycji budowlanych, minimum inspektor nadzoru inwestorskiego - koordynator zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego, na zadaniu o wartości nie mniejszej niż 25 mln zł, lub pełniącej co najmniej raz funkcję Lidera Zespołu (Inżyniera Rezydenta) przy realizacji zakończonej i przekazanej do użytkowania inwestycji budowlanej realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub procedury o podobnym charakterze); b) co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiada: - wyższe wykształcenie, - min. od 10 lat uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych, - doświadczenie w pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad minimum jedną inwestycją, w której wartość robót konstrukcyjno-budowlanych wynosiła nie mniej niż 5 mln zł; c) co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej posiada: - wyższe wykształcenie, - min. od 10 lat uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót sanitarnych, - doświadczenie w pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad minimum jedną inwestycją, w której wartość robót sanitarnych i sieciowych wynosiła nie mniej niż 3 mln zł; d) co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej posiada: - wyższe wykształcenie, - min. od 10 lat uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót elektroenergetycznych i/lub elektrycznych, - doświadczenie w pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad minimum jedną inwestycją, w której wartość robót elektrycznych i elektroenergetycznych sieciowych wynosiła nie mniej niż 3 mln zł; e) co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej posiada: - wyższe wykształcenie, - min. od 5 lat uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacja wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót teletechnicznych sieciowych; f) co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności drogowej posiada: - wyższe wykształcenie, - min. od 10 lat uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót drogowych, - doświadczenie w pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad minimum jedną inwestycją, w której wartość robót drogowych wynosiła nie mniej niż 15 mln zł; g) co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności mostowej posiada: - wyższe wykształcenie, - min. od 10 lat uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót mostowych, - doświadczenie w pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad minimum jedną inwestycją, w której wartość robót mostowych wynosiła nie mniej niż 3mln zł; h)co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji Specjalisty ds. rozliczeń posiada: - wyższe wykształcenie ekonomiczno-finansowe i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu i rozliczaniu inwestycji budowlanych lub wykształcenie wyższe i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania finansami i rozliczania inwestycji budowlanych, - osoba ta musi mieć doświadczenie polegające na rozliczeniu w okresie ostatnich 3 lat, przynajmniej jednej zrealizowanej i zakończonej pozytywnym rozliczeniem inwestycji; i) co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji inspektora ds. geodezyjnych posiada: - wykształcenie wyższe, - min. od 5 lat uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji, - 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji; j) co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji inspektora ds. geotechnicznych posiada: - wykształcenie wyższe, - min. od 5 lat uprawnienia do prowadzenia prac geologicznych w zakresie sprawowania nadzoru nad prowadzeniem badań dla sporządzania dokumentacji geologicznych, - 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geotechnicznej obsługi inwestycji; k) co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji projektanta w specjalności architektonicznej posiada: - wyższe wykształcenie, - min. od 10 lat uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa bądź Architektów, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i sprawdzaniu projektów; l) co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiada: - wyższe wykształcenie, - min. od 10 lat uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa bądź Architektów, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i sprawdzaniu projektów; m) co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji projektanta w specjalności sanitarnej posiada: - wyższe wykształcenie, - min. od 10 lat uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa bądź Architektów, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i sprawdzaniu projektów; n) co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji projektanta w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej posiada: - wyższe wykształcenie, - min. od 10 lat uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa bądź Architektów, - posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i sprawdzaniu projektów; o) co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji projektanta w specjalności telekomunikacyjnej posiada: - wyższe wykształcenie, - min. od 5 lat uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności telekomunikacja wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa bądź Architektów, - co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i sprawdzaniu projektów; p) co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji projektanta w specjalności drogowej posiada: - wyższe wykształcenie, - min. od 10 lat uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa bądź Architektów, - posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i sprawdzaniu projektów; q) co najmniej 1 osoba wskazana do pełnienia funkcji projektanta w specjalności mostowej posiada: - wyższe wykształcenie, - min. 10 lat uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa bądź Architektów, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i sprawdzaniu projektów; r) w każdym z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca zatrudniał minimum 5 osób, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza Nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy) i sporządzi wykaz osób (którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia) zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, oraz poda informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników wg Formularza nr 2 SIWZ Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją dotyczącą zatrudnienia pracowników. Dodatkowo Wykonawca załączy dokumenty w/w osób stwierdzające ich uprawnienia oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa bądź Architektów. W przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dodatkowo przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował. UWAGA: Dopuszcza się łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego z funkcją projektanta, pod warunkiem łącznego spełnienia wymogów określonych jak dla każdej osoby funkcyjnej oddzielnie. Dopuszcza się łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub projektanta z funkcją specjalisty do spraw rozliczeń, pod warunkiem łącznego spełnienia wymogów określonych jak dla każdej osoby funkcyjnej oddzielnie. 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności, że jego łączny przychód netto z ostatnich 3 lat (2006,2007,2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wynosiły nie mniej niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100), Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza Nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy), wraz z rachunkiem zysków i strat stanowiącym część sprawozdania finansowego, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innymi dokumentami określającymi przychody za rok 2006/2007/2008. 6) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy). Ponadto, w przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca złoży informację wg Formularza nr 3 SIWZ dotyczącą Podwykonawców. Zamawiający zastrzega, iż następujące części niniejszego zamówienia nie mogą być powierzone do podwykonawstwa: a. Pełnienie funkcji Lidera Zespołu, b. Pełnienie funkcji Specjalisty ds. Rozliczeń. Zakres i forma ww. dokumentów muszą być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy), że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych poparte: a) aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnymi zaświadczeniami właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającymi odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeniami, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionymi nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy), że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia wraz z wykazem wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie zarządzania procesem inwestycyjnym, sprawowania nadzoru inwestorskiego oraz rozliczenia na zadaniu inwestycyjnym odpowiadających swoim rodzajem i wartością łącznie z podatkiem VAT usłudze będącej przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (nazwy zamawiającego) (wg Formularza Nr 1 SIWZ Wykaz wykonanych usług) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykonane usługi zostały wykonane z należytą starannością; 3) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy), że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, a w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń), którym będzie dysponował; 4) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy), że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z wykazem osób (którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia) zawierającym informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informacją na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników (wg Formularza nr 2 SIWZ). Dodatkowo Wykonawca załączy dokumenty w/w osób stwierdzające ich uprawnienia i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa bądź Architektów. W przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedstawi również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował; 5) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy), że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz rachunek zysków i strat stanowiący część sprawozdania finansowego, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody za rok 2006/2007/2008. 6) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 SIWZ Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy), że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. Zakres i forma ww. dokumentów musi być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). W/w dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ponadto, w przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca załączy do oferty informację wg Formularza nr 3 SIWZ dotyczącą Podwykonawców. Zamawiający zastrzega, iż następujące części niniejszego zamówienia nie mogą być powierzone do podwykonawstwa: a. Pełnienie funkcji Lidera Zespołu, b. Pełnienie funkcji Specjalisty ds. Rozliczeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach