Przetargi.pl
Projekt budowy drogi Szpęgawsk-Rywałd

Gmina Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562 50 67 , fax. (058) 562 46 41
  • Data zamieszczenia: 2016-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starogard Gdański
    ul. Sikorskiego 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstarogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowy drogi Szpęgawsk-Rywałd
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla Budowy drogi Szpęgawsk-Rywałd na terenie gminy Starogard Gdański. , w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.2013 poz. 1409 z późn. zm.). 3.1.1. Stan drogi istniejący Przedmiotowa publiczna droga gminna o nr 213017G ma nawierzchnię bitumiczną na odcinku ok 700m , z gruntu rodzimego na odcinku ok 670m oraz gruntu wzmocnionego na pozostałym odcinku. Całkowita długość drogi objętej przedmiotem zamówienia (początek drogi od granicy drogi krajowej nr 22 do skrzyżowania w Rywałdzie ) to około 2,2 km. Szerokość drogi jezdnej to od 3,3 do 7,9m. W miejscowości Szpęgawsk od skrzyżowania z drogą krajową biegnie jednostronny chodnik szerokości ok. 1m, wykonany z elementów betonowych. 3.1.2. Zakres dokumentacji projektowej. Dokumentacja budowy drogi gminnej nr 213017G obejmować będzie w szczególności zaprojektowanie: -Drogi, na odcinku od początku skrzyżowania z drogą krajową 22 w Szpęgawsku do skrzyżowania w Rywałdzie. Miejsce początku skrzyżowania z drogą krajową uzgodnić z GDDKiA w Gdańsku. Przebudowa skrzyżowania drogi gminnej z drogą krajową 22 nie wchodzi w zakres projektu. -nowych chodników, -ścieżki rowerowej, -przebudowy i budowy zjazdów, -przebudowy i budowy zatok autobusowych, -odwodnienia drogi: rowy, kanalizacja deszczowa, itp. (w zależności od przyjętych rozwiązań projektowych); -budowy przepustów, -oświetlenia drogowego, -przebudowy kolidującej sieci uzbrojenia terenu (w zależności od przyjętych rozwiązań projektowych) - teren uzbrojony jest w sieć telekomunikacyjną, elektroenergetyczną (naziemną i podziemną), wodociągową, kanalizacyjną (sanitarną), -elementów uspokojenia ruchu, -docelowej organizacji ruchu, -poszerzenia pasa drogowego. 3.1.3. Charakterystyczne parametry określające wielkość planowanych prac projektowych - dane wyjściowe do projektowania : -długość trasy objętej projektem - około 2,2 km; -droga klasy L; -nr drogi publicznej 213017G; -kategoria ruchu KR 3; -odwodnienie - projektowane rowy przydrożne oraz projekt budowy kanalizacji deszczowej w terenie zabudowanym w m. Szpęgawsk ,w zależności od przyjętych rozwiązań projektowych; -przebudowa i budowa przepustów drogowych ( o ile wyniknie to z projektu budowlanego); -budowa ciągu pieszego w miejscowości Szpęgawsk i wzdłuż zabudowań na pozostałej trasie; -budowa ścieżki rowerowej na całej trasie projektowanej drogi; -budowa oświetlenia wzdłuż projektowanej drogi; -badania podłoża gruntowego na całej trasie projektowanej jezdni publicznej drogi gminnej; -inwentaryzacja drzew i krzewów w istniejącym i docelowym pasie drogowym; -poszerzenie pasa drogowego, głównie w celu lokalizacji ciągu pieszego i ścieżki rowerowej; do wyceny projektów podziałów w ramach przedmiotu zamówienia należy przyjąć 20 działek przylegających do istniejącego pasa drogowego, wraz z późniejszym wyniesieniem granic w teren (po uzyskaniu prawomocnej decyzji o ZRID). 3.1.4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi gminnej 213017G obejmującą: -Część projektową (opisową i rysunkową) - projekty budowlano-wykonawcze dla branż: a) drogową ( w tym projekt stałej i tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy ) b) sanitarną, c) elektryczną, d) ewentualne projekty branżowe ( teletechniczne) -Część kosztową (przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie), -Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót -Wypisy z rejestru gruntów -Przygotowanie wniosku, wraz z niezbędnymi załącznikami i uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, na podstawie ustawy z dnia 10.04.2003r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U.2003r nr 80, poz.721), -Przygotowanie materiałów i wniosków na decyzje (wraz z uzyskaniem tych decyzji) i opracowania towarzyszące np. operaty wodno-prawne (pozwolenie wodnoprawne), karty informacyjne przedsięwzięcia, ewentualnie raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach), itp. -Dokumentację geodezyjno-prawną w tym projekt podziału nieruchomości ze wskazaniem prawnych granic każdej nieruchomości, przez które przebiegać będzie rozgraniczenie terenu inwestycji, -Wyniesienie projektu podziału w terenie -Opracowanie map do celów projektowych terenu objętego pracami projektowymi -Dokumentację geologiczną (odwierty w gruncie min. co 200m, w konstrukcji jezdni min. co 300m) - komplet badań należy przekazać zamawiającemu wraz z dokumentacją projektową. -Część projektowa (opisowa i rysunkowa) powinna składać się z następujących opracowań: a) Projekt koncepcyjny - 2 egz. ( 2 warianty do wyboru) b) Projekty budowlano-wykonawcze dla poszczególnych branż po 5 egz. wraz z płytą CD (pliki z rozszerzeniem .pdf) c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót z podziałem na poszczególne branże, w 2 egz. oraz na płycie CD (pliki z rozszerzeniem .pdf) d) Informacja BIOZ -Część kosztowa powinna składać się z: a) Kosztorysu inwestorskiego sporządzonego w oparciu o KNR (w przypadku zmiany przepisów w oparciu o metody i podstawy sporządzenia kosztorysów inwestorskich określonych w aktualnych przepisach obowiązujących w dniu przekazywania kompletnej dokumentacji) w 1 egz. oraz na płycie CD (pliki z rozszerzeniem .pdf) b) przedmiaru robót, w układzie jednostkowym, z odniesieniem do pozycji specyfikacji technicznej w 1 egz. oraz na płycie CD (pliki z rozszerzeniem .pdf) 3.2. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia. a) Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę zawierającą wykonanie całego zakresu zamówienia. b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych c) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych d) Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. e) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zawartą umową, warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. f) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców. g) Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prawidłowo wykonany przedmiot zamówienia do czasu zakończenia budowy, na którą wykonywał dokumentację projektową, jednak nie dłużej niż 36 miesięcy od daty prawomocnej decyzji na realizację inwestycji drogowej. 3.3. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPC - 71 00 00 00 - 8, 71 20 00 00-0, 71 22 00 00 - 6, 71 24 00 00 - 2 3.4. Wariantowe stosowanie materiałów. W dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót niedopuszczalne jest używanie znaków towarowych i nazw producentów. Materiały, systemy i technologie należy wskazywać poprzez opisanie ich parametrów, bez określania konkretnej nazwy producenta, w taki sposób, by można było dokonać wyboru z co najmniej 3 produktów dostępnych na rynku. 4. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia: a) Opracowania muszą być zgodne z: -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. -Rozporządzenie Ministra transportu, budownictwa i gospodarki morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego b) Część kosztowa dokumentacji musi spełniać wymogi określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych. c) Wykonawca wykona dokumentację projektową w szczególności z: -opiniami, uzgodnieniami i sprawdzeniami w zakresie wynikającym z właściwych przepisów, -stosownymi obliczeniami oraz wykazem właścicieli gruntów objętych zakresem projektowania, -badaniami geotechnicznymi w zakresie niezbędnym do potrzeb opracowania dokumentacji -wypisami z rejestru gruntów -pisemnym oświadczeniem, iż dostarczony projekt jest wykonany zgodnie z umową oraz, że zostaje wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, -pisemnym oświadczeniem, iż dostarczony projekt jest wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i od wad prawnych, -dokonaniem opisu stanu nieruchomości na dzień wydania decyzji, -dokumentacji do złożenia KW lub dokonania zmian w księgach wieczystych -ujawnienia zmian w ewidencji gruntów i budynków, -wyniesienie zmian w terenie i wskazanie kamieni granicznych w terenie, d) Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenia, o których mowa odpowiednio w pkt. 4c, stanowią integralną część przedmiotu odbioru zadania. e) Wykonawca na czas sporządzenia wniosku o dofinansowanie-rozpoczęcia realizacji projektu drogowego jest zobowiązany dokonać aktualizacji kosztorysów inwestorskich. Aktualizacje kosztorysów inwestorskich należy wkalkulować w cenę oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się obowiązku wpłacenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach