Przetargi.pl
Malowanie pomieszczeń (segmenty, korytarze, kuchnie, łazienki) w budynku Domu Studenckiego nr 7 Politechniki Gdańskiej w Gdańsku przy ul. Leczkowa 18

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3472400 , fax. 58 3472913
  • Data zamieszczenia: 2016-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3472400, fax. 58 3472913
    REGON: 00000162000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie pomieszczeń (segmenty, korytarze, kuchnie, łazienki) w budynku Domu Studenckiego nr 7 Politechniki Gdańskiej w Gdańsku przy ul. Leczkowa 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Malowanie pomieszczeń (segmenty mieszkalne, korytarze, kuchnie, łazienki) w budynku Domu Studenckiego nr7 Politechniki Gdańskiej w Gdańsku Wrzeszczu przy ul. Leczkowa 18. 2. Charakterystyka obiektu - stan istniejący Budynek pięciokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, jednotraktowy. Obiekt o konstrukcji tradycyjnej, murowanej z cegły pełnej oraz dziurawki, stropy prefabrykowane typu DMS. 3. Dane liczbowe Powierzchnia całkowita pomieszczeń 3608,9m2, powierzchnia użytkowa 2845,7m2, kubatura 12 547m3. 4. Podstawa prowadzenia prac Prace prowadzone będą w oparciu o Projekt wykonawczy, STWIORB oraz opis zamówienia. 5. Zakres prac 5.1. Roboty demontażowe: skucie płytek na ścianach wiatrołapu, skucie drobnych uszkodzeń powierzchni tynków ścian i stropów, skucie luźnych tynków, demontaż zabudów i podejść sanitarnych w pomieszczeniu łazienki w piwnicy, zeskrobanie uszkodzonych cokołów elewacji zewnętrznej. 5.2. Roboty do wykonania: 5.2.1. Naprawa tynków. 5.2.2. Ułożenie glazury na ścianach wiatrołapu. 5.2.3. Zabudowa instalacji c.o. płytą kartonowo-gipsową 5.2.4. Wymiana luster. 5.2.5. Wymiana uszkodzonych kratek wentylacyjnych. 5.2.6. Naprawa cokołu elewacyjnego wraz z naprawą murku schodów wejściowych i wymianą części płytek. 5.2.7 Naprawa posadzki w pomieszczeniu piwnicy. 5.2.8. Wymiana uszkodzonej ościeżnicy drzwiowej w pomieszczeniu piwnicy. 5.2.9. Prace malarskie. Zakres prac malarskich dotyczy: malowania farbami emulsyjnymi tynków ścian i sufitów, malowania farbami olejnymi: lamperii, elementów stalowych, rur stalowych, stolarki wewnętrznej drzwiowej, balustrad, grzejników żeberkowych, parapetów. Przygotowanie podłoża pod malowanie. Nie przewiduje się malowania: drzwi aluminiowych przeszklonych (w korytarzu i wejściowych), drzwiczek szafek elektrycznych, p.poż., hydrantowych, pochwytów balustrad klatek schodowych wykonanych ze stali nierdzewnej. 5.2.10. Maszynowe czyszczenie i konserwacja podłóg w korytarzach po przeprowadzonych robotach malarskich. 6. Dokumentacja projektowa Przedmiot zamówienia określają: opracowanie projektowe i STWIORB. Projekt wykonawczy określa przedmiot zamówienia, obejmuje w całości treść zadania dając wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu w sposób umożliwiający złożenie kompletnej oferty. 7. Przedmiar robót Przedmiar robót przekazany jest wyłącznie dla ułatwienia wyliczenia ceny ofertowej i sporządzenia kosztorysu ofertowego, nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1 pkt. 6 i 7 usta-wy. 8. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na specyfikację, którą należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego. 9. W przypadku stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian lub modyfikacji w przedmiocie zamówienia Wykonawca zwraca się z wnioskiem do zamawiającego w trybie określonym w art. 38 prawa zamówień publicznych. 10. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. Osoby wskazane w rozdziale V ust. 1 pkt. 3 nie wyczerpują wymagań Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, lecz są wymaganiami minimalnymi stawianymi na etapie oceny ofert. Wykonawca powinien o ile uzna to za konieczne zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. kierownicy danej branży, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy. 12. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty w wymiarze, 60 miesięcy, licząc od dnia ich końcowego odbioru. 13. W przypadku gdy w dokumentacji bądź SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub odniesienia do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454420007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia), 3)kwotę zobowiązania, 4)termin ważności gwarancji, 5)mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, 6) być nieodwołalny 7)zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8)zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Politechniki Gdańskiej: 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 Bank Millennium S.A. z dopiskiem: Wadium do przetargu pn. Malowanie pomieszczeń (segmenty, korytarze, kuchnie, łazienki) w budynku Domu Studenckiego nr 7 w Gdańsku przy ul. Leczkowa 18, wg SIWZ-ZP/143/055/R/16 Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Kwestury Politechniki Gdańskiej (Gmach B, wysoki parter) lub przesłać pocztą (Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk z dopiskiem Wadium do ZP/143/055/R/16. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt 2 - 5, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiający otrzyma stosowny dokument najpóźniej w terminie składania ofert. 6. Zaleca się, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą potwierdzenie wniesienia wadium (kserokopia gwarancji albo przelew lub jego kserokopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach